Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Meissies met de groeten van Suus. En de mogelijkheid dat ik een ban krijg. Interesseert me ook eigenlijk geen barst.

Dit was de post van Suus.

HA!!!!!!!!!! Bewijs! Ik plak hem in mijn word document om de engeltjes ten alle tijde deze onder hun neus te plakken!

Nee hoor, je doet het goed. En voel je vrij om deze onzinposting te verwijderen

ik stikte bijna in mijn koffie zo op de vroege ochtend....

( en om er toch een vraag in te proppen, voorbips??? Vind jij dat ook een raar woord)

Heb de posts van Suus nog gelezen. Vond haar vraag over willem en 2 maten eigenlijk heel treffend. Jammer dat haar dat weer een ban opgeleverd heeft..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 12:32:

[...]

Ik ben ooit eens één keer naar zo'n Bingo- gedoe geweest maar ik heb dat zo goed als helemaal uit mijn geheugen gewist; wat een ellende, zeg.Vorig jaar toen ik met Yamuna op vakantie was hebben we het 1 avond gedaan. Ik heb het alleen denk ik als kind gedaan dus moest ook de hele avond vragen hoe het nou zat, bij elke ronde veranderden ze de regels of de zetting van het blaadje, het was een avondje hard werken kan ik vertellen. Of een overactieve ballennummer-oplezer, djees wat had hij er tempo in, het was niet bij te houden, weet zeker dat ik wat gewonnen had als ik even rustig op mijn papiertje had kunnen kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Was dat alles??????

Sjonge jonge, er zijn ergere dingen op de wereld hoor!

Kijk maar eens op Actueel hoe lekker het er daar aan toe gaat! Tssssss!

Thx Zoebie!
Ik ben er vandoor, veel plezier nog allemaal!
Tja, ik moet er ook als een speer vandoor!
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 12:40:

Ik ben er vandoor, veel plezier nog allemaal!Ik ook en nu echt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 11:53:

Ik moet alleen Qwertu nog en dan heb ik volle kaart.

(Ik durf geen kuthoer meer te zeggen. )
* Zit op haar toepstiften te kauwen *

Gebeurt er nog wat?
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 12:41:

[...]

(Ik durf geen kuthoer meer te zeggen. )

Zeg dan in ieder geval even welk nummer je hebt.

Zit hier zo fanatiek te bingoën...
Aha, Suus maakt dus alleen een aardig grapje richting Vijf naar aanleiding van het topic van Willem? Als dat alles is!

Waarom eigenlijk 48-uur? Ze had toch geen eerdere 24 uur ban gehad?
Goed verwoord, Korenwolf, het wordt me ineens een stuk duidelijker. En aan het lijstje kan nog toegevoegd worden dat gastvrijheid ten alle tijden vóór gaat op provocatief gedrag van de nieuwkomer, voor het opperen van de mogelijkheid van een troll staat óók een waarschuwing en hier dient ook verder niet over gecorrespondeerd te worden in het mod.topic. Dan zou dat wel eens tot een ban kunnen leiden.
Q, sms je me als ik een ban heb, dan weet ik dat ook weer

*riep zij telepathisch want echt weg*
quote:Bambi schreef op 29 april 2010 @ 12:43:

En aan het lijstje kan nog toegevoegd worden dat gastvrijheid ten alle tijden vóór gaat op provocatief gedrag van de nieuwkomer, voor het opperen van de mogelijkheid van een troll staat óók een waarschuwing en hier dient ook verder niet over gecorrespondeerd te worden in het mod.topic. Dan zou dat wel eens tot een ban kunnen leiden.

Vanzelfsprekend.

Waarom benoemen we de trollen niet gelijk als Angel eigenlijk? Zou dat niet schelen?
Wat is er met het account van Festen gebeurd? Haar ava is weg en ze lijkt op non-actief te staan?
quote:iris1969 schreef op 29 april 2010 @ 12:42:

Aha, Suus maakt dus alleen een aardig grapje richting Vijf naar aanleiding van het topic van Willem? Als dat alles is!

Waarom eigenlijk 48-uur? Ze had toch geen eerdere 24 uur ban gehad?Suus, was net als ik, onlangs onderdeel van de 12 gebanden naar aanleiding van mevrouw Jezus.
@ Norre: dat dacht ik ook, maar die is teruggedraaid en gold dus ook niet meer mee (Naomi's eigen woorden).
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 12:48:

[...]

Suus, was net als ik, onlangs onderdeel van de 12 gebanden naar aanleiding van mevrouw Jezus.]

Maar die ban is toch ongedaan gemaakt dus dan is er toch geen vólgende ban van 48 uur? Da's dan gewoon de eerste en dus 24 uur.

Oh wacht, da's vast een nieuwe regel. Stom van me!
Gamma iris.
De 48-uursban van Suus is teruggedraaid naar een 24-uursban.

Zie Vragen aan Vivamod.
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 12:41:

[...]

(Ik durf geen kuthoer meer te zeggen. )Ook raar; da's gewoon mijn " middlename " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ha, nog meer gamma! Zeker weer niet met excuses of sorries of zo, he? Nee, is natuurlijk geen fout en al helemaal niet dramatisch dus waarom zou je... oh echt...!
quote:robo schreef op 29 april 2010 @ 12:52:

De 48-uursban van Suus is teruggedraaid naar een 24-uursban.

Zie Vragen aan Vivamod.Oké. Dus ik heb ook geen strafblad meer?
Aha, dat is gelukkig weer teruggedraaid tot 24 uur.
quote:Etosha schreef op 29 april 2010 @ 12:53:

Ha, nog meer gamma! Zeker weer niet met excuses of sorries of zo, he? Nee, is natuurlijk geen fout en al helemaal niet dramatisch dus waarom zou je... oh echt...!

Hohoho, volgens Naomi zijn er excuses meegegaan in de mail naar Suus :-)

The times are a-changing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven