Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Ja, sorry, ik zou inderdaad eens een andere ava moeten zoeken.
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 01:00:

[...]

Awwwwww... Sorry Floor .. wij moeten effe een 1 op 1 meet doen zodat we effe met elkaar kunnen babbelen zonder al die vervelende mensen erbij .. ik bel je wel als ik in de buurt ben.. goed?.. Goed! Tijdig bellen hè? Dan gaat man ff een pak melk halen ofzo!
Of dat iedereen naar mijn naambordje kijkt.

Iry?.... nooit van gehoord, nieuw?
quote:Banba schreef op 01 mei 2010 @ 00:59:

[...]

Ik denk wel altijd van forummers die ik leuk vind dat ze heel knap/mooi zijn. Dat is ook vast niet altijd waar Hahahahahaha, dat denk ik ook altijd!
.
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 01:04:

Ja, sorry, ik zou inderdaad eens een andere ava moeten zoeken. Yep.. bij de laatste meet heb ik eigenlijk alleen maar naar je billen lopen staren.. ... maar kwam ook omdat iemand anders al naar je borsten stond te staren..
Toch gek, Iry. Van jou had ik het beeld dat je zo'n emo-huillie bent, vanwege diverse discussies en jouw reacties waarin je zelf aangaf dat je wellicht gewoon wat gevoeliger bent enzo. Is is niet fout, gewoon neutraal beeld. maareh, ik vind jou ook best assertief en af en toe best heel scherp enzo. Wat je dan weer niet verwacht, van een zelfgediagnotiseerd huillie.
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 01:04:

Ja, sorry, ik zou inderdaad eens een andere ava moeten zoeken. Oh ik niet, ik lijk sprekend op mijn avatar
De eerste keer dat ik postte op Viva kreeg ik ruzie met BGB.

quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 01:07:

[...]

Oh ik niet, ik lijk sprekend op mijn avatar Niet? Ik denk altijd van wel. Damn, weer een illusie armer.
.
quote:Helaholalalala schreef op 01 mei 2010 @ 01:00:

[...]

Maar Bianca, ik weet dat nog wel......

Jij postte veel alleen in hoofdletters alsof je capsloc constant aanstond en je postte veel over "ga toch paardrijden.... " Althans, zo herinner ik mij dat. Toen iemand ( geen idee meer wie) iets opmerkte over je hoofdletters, ging je dat anders aanpakken. Maar ook ging je anders forummen.

Ik lees je sindsdien graag

Ik had inderdaad een toetsenbord waarbij mijn pink constant die caps raakte. En ik typte ( nog steeds ) met twee vingers en moest erg zoeken naar de letters, dus áls ik dan eindelijk een stukje had getypt en ik keek naar wát ik had gebrouwen en het was in hoofdletters, dan had ik zoiets van " ja, da-hag, weer vijf minuten als het opnieuw moet " .

Ik heb wel beter geleerd om dingen te verwoorden. Daar ben ik wel heel blij mee. Ook met jouw compliment.

Ik vind nog steeds dat er niet genoeg amazones kunnen zijn ( nee, onzin, natuurlijk )

Toen ik hier begon met forummen deden we " het" nog niet zo lang en was ik al lang blij dat ik dat ergens in alle anonimiteit delen kon.Daar zat ik behoorlijk vol van. ( niet letterlijk ) Dat zal toen ongetwijfeld bij hebben gedragen aan die beeldvorming. Ja, achteraf gezien heel logisch. Goeie eye opener, Helaholalalalalalala.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:floor72 schreef op 01 mei 2010 @ 01:07:

Is 't eerlijk?

Weet je ook nog waar over?
quote:Banba schreef op 01 mei 2010 @ 00:59:

Ik denk wel altijd van forummers die ik leuk vind dat ze heel knap/mooi zijn. Dat is ook vast niet altijd waar

Grappig is dat .. mensen die je leuk vind, daarvan vorm je in je hoofd ook een leuker beeld.. en mensen die je niet leuk vind, die worden in je hoofd lelijk..

Een geweldig voorbeeld vind ik dat topic van "ik kan niet naar egypte, wie kan ik blij maken met m'n tickets".. Iedereen was helemaal enthousiast over degene die naar egypte ging omdat ze ziek was, krap bij kas zat, moeilijke tijd had gehad, etc.. dus dan vorm je in je hoofd een beeld van een zielig meisje en iedereen was helemaal enthousiast over het topic..

Toen kwam ze terug van vakantie en poste fotootjes van zichzelf en bleek het ineens een leuke jonge en vooral ook mooie meid te zijn....... en toen werd het plotseling heel stil in het topic..
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 01:06:

[...]

Yep.. bij de laatste meet heb ik eigenlijk alleen maar naar je billen lopen staren.. ... maar kwam ook omdat iemand anders al naar je borsten stond te staren..
quote:floor72 schreef op 01 mei 2010 @ 01:07:

tja.. wie niet..
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 01:06:

[...]

Yep.. bij de laatste meet heb ik eigenlijk alleen maar naar je billen lopen staren.. ... maar kwam ook omdat iemand anders al naar je borsten stond te staren.. :whoops
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 01:08:

[...]

Ik had inderdaad een toetsenbord waarbij mijn pink constant die caps raakte. En ik typte ( nog steeds ) met twee vingers en moest erg zoeken naar de letters, dus áls ik dan eindelijk een stukje had getypt en ik keek naar wát ik had gebrouwen en het was in hoofdletters, dan had ik zoiets van " ja, da-hag, weer vijf minuten als het opnieuw moet " .

Ik heb wel beter geleerd om dingen te verwoorden. Daar ben ik wel heel blij mee. Ook met jouw compliment.

Ik vind nog steeds dat er niet genoeg amazones kunnen zijn ( nee, onzin, natuurlijk )

Toen ik hier begon met forummen deden we " het" nog niet zo lang en was ik al lang blij dat ik dat ergens in alle anonimiteit delen kon.Daar zat ik behoorlijk vol van. ( niet letterlijk ) Dat zal toen ongetwijfeld bij hebben gedragen aan die beeldvorming. Ja, achteraf gezien heel logisch. Goeie eye opener, Helaholalalalalalala.

En voor mij was alles nieuw.......

Dus als iemand op de S-pijlert een "probleem" had, was mijn gedachte al snel.... Ff wachten.... dan komen Doddie en Bianca wel zeggen dat je moet gaan paardrijden

Grappig zoals dingen gaan
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 01:11:

[...]

tja.. wie niet..

Jij ook?

Ja, dat is de ontgroening.

Er gaat een belletje af op mijn pc als er vers vlees komt. Die neem ik dan te grazen.

Betalen ze me grof geld voor, hoor.
Het werd niet stil in dat topic, Boogje. Het werd een enorme teringbende. Want ze kon toch niet ziek zijn, ze zag er fantastisch uit! (cynisch bedoeld)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 01:09:

[...]

Is 't eerlijk?

Weet je ook nog waar over?

Ja, dat weet ik nog! Ik had namelijk gelijk een ban en ik vond jou heel erg stom en dominant in de discussie!

En iemand die zielig is, die is niet mooi. En als ze dat wel is, dan is ze niet zielig en DUS een bedrieger.

Een teringbende inderdaad, heel akelig.
.
quote:Helaholalalala schreef op 01 mei 2010 @ 01:12:

[...]

En voor mij was alles nieuw.......

Dus als iemand op de S-pijlert een "probleem" had, was mijn gedachte al snel.... Ff wachten.... dan komen Doddie en Bianca wel zeggen dat je moet gaan paardrijden

Grappig zoals dingen gaan

Ik vind juist zelf dat tegenwoordig maar te pas en te onpas wordt geroepen op NotaBene de relatiepijler ( die toch altijd erg " braaf " was ) " is een open relatie niets? "

Ik word oud, denk ik.
quote:Bambi schreef op 01 mei 2010 @ 01:13:

Het werd niet stil in dat topic, Boogje. Het werd een enorme teringbende. Want ze kon toch niet ziek zijn, ze zag er fantastisch uit! (cynisch bedoeld)Ja, maar dat was later... in eerste instantie was het effe stilte voor de storm.. en toen zei ik al tegen mensen daar komt gerommel van... ze mag niet mooi zijn..
quote:floor72 schreef op 01 mei 2010 @ 01:14:

[...]

Ja, dat weet ik nog! Ik had namelijk gelijk een ban en ik vond jou heel erg stom en dominant in de discussie!

Dat ben ik ook.

Maar waar ging het dan over?
Ik ben gewoon eenwispelturig veelzijdig persoon Bambi .

Maar zal de diagnose uitleggen

Huillie's kunnen of in een hoekje gaan huilen, of bijten juist erg van zich af (raak mij niet want dat doet pijn, dus bijt ik snel van mij af)

Vroeger was ik erg van mij afbijterig

In de jaren en veel leren heb ik daar meer balans in gevonden.

Maar ben en blijf een "huillie" (al huil ik bijna nooit ) in die zin dat ik snel van slag kan raken en overgevoelig ben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2010 @ 01:13:

Jij ook?

Ja, dat is de ontgroening.

Er gaat een belletje af op mijn pc als er vers vlees komt. Die neem ik dan te grazen.

Betalen ze me grof geld voor, hoor. .. weet niet meer waar het over ging, maar als man op het viva forum moet je natuurlijk ook even je plaats weten.. dus dat hebben jij en digitalis toen even geregeld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven