EAUSM

woensdag 27 juni 2018 om 19:06
woensdag 27 juni 2018 om 20:50
De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast.
Het is té flauw, want ik wéét gewoon wat er bedoeld werd met deze post. Maar toch moet ik zo onbedaarlijk lachen telkens als ik dit lees, dat ik niet eens een rake EAUSM-oneliner erbij kan verzinnen.
Het is té flauw, want ik wéét gewoon wat er bedoeld werd met deze post. Maar toch moet ik zo onbedaarlijk lachen telkens als ik dit lees, dat ik niet eens een rake EAUSM-oneliner erbij kan verzinnen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 27 juni 2018 om 20:57

dana wijzigde dit bericht op 27-06-2018 21:24
0.59% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

woensdag 27 juni 2018 om 21:16
Zonder context is er geen chocola van te maken.Dana schreef: ↑27-06-2018 20:50De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast.
woensdag 27 juni 2018 om 21:18
Dana schreef: ↑27-06-2018 20:50De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast.
Ik heb géén idee wat met deze post bedoeld wordt!! Aan de koelkast trekken en een smart wc??
Such fun!1
woensdag 27 juni 2018 om 21:21
Precies de reden dat ik 't zo grappig vind. Alsof er een dronkeman al lallend een mop probeert te vertellen. Maar misschien had ik er gewoon 'wablief' onder moeten zetten.
woensdag 27 juni 2018 om 23:54

De context: een burenconflict waarbij forummers zich afvroegen waarom de woningbouwcorporatie zich in vredesnaam coulant opstelt naar een buur die zich overduidelijk onredelijk en overzettelijk opstelt. Daarop postte iemand als antwoord: "dat is de weg van de minste weerstand.
Ik noem het de koelkast en de muur. De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast."
Met die context snapte ik na een keer of drie lezen wel wat er staat, maar de formulering blijft op mijn lachspieren werken.
dana wijzigde dit bericht op 28-06-2018 00:36
45.98% gewijzigd
donderdag 28 juni 2018 om 08:35
Dana schreef: ↑27-06-2018 23:54![]()
De context: een burenconflict waarbij forummers zich afvroegen waarom de woningbouwcorporatie zich in vredesnaam coulant opstelt naar een buur die zich overduidelijk onredelijk en overzettelijk opstelt. Daarop postte iemand als antwoord: "dat is de weg van de minste weerstand.
Ik noem het de koelkast en de muur. De wc heeft door dat de buurman de muur is dus aan wie gaan ze trekken? Juist de koelkast."
Met die context snapte ik na een keer of drie lezen wel wat er staat, maar de formulering blijft op mijn lachspieren werken.

Such fun!1