EAUSM

dinsdag 4 december 2018 om 18:06
Aan de universiteit
Op de school
(denk ik)
dinsdag 4 december 2018 om 18:17
Let zelf even op je taal zeg! Achterlijk gedoe!HuLang schreef: ↑04-12-2018 16:52Je zou toch van een enigszins normale studente mogen verwachten dat ze in de hogeschool studeert ipv erop?
Net zoals iemand in de bus/trein zit, zelden erop tenzij die in een warm apenland woont waar die tuigen niet harder gaan dan 60 km/u.
In/Op de bus
In/Op het gemeentehuis
Indien die laatste regel eveneens van toepassing is voor andere gebouwen dan gemeentehuizen, dan mag 'op' ook, helaas! Persoonlijk vind ik dat helemaal fout, want "op de hogeschool" kan ambigu zijn, "in de hogeschool" nooit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 4 december 2018 om 22:45
HuLang schreef: ↑04-12-2018 16:52Je zou toch van een enigszins normale studente mogen verwachten dat ze in de hogeschool studeert ipv erop?
Net zoals iemand in de bus/trein zit, zelden erop tenzij die in een warm apenland woont waar die tuigen niet harder gaan dan 60 km/u.
In/Op de bus
In/Op het gemeentehuis
Indien die laatste regel eveneens van toepassing is voor andere gebouwen dan gemeentehuizen, dan mag 'op' ook, helaas! Persoonlijk vind ik dat helemaal fout, want "op de hogeschool" kan ambigu zijn, "in de hogeschool" nooit.
Je snapt het systeem van dit topic niet, dus ga je het maar vervuilen.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 05-12-2018 12:39
0.31% gewijzigd

dinsdag 11 december 2018 om 11:48
Ik zie eerder een vrouw die altijd zwanger is.Elmervrouw schreef: ↑11-12-2018 11:38Het is zo'n missconceptie dat iedereen in de sauna bezig is met de lijven van andere.
Meer iets voor doorsnee mense.