Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:traincha2 schreef op 01 mei 2010 @ 00:25:

Ik wil een klein aantal forummers niet eens leren kennen. Dat is voor mij ook een reden geweest om niet naar de meeting te gaan.Ik vind dat je via het forum maar een 2 dimensionaal beeld krijgt van bepaalde mensen en dat blijkt in de praktijk vaak ontzettend mee te vallen.. een forum is voor veel forummers ook een soort masker.. een veilig balkonnetje waar vandaan ze kunnen mopperen en protesteren (ja ik denk nu even aan die oude mannetjes van de muppetshow ).. maar als je ze dan in reallife leert kennen blijken er vaak gewoon normale mensen achter te schuilen.. .. Dus vind een opmerking dat je bepaalde forummers niet eens wilt leren kennen wat bekrompen eigenlijk..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:27:

[...]

Oeh, goeie..... weet ik niet. Zolang ik niks post over seks met al dan niet zichtbare muizen moet dat wel kunnen. Al blijft " seksbeest " een twijfekgeval.Daar staat geen ban op hoor. In zo'n geval wordt alleen je topic verwijderd, meer niet. Iemand zielepiet noemen daarentegen...
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 00:30:

[...]

Daar staat geen ban op hoor. In zo'n geval wordt alleen je topic verwijderd, meer niet. Iemand zielepiet noemen daarentegen...

[...]

Daar staat geen ban op hoor. In zo'n geval wordt alleen je topic verwijderd, meer niet. Iemand zielepiet noemen daarentegen... En zielemuis? of pielemuis? Het wordt wel erg verwarrend zo hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Daar staat geen ban op hoor. In zo'n geval wordt alleen je topic verwijderd, meer niet. Iemand zielepiet noemen daarentegen...

Zielepiet leverde toch alleen een waarschuwing op? Valt reuze mee, tis echt een erge belediging/provocatie.

Kom er maar in Hel.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 00:30:

[...]

(ja ik denk nu even aan die oude mannetjes van de muppetshow ).. maar als je ze dan in reallife leert kennen blijken er vaak gewoon normale mensen achter te schuilen.. .. Ja ik viel best mee he boog?
Ik zou het voor de zekerheid "bekrompenie" noemen, Boog. Je wilt geen ban immers. (Alhoewel, met jouw bezoekfrequentie maakt dat ook geen klap uit natuurlijk. Laat maar staan ook...)
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 00:31:

[...]

Zielepiet leverde toch alleen een waarschuwing op? Valt reuze mee, tis echt een erge belediging/provocatie.

Kom er maar in Hel.

Mir, je bent te traahaag!

Ik had al gelachen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:31:

[...]

En zielemuis? of pielemuis? Het wordt wel erg verwarrend zo hoor.

Nee hoor, ik vind het beleid juist heel helder zo. Zielepiet en sneu mag niet, al het andere mag wel. Ofzo.

*checkt voor de zekerheid nog even het bantopic*

Nope, sta er nog niet tussen.

[...]

Dus vind een opmerking dat je bepaalde forummers niet eens wilt leren kennen wat bekrompen eigenlijk..

Dat mag

en nu ga ik echt naar bed.
Pielemuis...brrrr.
Zielepiet is ie-overkill, sneu is ie-onderkill. Zielemuis en pielemuis zijn precies goed, ie-gewijs.
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 00:34:

Zielepiet is ie-overkill, sneu is ie-onderkill. Zielemuis en pielemuis zijn precies goed, ie-gewijs.Whoehahahaha, jij bent de beste!
Maar pielemuissie....kan dan weer niet.
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:35:

Maar pielemuissie....kan dan weer niet.

[...]

Ik vind dat je via het forum maar een 2 dimensionaal beeld krijgt van bepaalde mensen en dat blijkt in de praktijk vaak ontzettend mee te vallen.. een forum is voor veel forummers ook een soort masker.. een veilig balkonnetje waar vandaan ze kunnen mopperen en protesteren (ja ik denk nu even aan die oude mannetjes van de muppetshow ).. maar als je ze dan in reallife leert kennen blijken er vaak gewoon normale mensen achter te schuilen.. .. Dus vind een opmerking dat je bepaalde forummers niet eens wilt leren kennen wat bekrompen eigenlijk..

Ik vind mensen die zich héél anders voordoen op een forum ( of waar op internet dan ook ) eigenlijk niet zo heel leuk....ook al vallen ze in het echt dan misschien mee. Dus iemand die hier uit zijn/haar panty schiet en in het echt een mak schaap (b)lijkt, .... ik weet niet, nee, ik weet het wel; als ik er " hier" niets mee heb dan hoef ik er in het "echt " ook niets mee.

Zo vond ik het heel bijzonder dat er na een meeting zo 180 graden anders werd gereageerd op eh....forummer X. Dat snap ik echt niet.
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 00:34:

Zielepiet is ie-overkill, sneu is ie-onderkill. Zielemuis en pielemuis zijn precies goed, ie-gewijs.

Dus tóch?

Zou Minny....???

(Oh fuck, daar stond ook een ban op hè?)
Pfff... volgens mij moet je een cursus veilig Vivaforummen volgen om het allemaal oner de knie te krijgen.
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:29:

[...]

Ik forum inmiddels bijna 5 jaar denk ik.

Maarja, vast niet opgevallen al zolang, grijze muis he O, ik dacht dat je nieuw was
Die discussie hebben jij en ik al eens eerder gehad BGB en ik ben te lui vandaag om in herhaling te vallen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 00:37:

[...]

O, ik dacht dat je nieuw was

Truttie!!

Edit:

(ook voor de zekerheid de smiley clausule erbij voegen.)
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:37:

Pfff... volgens mij moet je een cursus veilig Vivaforummen volgen om het allemaal oner de knie te krijgen.De angels zijn op cursus dit weekend, zodat ze het ons volgende week allemaal haarfijn kunnen uitleggen.
Sorry, was even afgeleid.. zit op comedy channel naar Jeff Dunnham te kijken... geweldig is die..
quote:mamalief schreef op 01 mei 2010 @ 00:37:

Die discussie hebben jij en ik al eens eerder gehad BGB en ik ben te lui vandaag om in herhaling te vallen Ik moet mijn tijd volmaken tot jongste thuis is.........half twee. Dus zeg maar waar je het wel over wilt hebben.
Bianca, de forummers die ik irl heb ontmoet zijn zoals ze zich hier lieten zien, ook de sekspijlerTforummers.

Hoe zouden mensen dat doen? Jarenlang zich anders voordoen op dit forum dan ze in werkelijkheid zijn? Dat kan niet bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven