Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:21:

Ja ik bedoelde Bambi! Niet Bam/mamalief, excuus

En mamalief, als jij voor de gein een avatar jat , dan ga je daar toch geen strontpostings mee doen en dan vragen aan de mod hoe je het weer wegkrijgt??

Ff een twisted mind:

Ik zou dat dan dus juist doen, om de verwarring nog groter te maken en dat is klaarblijkelijk goed gelukt
En even nog, voor het een eigen leven gaat leiden: De opmerking van Festen was 'Jij bent echt ziek he? Bambi?' Na mijn opmerking richting haar dat ze sowieso blij mocht zijn dat ze uberhaupt nog kon posten hier (ze vond het allemaal maar gezeik).

Aan ene kant, 'Je bent echt ziek he', was een kinderachtig verweer geweest omdat ze niks beters wist te zeggen. Ze wist ook wel wat ik bedoelde en je moet toch íets van een weerwoord hebben, kennelijk. Daarnaast kan het ook gewoon een gemene opmerking zijn in de zin van 'Je bent ziek in je hoofd'. Niet iedereen hier kan immers weten dat ik tot zeer kort geleden tijden aan de chemo zat vanwege kanker.

Had iemand zo'n opmerking gemaakt, nou ja, hoeft niet veel te betekenen. Maar als dat uit de bek van een Festen komt, met haar voorgeschiedenis? Ehhh, die weet dondersgoed wat er met iedereen gaande is hier in real life, daar zijn we al meerdere keren getuigen van geweest, dan is het ineens gewoon een valse kutopmerking waar je U tegen zegt. Gek dat daar dan niks van staat in het Waarschuwingen en Bantopic en voor mindere vergrijpen wel.
Jeetje MV... Dat is heftig.
Ik ben dan ook erg blont want ik kon festen wel als een pittig ding maar niet anders, maar forum pas 2 jaar echt actief dus en niet zo actief als sommige dus mis nogal eens wat.
Maisjes, het wordt nu wel erg kwaad spreken over iemand die zich niet kan verdedigen nu.
Blijkbaar Nor, ik wist het echt niet. Nu ben ik er vijf jaar tussenuit geweest dus heb ik blijkbaar een boel gemist, maar ik wist het serieus waar niet.

MV wat een waanzin, wat erg!!

Haal je posting anders zo weer weg
Jij bent echt een schatje, Suus. Kusje waar je 'm hebben wil.
Was die ava van Festen niet gewoon provocatie? Zo heb ik het opgevat namelijk...
Wat ik zeg dus Q
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:21:

Ja ik bedoelde Bambi! Niet Bam/mamalief, excuus

En mamalief, als jij voor de gein een avatar jat , dan ga je daar toch geen strontpostings mee doen en dan vragen aan de mod hoe je het weer wegkrijgt??

Ik doe alleen maar strontpostings, welke ava dan ook

En de vraag die Fes stelde aan Naomi ging niet over de ava maar over voorkeursinstellingen.

Jammer maar er zit geen spectaculaire rel in deze kwestie.

Next!
Zou goed kunnen Q, blijkt nu. En Ploes, mss heb je wel gelijk. Ik was echt heel benieuwd hoe het verhaal in elkaar stak, en wellicht heb ik een wespennest aangeroerd wat ik beter niet had kunnen doen. Als ik hier een waarschuwing voor ontvang, dan zal ik deze dan ook accepteren.

Bambi!! Maak me geeeeek
Idd, Next
Waarom zou je een waarschuwing ontvangen?

Wat een onzin
Ik ben ook niet zo van het kwaad spreken over iemand, of iemand zich nu kan verweren of niet, kwaadspreken vind ik altijd gewoon not done, of het moeten leuke sappige roddels zijn, zo nu en dan.. Maar zoals ik al zei, ik vind het al zeer enorm keurig dat Festen alweer jaren heeft kunnen forummen met een permaban zonder dat er ook maar iemand met modder heeft gesmeten. Hulde ook aan jou, MV. Dat heeft me al die jaren (zeer positief) verbaasd.
quote:Pilous schreef op 30 april 2010 @ 22:26:

Maisjes, het wordt nu wel erg kwaad spreken over iemand die zich niet kan verdedigen nu.Eensch.
Okee. hebben we vandaag nog wat gescoord op de vrijmarkt?
vrijmarkt?
quote:Pilous schreef op 30 april 2010 @ 22:30:

Waarom zou je een waarschuwing ontvangen?

Wat een onzin HA!!! niet in mijn geval. Voor mij gelden andere regels volgens mij, maar dat antwoord wacht ik braafjes af
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:22:

Fantasie?

Feit:

Festen post een kutopmerking naar Bambi

Festen heeft ineens een angel-avatar

Festen stelt een cryptische vraag over haar instellingen en dat ze iets ziet wat ze echt niet wil zienNaomi snapt de vraag niet , want te cryptisch

Festen is ineens geen lid meer.

Ik heb dr niks bij gefantaseerd hoor.Ik heb die opmerking van haar gelezen in het Modtopic, en op dat moment ging er echt geen belletje rinkelen bij mij. En nu nog niet. Dit staat er m.i. los van. Ze stelde een vraag over voorkeursinstellingen, en ik geloof dat ze zelfs zei "en wanneer wordt hier nu eindelijk iets aan gedaan". Alsof het probleem al langer bekend was.
Vrijmarkt-koninginnedagmarkt-weetikveelhoeheteldersheetmarkt-tweedehandsmeukvoorweinigmarkt
Evi, mijn bellen zijn gevoeliger, en die had je nog tegoed
Zomaar wisselen tussen accounts lijkt me erg onwaarschijnlijk. Een angel moet ook gewoon inloggen met een inlognaam en een wachtwoord, net als iedere andere forummer. Alleen heeft de angel na het inloggen meer rechten en meer knoppen ter beschikking.

Ik heb nog nooit gezien dat een per ongelukke wissel plaatsvond tussen twee willekeurige forummers dus het lijkt me schier onmogelijk dat dat nu wel een keer is gebeurd en dan óók nog met een angel-account!

Oh voor de goede orde: dit is Etosha. Ik kan met mijn huidige nick niet inloggen om duistere redenen en in afwachting van uitsluitsel daarover post ik met mijn oude nick.
Roflol Etosha de semi verbande dubbelnicker

Duistere zaken. Wellicht heeft het te maken met de vreemde avatarswitch en de stand van venus
@Evi, wellicht heb ik het posten van F en haar angel avatar en haar vraag in het mod topic onterecht aan elkaar gekoppeld. En meer zal ik er niet meer over zeggen
En Etosha is een beetje mosterd want het gaat intussen al over de vrijmarkt. Maar ja, daar is Etosha niet geweest want Etosha moet ongesteld worden en besloot dat vandaag de perfecte dag was voor de voorjaarsschoonmaak. Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven