EAUSM

11-04-2016 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Ons soort kan hier weer 3000 postings voort.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Trotter schreef:
26-06-2018 07:38
:huh:
Ik vond zo'n ordinaire tvp niet kunnen :$ En ik was er nog niet achter wat EAUSM betekende... (inmiddels wel, ben op pagina 70! Staat alleen zo stom, steeds in lachen uitbarsten achter je computer :HA: )
Maar het enige wat ik kan is naar dit stomme plafonstaten en denken. En kit voelen

Yes, Michael?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Daar word nergens over gerapt door TO....

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
27-06-2018 13:59

Afbeelding
Die uitdrukking is eeuwen ouder dan rap.
Cateautje schreef:
27-06-2018 14:25
Uhh dit is EAUSM hè. Iets beter lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Cateautje schreef:
27-06-2018 14:25

De eeuwenoude spelling is dan ook reppen. Dus.....
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 27-06-2018 15:49
0.30% gewijzigd
Andersom schreef:
27-06-2018 15:46
De eeuwen oude spelling is dan ook reppen. Dus.....
Eeuwenoude..
Nouschi schreef:
27-06-2018 15:47
Eeuwenoude..

Met dank! Ik heb het aangepast.
Word on mensen uitnodigen onmogelijk?

Waarom zou je onmensen uit willen nodigen?
Ik heb al verschillende campings gebonden maar wij hebben geen kampeerspullen mee dus wie weet een leuke trekkershut, bad en breakfast, boerderij, of ander bijzonder plekje in de buurt van Luxemburg stad?

Is dat normaal in Luxemburg, slapen in een bad? Lijkt me niet erg comfortabel
De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast.

Het is té flauw, want ik wéét gewoon wat er bedoeld werd met deze post. Maar toch moet ik zo onbedaarlijk lachen telkens als ik dit lees, dat ik niet eens een rake EAUSM-oneliner erbij kan verzinnen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
27-06-2018 13:59

Afbeelding
:rofl: Dit doet me denken aan de meest gemaakte fout in een eindexamen-dictee jaren geleden. Massaal schreven leerlingen in hun fraaiste handschrift: "Het was cool in de schaduw."
dana wijzigde dit bericht op 27-06-2018 21:24
0.59% gewijzigd
Dana schreef:
27-06-2018 20:57
:rofl: Dit doet me denken de meest gemaakte fout in een eindexamen-dictee jaren geleden. Massaal schreven leerlingen in hun fraaiste handschrift: "Het was cool in de schaduw."
:rofl:
Dana schreef:
27-06-2018 20:50
De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast.

Het is té flauw, want ik wéét gewoon wat er bedoeld werd met deze post. Maar toch moet ik zo onbedaarlijk lachen telkens als ik dit lees, dat ik niet eens een rake EAUSM-oneliner erbij kan verzinnen.
Zonder context is er geen chocola van te maken.
Dana schreef:
27-06-2018 20:50

Ik heb géén idee wat met deze post bedoeld wordt!! Aan de koelkast trekken en een smart wc??
Such fun!1
MinkeDeWit schreef:
27-06-2018 21:16
Zonder context is er geen chocola van te maken.
Precies de reden dat ik 't zo grappig vind. Alsof er een dronkeman al lallend een mop probeert te vertellen. Maar misschien had ik er gewoon 'wablief' onder moeten zetten.
MarindaH schreef:
27-06-2018 21:18
Ik heb géén idee wat met deze post bedoeld wordt!! Aan de koelkast trekken en een smart wc??
De context: een burenconflict waarbij forummers zich afvroegen waarom de woningbouwcorporatie zich in vredesnaam coulant opstelt naar een buur die zich overduidelijk onredelijk en overzettelijk opstelt. Daarop postte iemand als antwoord: "dat is de weg van de minste weerstand.
Ik noem het de koelkast en de muur. De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast."

Met die context snapte ik na een keer of drie lezen wel wat er staat, maar de formulering blijft op mijn lachspieren werken.
dana wijzigde dit bericht op 28-06-2018 00:36
45.98% gewijzigd
Sorry even alleen een tvp omdat ik te moe ben om verder te lezen 😄
Oeps, dat was de quote- ipv de wijzigingenkop
Dana schreef:
27-06-2018 23:54
De context: een burenconflict waarbij forummers zich afvroegen waarom de woningbouwcorporatie zich in vredesnaam coulant opstelt naar een buur die zich overduidelijk onredelijk en overzettelijk opstelt. Daarop postte iemand als antwoord: "dat is de weg van de minste weerstand.
Ik noem het de koelkast en de muur. De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast."

Met die context snapte ik na een keer of drie lezen wel wat er staat, maar de formulering blijft op mijn lachspieren werken.

:biggrin:
Such fun!1
Hier ook goeie ervaring met luizenzakken op school. Ik heb mijn kind 2 weken lang consequent in zo'n ding gestopt zodra we op school kwamen, en er dan pas weer uitgehaald als alle andere kindjes al weg waren.

Lekker rustig voor de juf!
Daaenaast hoeft hij niet alleen foto's te koken van meisjes die jij kent.

Nee foto's van onbekenden smaken stukken beter
Elke dag schubben, dan heb je geen last van ingegroeide haartjes die de bultjes en de jeuk veroorzaken.

Klopt, want dan ben je een vis.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Eerlijkheidshalve gebied het me te zeggen dat…

Welk gebied? Caribisch Gebied ? Grensgebied ? Natuurgebied ?
Eerlijkheid gebiedt ... ?
Beethoven? Mozart? Allemaal na mijn geboorte.

De vergrijzing slaat toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven