E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
dinsdag 16 maart 2010 om 19:42
Is die rolstoel voor Iry al geregeld? We hadden al een hoek waarin ze achter een plant gestald kon worden, even zien... bacillen zijn dus ook geregeld, zodat we haar tenminste áán kunnen... Boog, deed jij nou de taxidienst? Of was dat Sgaap?
Enne.... kind ging naar school toch, deze week?
We hebben toch geen vakantie over het hoofd gezien?
dinsdag 16 maart 2010 om 19:43
quote:Zwieber schreef op 16 maart 2010 @ 19:40:
Mompelt iets over Lys en rechtszaak...
Okay, I get it....
Moet ik mijn eigen mandje meenemen voor onder de guillotine? Of is de strafvoltrekking op een andere datum?
Enne.... do not take away my presentation of my amoebe-thingy!
Heb er zó hard aan gewerkt!
Mompelt iets over Lys en rechtszaak...
Okay, I get it....
Moet ik mijn eigen mandje meenemen voor onder de guillotine? Of is de strafvoltrekking op een andere datum?
Enne.... do not take away my presentation of my amoebe-thingy!
Heb er zó hard aan gewerkt!
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 16 maart 2010 om 19:46
quote:qwertu schreef op 16 maart 2010 @ 19:42:
Is die rolstoel voor Iry al geregeld? We hadden al een hoek waarin ze achter een plant gestald kon worden, even zien... bacillen zijn dus ook geregeld, zodat we haar tenminste áán kunnen... Boog, deed jij nou de taxidienst? Of was dat Sgaap?
Heb vanmiddag voor de zekerheid nog een groene burka op de kop getikt. Als die plant te weinig blad heeeft, gooien we die over haar heen.
She will blend away in ze background.
Heb vanmiddag voor de zekerheid nog een groene burka op de kop getikt. Als die plant te weinig blad heeeft, gooien we die over haar heen.
She will blend away in ze background.
dinsdag 16 maart 2010 om 19:46
dinsdag 16 maart 2010 om 19:48
dinsdag 16 maart 2010 om 19:50
quote:qwertu schreef op 16 maart 2010 @ 19:44:
69, wat houdt je tegen?
En als je komt, doe jij dan een badge met alle emoticons die je ooit opgesnord hebt? Of wordt het toch een celebs-plak-plaatjes-badge?
Jullie onthouden dingen goed.
Mag t ook een badge worden van de groente-instrumenten? Of vraag ik nu teveel van jullie geheugen
Ennieweg, ik kan dus niet. Heb feest de ganze dag. Ook leuk natuurlijk.
69, wat houdt je tegen?
En als je komt, doe jij dan een badge met alle emoticons die je ooit opgesnord hebt? Of wordt het toch een celebs-plak-plaatjes-badge?
Mag t ook een badge worden van de groente-instrumenten? Of vraag ik nu teveel van jullie geheugen
dinsdag 16 maart 2010 om 19:51
quote:_69_ schreef op 16 maart 2010 @ 19:47:
[...]
Ja maar lyz,lis, lys, ik kan niet!!
Jammer, had je graag eens willen zien.
Had ik je mooi mijn verzameling smilies kunnen laten zien.
(regenjas aan, trekt één kant open: Heey *hijgerige stem*, meisje, wil jij misschien mijn smilies zien?)
[...]
Ja maar lyz,lis, lys, ik kan niet!!
Jammer, had je graag eens willen zien.
Had ik je mooi mijn verzameling smilies kunnen laten zien.
(regenjas aan, trekt één kant open: Heey *hijgerige stem*, meisje, wil jij misschien mijn smilies zien?)
dinsdag 16 maart 2010 om 19:53
Okay, groene burka -> check! Scheelt mij weer een tochtje naar de Albert Cuyp.
Hmmm... dat glibberen klinkt niet geyl nee. Even zien... kunnen we nog voor zaterdag een soort van greepjes monteren? Iets met je oren? Haar in een staart en dat ik je daaraan vastgrijp?
Of we laten die hele guillotine zitten en we laten het bij dat je je hoofd op mijn schoot legt en ik melodramatisch over je haren strijk.
Hmmm... dat glibberen klinkt niet geyl nee. Even zien... kunnen we nog voor zaterdag een soort van greepjes monteren? Iets met je oren? Haar in een staart en dat ik je daaraan vastgrijp?
Of we laten die hele guillotine zitten en we laten het bij dat je je hoofd op mijn schoot legt en ik melodramatisch over je haren strijk.
dinsdag 16 maart 2010 om 19:55
quote:_69_ schreef op 16 maart 2010 @ 19:50:
[...]
Feest is ook leuk ja. Maar wel jammer...
Hahaha, die groente-instrumenten, die herinner ik me ook nog wel ja! Hilarisch!
[...]
Feest is ook leuk ja. Maar wel jammer...
Hahaha, die groente-instrumenten, die herinner ik me ook nog wel ja! Hilarisch!
dinsdag 16 maart 2010 om 20:01
Ja, laat die guillotine dan maar zitten, ik vlei mijn hoofd liever op je schoot met een (waarschijnlijk verhoogde ) hartslag.
Maar zullen we dan een rustig plekje opzoeken. Ergens bij Iry of zo. Anders krijg je wéér van die jaloerse blikken.
Net als de laatste keer, toen ik in het midden vd zaal werd gezet en iedereen mijn voeten wilde kussen. Okay, ik liet het graag toe, maar achteraf werd ik niet blij van alle valse mailtjes die ik kreeg.
Maar zullen we dan een rustig plekje opzoeken. Ergens bij Iry of zo. Anders krijg je wéér van die jaloerse blikken.
Net als de laatste keer, toen ik in het midden vd zaal werd gezet en iedereen mijn voeten wilde kussen. Okay, ik liet het graag toe, maar achteraf werd ik niet blij van alle valse mailtjes die ik kreeg.