Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:15:

[...]

Niemand?

Mooi....dan ligt het niet aan mij dat ik het niet snap.zie het verschil ook niet nee.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:20:

[...]

Zal er morgen eens een mailtje aan wagen.Of op het vragentopic? Ik wil het antwoord ook weten nu
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 00:21:

[...]

Of op het vragentopic? Ik wil het antwoord ook weten nu Ik weet niet wat het handigst danwel het snelst is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:misschicken schreef op 26 mei 2010 @ 00:21:

[...]

Ik neem de gok...als ik nou straks gillend wakker wordt dan kan het altijd nog.Dan is het al te laat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:22:

[...]

Ik weet niet wat het handigst danwel het snelst is.Ehm....nou je mag de inhoud van een mail niet bekend maken op het forum, dus voor mij zou het handig zijn als je het op het topic vraagt. Maar wat het snelst is...geen idee..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:22:

[...]

Ik weet niet wat het handigst danwel het snelst is.Beiden...zeker is zeker. Die waarschuwing klopt gewoon niet, die wil je niet achter je naam hebben staan...toch?
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 00:22:

[...]

Dan is het al te laat JIj wilt zeker geen compensatievriendje worden op haaifs? Dan is het gemis niet zo groot....
Nee, zeker niet aangezien het tot een ban kan leiden bij een volgende waarschuwing.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:02:

Maar wat is nu het verschil tussen linken naar een ander topic van iemand anders ( vandaan nog gezien ) , zeggen dat mensen eens onder het loepje moeten kijken of uit je blote hoofd wat " hoogtepunten " opnoemen?

1) Dat blote. Van blote hoofd. Zet een petje op.

2) Ik kan in je geschiedenis kijken, ik kan een ander topic bekijken maar ik moet jou op je geschreven woord geloven dat jij zomaar eerlijk bent als je uit je b-woord hoofd gaat citeren. (nou zou ik natuurlijk je postgedrag kunnen nalezen en analyseren en tot de conclusie komen dat je best wel betrouwbaar overkomt maar dat is te veel werk)
even kijken of iedereen er nog is *wordt heel onzeker van al die weggebande vivafamilieleden*
quote:misschicken schreef op 26 mei 2010 @ 00:25:

[...]

JIj wilt zeker geen compensatievriendje worden op haaifs? Dan is het gemis niet zo groot.... Nou vooruit dan maar, als je me maar niet elke dag gaat krabbelen en mailen en lastigvallen met je behoefte aan vriendschap.
Voel me gelijk een stuk beter
Ik offer me wel weer op
Scheelt handen vol met klauwen aan shrinkgeld Min...ben je enorm dankbaar.
quote:Szwaan schreef op 26 mei 2010 @ 00:25:

[...]

1) Dat blote. Van blote hoofd. Zet een petje op.

2) Ik kan in je geschiedenis kijken, ik kan een ander topic bekijken maar ik moet jou op je geschreven woord geloven dat jij zomaar eerlijk bent als je uit je b-woord hoofd gaat citeren. (nou zou ik natuurlijk je postgedrag kunnen nalezen en analyseren en tot de conclusie komen dat je best wel betrouwbaar overkomt maar dat is te veel werk)Aha, ok........ iets duidelijker. Maar quoten uit een ander topic mag dan weer niet.
Bia ben jij eindelijk bestraft voor je oeverloze op de man gespeel (dat zal je leren, takkewijf...)
vooral dat gespeel met mijn man ben ik meer dan zat, whore
quote:misschicken schreef op 26 mei 2010 @ 00:24:

[...]

Beiden...zeker is zeker. Die waarschuwing klopt gewoon niet, die wil je niet achter je naam hebben staan...toch?

Niet onder die noemer, in ieder geval.

Op de man spelen, zoals daar bedoeld , is iets " vals " en het was níet vals wat ik deed. Misschien strafbaar , maar niet vals.
quote:meds schreef op 26 mei 2010 @ 00:29:

Bia ben jij eindelijk bestraft voor je oeverloze op de man gespeel (dat zal je leren, takkewijf...)Ze hebben me door, Meds.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:30:

[...]

Op de man spelen, zoals daar bedoeld , is iets " vals " en het was níet vals wat ik deed. Misschien strafbaar , maar niet vals.poederpost?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:31:

[...]

Ze hebben me door, Meds.je bent niet geniepig genoeg. Je kan best op de man spelen, maar daarna moet je heel onschuldig doen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 00:30:

[...]

Op de man spelen, zoals daar bedoeld , is iets " vals " en het was níet vals wat ik deed. Misschien strafbaar , maar niet vals.I know...nu de engelen nog.
quote:meds schreef op 26 mei 2010 @ 00:31:

[...]

poederpost?Mijn geheugen wordt aardig poederig, inderdaad. Dus ik dacht; ik zal eens wat strooien.......
ik vind bans uitdelen ook behoorlijk persoonlijk en op de man gespeeld. Maar dat telt zeker niet mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven