E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Gewoon afspreken, Schuddebuikje, dan hebben we dat probleem van de twijfels ook meteen ondervangen!
Ik ben oa zeer nieuwsgierig naar jou Q! Ik ga mijn best doen, zwager jarig--> onderuit zien te komen.

Keep you posted!
Lijkt me hartstikke gezellig schuddebuikje. Ik vind het ook doodeng en ben niet bepaald de meest assertieve persoon tussen 'vreemden'. Maar als we samen gaan hoeven we iig niet alleen naar binnen en kunnen we elkaar ervan weerhouden om tussen Arnhem en Utrecht de trein uit te rennen .
The time is now
ja, dat is zo!! Ik ben ook geen held (understatement)

Ik ga er echt alles aan doen om te komen en ik vind het heel bijzonder je te ontmoeten (was fanatieke meelezer op je topic)
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 18:44:

Als je een willekeurige kroeg inloopt en over huilies, de HRS, Naomi en permabannen begint...dan is de kans redelijk groot dat je binnen de kortste keren in je eentje met je fanta staat, ergens in de hoek. Das niks aan Om over bepotelen en ballenkrimpen nog maar te zwijgen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@Schuddebuikje; nou geweldig! Als je eruit bent, spreken we wat af. Je kunt me ook mailen op banbaviva[at]yahoo.com.
The time is now
Banba en schuddebuikje, als ik nu ook ga he, want ben nog aan het twijfelen, mag ik dan met jullie meereizen vanuit Arnhem?
o, en Minny en Zwieber, wanneeer moet ik mij uiterlijk aanmelden, áls ik kom?
Roque, je moet zeker gaan! En natuurlijk kun je met ons meereizen. Hoe meer zielen hoe minder angst meer vreugd
The time is now
Dan mail ik je even .
Ik hoop dat ik niet mijn hoofddoek vergeet, anders kan Lys niet frummelen.
@Minny: ik wil graag komen, dus je mag me de link sturen (als ik door de ballotagecommissie heenkom natuurlijk)

@Banba: ik ga je ook even mailen....
Kwert, dan kom ik voor jou. :-)
aanmelden kan geloof ik tot donderdag, Minny heeft even problemen met haar internetverbinding, maar kan als het goed is morgen reageren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nijn, serieus? Leuk!!! Ik had je de vorige keer ècht gemist!
roque en laura, ik heb jullie terug gemaild.

@schuddebuikje: wil je nog even laten weten hoe laat je ongeveer wilt vertrekken?
The time is now
quote:roque schreef op 16 maart 2010 @ 16:51:

o, en Minny en Zwieber, wanneeer moet ik mij uiterlijk aanmelden, áls ik kom?Donderdag voor 9 uur 's avonds.
Okee, dank je.
@Zwieber, kun je aangeven hoelang het ongeveer lopen/bussen is van het station naar de lokatie? En kunnen we het beste op Utrecht Centraal uitstappen of op een ander station?
The time is now
Vanaf Utrecht Centraal is het 10-15 min lopen in mijn tempo dus dat is waarschijnlijk 10 minuten in normaal mensentempo
Ik zou er trouwens wat langer voor uittrekken in verband met verleidelijke winkels die je moet passeren en waarvan de aantrekkingskracht misschien te groot is om te weerstaan. Op de website van de locatie (die je dus vrijdag krijgt) staat een goede routebeschrijving.
Is er parkeergelegenheid in de buurt Zwieb? Parkeergarage op tufafstand?
*Laat pinpas voor de zekerheid maar thuis*

Bedankt voor de snelle reactie Zwieb!
The time is now
Kip, ik zal ff googlen en dan zet ik het op de hyves.
Parkeergarage staat op hyves.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven