Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Bij mij niet BGB, daar is mijn geheugen te slecht voor, altijd handig

Verklaart wel waarom sommige mensen mij op een meet raar aankijken of zelf helemaal ontwijken
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2010 @ 00:02:

misschien sommigen wel Bianc, maar ik heb dat bij meetings eigenlijk nooit Het hangt er vanaf. Ik had tegenover een zekere man die ik alleen op de sekspijler had zien posten wel degelijk een dijk van een vooroordeel hoor...
Juist niet, Bianc. Ik heb geen groepsmeetings meegemaakt maar ik denk dat ik eerder een bepaalde -bevooroordeelde, bewust of onbewust- mening zou bijstellen als ik iemand in real life leuk of sympathiek vind. Dat je je dan ineens met iemand kan indentificeren zoals dat zo leuk heet en je gerust begrijpt waarom dingen gaan zoals ze gaan.

Als iemand ook in real life niet mijn type is, nou dan eh, dan eh, dan niet.
quote:mamalief schreef op 01 mei 2010 @ 00:03:

Bij mij niet BGB, daar is mijn geheugen te slecht voor, altijd handig

Verklaart wel waarom sommige mensen mij op een meet raar aankijken of zelf helemaal ontwijkenJust checking: ik was aardig, toch? Tóch?
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 00:05:

[...]

Just checking: ik was aardig, toch? Tóch?Heb ik jou ooit op een meet getroffen dan?
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 00:04:

[...]

Het hangt er vanaf. Ik had tegenover een zekere man die ik alleen op de sekspijler had zien posten wel degelijk een dijk van een vooroordeel hoor... En die heb je bijgesteld of niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Q je bent lief en knuffelt heerlijk
Heb ik dat?!
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 00:04:

Het hangt er vanaf. Ik had tegenover een zekere man die ik alleen op de sekspijler had zien posten wel degelijk een dijk van een vooroordeel hoor... Yep, DS is best een geschikte kerel als je hem beter leert kennen..
als je op vakantie bent en je krijgt dan een ban, da's niet eerlijk. Een ban moet overkomen als een sanctie, en als je lekker in Italie zit met een ban dan is dat geen goede straf
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:00:

[...]

Maar zouden jullie dat niet hebben, met bepaalde mensen, dat je denkt " o, dat is die mevrouw die haar kind van twee alleen thuis laat als ze de hond uitlaat " bijv.? Dan is de toon toch eigenlijk al gezet? Of werkt dat niet zo op een meeting?

Nou, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb tot nu toe twee keer een forummer 'in het echt' gezien. Ik vond het beide keren een hele leuke en bijzondere ervaring.

Je hebt ten eerste al een bindende factor (het forum) dat uren gesprekstof oplevert .

Maar wat ik het mooiste vond is dat je iemand dus totaal niet meer beoordeelt op haar uiterlijk/eerste indruk. Juist omdat je die achtergrondinformatie hebt.

Dat confronteerde mij heel erg met de oordelen/conclusies die ik wel eens over mensen heb waar ik geen voorkennis van heb.
The time is now
quote:meds schreef op 01 mei 2010 @ 00:08:

als je op vakantie bent en je krijgt dan een ban, da's niet eerlijk. Een ban moet overkomen als een sanctie, en als je lekker in Italie zit met een ban dan is dat geen goede strafHelemaal mee eens.. als iemand een ban krijgt, moeten ze eventuele tickets inleveren bij Viva..
Best suf als je vanuit je vakantie in Italië gaat zitten forummen, Meds..
Ik ben dan toch blij met het feit dal alle forummers die ik rl ken stuk voor stuk bijzondere en lieve mensen zijn
Heb ik dat?!
quote:Banba schreef op 01 mei 2010 @ 00:10:

[...]

Maar wat ik het mooiste vond is dat je iemand dus totaal niet meer beoordeelt op haar uiterlijk/eerste indruk. Juist omdat je die achtergrondinformatie hebt.

Dat confronteerde mij heel erg met de oordelen/conclusies die ik wel eens over mensen heb waar ik geen voorkennis van heb.

O, ja, zo zal het ook wel werken.

Dat is dan ook wel weer heel " mooi " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:07:

[...]

En die heb je bijgesteld of niet?Jep.
Ik ken niet zoveel forummers in reallife, maar diegene die ik ken zijn net normale mensen eigenlijk.. meeste zijn aardig, sommige minder aardig..
quote:Sgaapie schreef op 01 mei 2010 @ 00:07:

Q je bent lief en knuffelt heerlijkDat is geheel wederzijds.
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 00:14:

Ik ken niet zoveel forummers in reallife, maar diegene die ik ken zijn net normale mensen eigenlijk.. meeste zijn aardig, sommige minder aardig..Namen Boog, namen!
Ik ben irl normaler dan op het forum.

Toch..TOCH?
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 00:14:

Ik ken niet zoveel forummers in reallife, maar diegene die ik ken zijn net normale mensen eigenlijk.. meeste zijn aardig, sommige minder aardig..

O,nou wordt het leuk! Degenen die jou kennen zitten zich nu dus af te vragen of ze tot de aardigen of de minder aardigen gerekend worden.

quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:17:

Ik ben irl normaler dan op het forum.

Toch..TOCH?

Nog normaler?

Gatver....geen grijze muis maar een onzichtbare, ofzo?

quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:18:

[...]

Nog normaler?

Gatver....geen grijze muis maar een onzichtbare, ofzo?

En dat vind jij om te lachen
Alle forummers zijn lief, en degene die niet lief zijn, komen niet naar een meeting.

Ik ken inmiddels aardig wat forummers irl (nou ja, kennen, ik heb ze ontmoet) en ze zijn stuk voor stuk leuk.

Dus ofwel ik heb een waanzinnig goede smaak, ofwel forummers zijn gewoon leuk.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
Hebben jullie ook opeens een wit vlak in beeld?
Nee een roze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven