Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zaterdag 1 mei 2010 om 01:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 01:22:
[...]
O, dat was wel lekker snel.
Is gelukkig toch nog goed gekomen. Of vind ik jou leuker dan jij mij?
Tsss... en je weet best dat ik je leuk vind, om je moet lachen, je meestal slim vind en je soms heel erg stom vind enz..... En dat je mijn eerste ban (gffr,de, gffr) na mijn eerste posting op je geweten hebt!
[...]
O, dat was wel lekker snel.
Is gelukkig toch nog goed gekomen. Of vind ik jou leuker dan jij mij?
Tsss... en je weet best dat ik je leuk vind, om je moet lachen, je meestal slim vind en je soms heel erg stom vind enz..... En dat je mijn eerste ban (gffr,de, gffr) na mijn eerste posting op je geweten hebt!
zaterdag 1 mei 2010 om 01:32
quote:Mariannanas schreef op 01 mei 2010 @ 01:30:
Dan wordt het tijd dat ik van avatar verander, BGB want ik en advies vragen om een trouwjurk is een niet erg voor de hand liggende combinatie, en niet alleen omdat ik al 100 jaar getrouwd ben
.Ik zit me nu héél hard af te vragen waarom ik die link steeds blijf leggen. Misschien was de nick wel " palmboom " of wilde ze een rieten rokje als trouwjurk............... Kan 't niet uitstaan
Dan wordt het tijd dat ik van avatar verander, BGB want ik en advies vragen om een trouwjurk is een niet erg voor de hand liggende combinatie, en niet alleen omdat ik al 100 jaar getrouwd ben
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 1 mei 2010 om 01:32
zaterdag 1 mei 2010 om 01:34
quote:Helaholalalala schreef op 01 mei 2010 @ 01:30:
Nou ja, er zijn wel eens forummers waar ik zielepiet tegen durf te zeggen...
Nu niet meer hoor, want sja.... dat heeft zo z'n gevolgen hè.
Dus voortaan vind ik iedereen leuk. Ok?
Zegzegzeg, wat is dat?
Iemand zielepiet noemen? Dat kan echt niet!! Ga je schamen.
Nou ja, er zijn wel eens forummers waar ik zielepiet tegen durf te zeggen...
Nu niet meer hoor, want sja.... dat heeft zo z'n gevolgen hè.
Dus voortaan vind ik iedereen leuk. Ok?
Zegzegzeg, wat is dat?
Iemand zielepiet noemen? Dat kan echt niet!! Ga je schamen.
zaterdag 1 mei 2010 om 01:35
zaterdag 1 mei 2010 om 01:35
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 01:32:
Iry:.. heb jij onder vuur gelegen?.. wanneer dat dan?
Pfff... zo vaak Boog.
Over mijn eetstoornis bv, die werd vaak van stal gehaald.
Over mijn kinderen die niet goed eten ( lag dus aan mijn eetst
oornis bv).
Maar dat is ook het risicio als je kwetsbaar post en die kant ook laat zien, eigen risico dus.
Kan het wel handelen hoor, loop niet snel weg uit een discussie.
Iry:.. heb jij onder vuur gelegen?.. wanneer dat dan?
Pfff... zo vaak Boog.
Over mijn eetstoornis bv, die werd vaak van stal gehaald.
Over mijn kinderen die niet goed eten ( lag dus aan mijn eetst
oornis bv).
Maar dat is ook het risicio als je kwetsbaar post en die kant ook laat zien, eigen risico dus.
Kan het wel handelen hoor, loop niet snel weg uit een discussie.
zaterdag 1 mei 2010 om 01:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 01:35:
[...]
Ik ga morgen een nieuwe bel op mijn pc installeren en dan krijg je alsnog je ontgroening, hoor.Nou, dat is ook wel nodig hoor. Als ik naar mijn buitenboel kijkt, dan komt de groene aanslag je tegemoet. Hoe laat kan ik je verwachten?
[...]
Ik ga morgen een nieuwe bel op mijn pc installeren en dan krijg je alsnog je ontgroening, hoor.Nou, dat is ook wel nodig hoor. Als ik naar mijn buitenboel kijkt, dan komt de groene aanslag je tegemoet. Hoe laat kan ik je verwachten?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!