Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 12:53:

Oké. Dus ik heb ook geen strafblad meer?

Géén idee Norre!

Ik zou het even vragen als ik jou was, want met logisch redeneren kom je er niet uit denk ik.
Weet je het zeker Etos dat het Gamma is? Het lijkt me meer Praxis .

Maar what is up with Festen?
Norre, de 12 apostelen zijn weer strafblad vrij.
Even lekker verder monologen : jammer zeg dat alle jurkjes van de Angels hun weer zwart zijn (wel begrijpelijk overigens in het kader van zakelijk modereren).
Nou, ik vond dat jurkje van Zes anders afschuwelijk, terwijk ik normaal gesproken echt wel van Desigual hou.
quote:iris1969 schreef op 29 april 2010 @ 12:56:

Norre, de 12 apostelen zijn weer strafblad vrij.

Ik vind het jammer van de jurkjes, het maakte de boel er wat vrolijker op. Niet alle jurkjes waren even mooi, maar het was wel leuk
quote:robo schreef op 29 april 2010 @ 12:54:

[...]

Hohoho, volgens Naomi zijn er excuses meegegaan in de mail naar Suus :-)

The times are a-changing!Oh, mea culpa, mea maxima culpa! (Ik doe het nog een keertje voor en dat ook nog in het kader van Oranje!)
Misschien heeft Festen zelf haar account verwijderd omdat het haar te heet werd onder de voetjes? Ze schreef ook zoiets als 'ik ben weer weg van het VF'. Nou, doei dan!
Kan me erg goed voorstellen dat ze het een beetje benauwd kreeg. Is ze nou helemaal betoeterd met van zo'n rare opmerking naar jou Bam!
Precies Bambi, dat denk ik ook.

Rare flapdrol is ze (en blijft ze).
Nou Bambi, zelf kan je je account niet verwijderen. En ik weet al iets van 9 andere accounts meen ik die ze heeft gehad en een aantal met een permaban voor deze nick dus ik vrees dat je niet te vroeg moet juichen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wellicht heeft ze een mail aan de Angels gestuurd met de vraag haar account te de-activeren, maar dan hebben ze wel bijzonder snel gereageerd.

Ze is in ieder geval gen Angel las ik, al gebruikte ze (voor de grap?) de ava van Twee. Ik vond het ook al zo vreemd gezien haar verleden, al was ze erg leuk de laatste tijd (tot vandaag dan).
Wat heb je toch een rare mensen hè.

Niet dat het zo interessant is, maar ik zat net te denken hoe vreemd het is dat sommigen er zo'n lol in hebben zich normaal voor te doen, totdat het masker afvalt.

Dat geldt voor trollen, maar ook voor types zoals Festen.

Wat zit daar voor mens achter, dat je daar je lol uithaalt? Ik kan er met mijn pet niet bij.
Négen andere accounts, MV?? My god, ik loop echt achter.

Ik vind/vond haar altijd wel leuk, maar heb dus een flapdroluitspraak gemist
Ja het is geen onbekende van het forum. Toevallig weet ik dat ze destijds een permaban had op haar andere nick, en met de overgang naar dit nieuwe forum zo'n 2,5 jaar geleden is er een fout geweest bij Viva en konden de gepermabanden weer op het forum.

Ik wil er verder maar niets over zeggen, het is mij geen waarschuwing waard. En ik ben ervan overtuigd dat ze terug komt, onder welke naam dan ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een gezeik met al die nieuwe nicks. Ben erg nieuwsgierig wie het was, maar goed, maakt ook eigenlijk niet uit.

Jeumig, ik ben al ruim tien jaar Ainne, wat saai.
quote:Bambi schreef op 29 april 2010 @ 13:10:

Misschien heeft Festen zelf haar account verwijderd omdat het haar te heet werd onder de voetjes? Ze schreef ook zoiets als 'ik ben weer weg van het VF'. Nou, doei dan!Kan dat dan? En gaat dat dan zover dat er zelfs geen figuurtjes meer onder haar avatar staan?
Nee, ze kan het niet zelf doen, maar na de-activering verdwijnen de figuurtjes inderdaad wel. Misschien heeft ze een technisch mankement?
Festen is een bitch...
Je weet toch!
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 12:44:

Q, sms je me als ik een ban heb, dan weet ik dat ook weer

*riep zij telepathisch want echt weg*Wil ik gerust doen hoor. Maar dan moet je wel even iemand anders regelen die dan hier komt posten of je bingokaart al vol is.
quote:iris1969 schreef op 29 april 2010 @ 13:28:

Nee, ze kan het niet zelf doen, maar na de-activering verdwijnen de figuurtjes inderdaad wel. Misschien heeft ze een technisch mankement?Nee, die is razendsnel afgevoerd door of de Mod of door een Angel. Maar het hoe en waarom?
Mijn pauze is al lang voorbij. Wat zit ik me toch eigenlijk druk te maken over het beleid hier?

Oh, ik stel voor dat we de vrijdagmiddagrel ivm Koninginnedag en deze Doordeweeksrel morgen niet door laten gaan.
Bij een ban wordt je account niet gede-activeerd. Ik hoopte ook op een ban hoor, maar blijkbaar krijg je die tegenwoordig alleen nog maar als je in een moderatortopic off-topic post.
Pas maar op Muchacha, dat is een waarschuwing/ban waard op grond van beledigen. Er hoeft er maar 1 op de knop te drukken (ik niet hoor), dus je kunt dit maar beter verwijderen.
Wel bij een perma-ban

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven