E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Inderdaad 69, wat houdt je tegen?
Is die rolstoel voor Iry al geregeld? We hadden al een hoek waarin ze achter een plant gestald kon worden, even zien... bacillen zijn dus ook geregeld, zodat we haar tenminste áán kunnen... Boog, deed jij nou de taxidienst? Of was dat Sgaap?

Enne.... kind ging naar school toch, deze week?

We hebben toch geen vakantie over het hoofd gezien?
quote:Zwieber schreef op 16 maart 2010 @ 19:40:

Mompelt iets over Lys en rechtszaak...

Okay, I get it....

Moet ik mijn eigen mandje meenemen voor onder de guillotine? Of is de strafvoltrekking op een andere datum?

Enne.... do not take away my presentation of my amoebe-thingy!

Heb er zó hard aan gewerkt!
Known to cause insanity in laboratory mice
69, wat houdt je tegen?

En als je komt, doe jij dan een badge met alle emoticons die je ooit opgesnord hebt? Of wordt het toch een celebs-plak-plaatjes-badge?
Hoofd in mijn schoot was me toegezegd. Ik denk dat een mandje een beetje afdoet aan het effect. Ik moet natuurlijk wel een beetje melodramatisch over je haar kunnen strijken, Lys.
quote:qwertu schreef op 16 maart 2010 @ 19:42:

Is die rolstoel voor Iry al geregeld? We hadden al een hoek waarin ze achter een plant gestald kon worden, even zien... bacillen zijn dus ook geregeld, zodat we haar tenminste áán kunnen... Boog, deed jij nou de taxidienst? Of was dat Sgaap?

Enne.... kind ging naar school toch, deze week?

We hebben toch geen vakantie over het hoofd gezien?

Heb vanmiddag voor de zekerheid nog een groene burka op de kop getikt. Als die plant te weinig blad heeeft, gooien we die over haar heen.

She will blend away in ze background.
quote:qwertu schreef op 16 maart 2010 @ 19:45:

Hoofd in mijn schoot was me toegezegd. Ik denk dat een mandje een beetje afdoet aan het effect. Ik moet natuurlijk wel een beetje melodramatisch over je haar kunnen strijken, Lys.
quote:Lys schreef op 16 maart 2010 @ 19:40:

[...]

Maar dan kom je toch ook, 84 68, 79 78 69Ja maar lyz,lis, lys, ik kan niet!!
Ik zie prachtige voorstellingen op mijn netvlies. Iedere keer rolt mijn hoofd echter van je schoot. Of het glibbert van al het bloed door je handen... anyway, in mijn fantasie rolt dat hoofd alle kanten op.
Oh da's dan wel balen, 69!
quote:qwertu schreef op 16 maart 2010 @ 19:44:

69, wat houdt je tegen?

En als je komt, doe jij dan een badge met alle emoticons die je ooit opgesnord hebt? Of wordt het toch een celebs-plak-plaatjes-badge?

Jullie onthouden dingen goed.

Mag t ook een badge worden van de groente-instrumenten? Of vraag ik nu teveel van jullie geheugen

Ennieweg, ik kan dus niet. Heb feest de ganze dag. Ook leuk natuurlijk.
quote:_69_ schreef op 16 maart 2010 @ 19:47:

[...]

Ja maar lyz,lis, lys, ik kan niet!!

Jammer, had je graag eens willen zien.

Had ik je mooi mijn verzameling smilies kunnen laten zien.

(regenjas aan, trekt één kant open: Heey *hijgerige stem*, meisje, wil jij misschien mijn smilies zien?)
Lys blijft gewoon leuk, ook zonder hoofd:

quote:Zwieber schreef op 16 maart 2010 @ 19:51:

Lys blijft gewoon leuk, ook zonder hoofd:

[afbeelding]Dank je, dank je. (denk ik)
Okay, groene burka -> check! Scheelt mij weer een tochtje naar de Albert Cuyp.

Hmmm... dat glibberen klinkt niet geyl nee. Even zien... kunnen we nog voor zaterdag een soort van greepjes monteren? Iets met je oren? Haar in een staart en dat ik je daaraan vastgrijp?

Of we laten die hele guillotine zitten en we laten het bij dat je je hoofd op mijn schoot legt en ik melodramatisch over je haren strijk.
quote:Sterretjee schreef op 16 maart 2010 @ 19:37:

Krijg nou tieten!!!!

*leest hier dat Iry ook naar de miet gaat*

IRY?

Nou eh Ster.....dat is een heeeeeeel groot wonder .

Maar dat snapte je al

(maar is nog steeds twijfelachtig ook)
quote:_69_ schreef op 16 maart 2010 @ 19:50:

[...]

Jullie onthouden dingen goed.

Mag t ook een badge worden van de groente-instrumenten? Of vraag ik nu teveel van jullie geheugen

Ennieweg, ik kan dus niet. Heb feest de ganze dag. Ook leuk natuurlijk.

Feest is ook leuk ja. Maar wel jammer...

Hahaha, die groente-instrumenten, die herinner ik me ook nog wel ja! Hilarisch!
Hahaha Zwieber dat plaatje is tof! Ga ik ook eens doen in mn vakantie.

Iry, super stoer wijf dat je er ook bent! K was met je mee gegaan hoor, samen onder een veilig dekentje. Maar ja, ik kan dus niet.
Zwiepje is trouwens helemaal fan van die nieuwe britse comedy: Sorry, ik heb geen hoofd. Ik laat me daar maar door inspireren zaterdag.
Ja, laat die guillotine dan maar zitten, ik vlei mijn hoofd liever op je schoot met een (waarschijnlijk verhoogde ) hartslag.

Maar zullen we dan een rustig plekje opzoeken. Ergens bij Iry of zo. Anders krijg je wéér van die jaloerse blikken.

Net als de laatste keer, toen ik in het midden vd zaal werd gezet en iedereen mijn voeten wilde kussen. Okay, ik liet het graag toe, maar achteraf werd ik niet blij van alle valse mailtjes die ik kreeg.
En verder...jullie zijn gekke wijven .

Oh en wie mij achter een plant durft te stallen die riskeert wat, planten maken mij wild!

Jammer Ster, zag ons wel gaan met ieder een fleecedeken onder onze arm om mee in een hoek te installeren
Het is een plantvrije locatie Iry, daar heb ik natuurlijk wel voor gezorgd.
quote:Zwieber schreef op 16 maart 2010 @ 20:03:

Het is een plantvrije locatie Iry, daar heb ik natuurlijk wel voor gezorgd.Gelukkig hebben we de burka nog.
quote:Lys schreef op 16 maart 2010 @ 20:04:

[...]

Gelukkig hebben we de burka nog. *gaat snel met Min overleggen voor een burkaverbod.*
Heel goed Zwieb, your mij girl !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven