entertainment gevraagd!

09-08-2011 21:04 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is opgenomen in het ziekenhuis. Ik slaap bij hem en verveel me rot. Iemand leuke verhalen te vertellen? Een leuke mop of grappige anecdote.

Ik zoek echt wat vertier en afleiding!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ja kan me voorstellen dat je je wat machteloos voelt en idd iets constructiefs wilt doen.

De doktoren zullen hun uiterste best doen om hem te helpen, doen ze natuurlijk voor iedereen, maar zoals de meeste mensen zullen ook zij een zwak hebben voor schattige jongetjes zoals die van jou
Sterkte Biol!

Kijk even op www.spele.nl

Als ik me in het ziekenhuis verveel ga ik altijd op onderzoek uit, dwalen door het ziekenhuis op plekken waar je niet hoort te komen (niet de OK's natuurlijk, ook geen mensen lastig vallen), maar misschien ben je wat volwassener dan ik en zit er bij jou geen steekje los
Bah, sterkte!

En om je toch maar weer even op te vrollijken, omdat dat toch je vraag was:

Het is groen en het zingt: slalalalala

En doet het voor mij altijd goed: Failbook

Of gewoon Failblog
in hetzelfde straatje heb je www.engrish.com
Oh, en als ik echt wil huilen van het lachen kijk ik op;

http://damnyouautocorrect.com/
@idalee ik zou dat ook heel graag doen maar ben bang dat zoontje wakker wordt en dan in paniek raakt als ik er niet ben.

Tips zijn trouwens leuk om te bekijken allemaal! Thanks!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Jorina schreef op 09 augustus 2011 @ 22:30:

Oh, en als ik echt wil huilen van het lachen kijk ik op;

http://damnyouautocorrect.com/Haha, ik ben dus niet de enige. Ik had deze hierboven ook al gepost, met nagenoeg dezelfde commentaar
quote:nephthys schreef op 09 augustus 2011 @ 22:34:

[...]

Haha, ik ben dus niet de enige. Ik had deze hierboven ook al gepost, met nagenoeg dezelfde commentaar Ow haha, niet gezien
Hoi Biol, hoe is het nu met de kleine man, en met jou natuurlijk?
Daar ben ik weer. Nog steeds in het ziekenhuis en mag morgen waarschijnlijk ook niet weg.

Het leek te verbeteren maar zodra hij sliep ging het weer mis. Nu weer continu aan het zuurstof en dat is kut. Heel kut..
Hey lieve Biol,

Je kent me wel , wat naar zeg :(

Als je iets nodig hebt, dan moet je het zeggen. Ik kan ook bij je langskomen ( zh of thuis ) boodschappen, koken. You name it...

Sterkte
Sterkte met je kleine ventje

Klinkt corney, maar hij is iig in goede handen.

Is er iemand die je even kan aflossen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:biol schreef op 09 augustus 2011 @ 21:23:

Hij heeft een zware astma aanval waar hij maar niet uit komt. Hij heeft een neusbrilletje ( van die zuurstof slangetjes in zijn neus voor diegene die niet weten wat dat is) met pure zuurstof. Zodra die uitgaat zakt zijn zuurstof gehalte gevaarlijk laag...

Ik word er zo verdrietig van. Hij is pas 2!!

Jeetje wat heftig.

quote:just-juul schreef op 10 augustus 2011 @ 22:54:

Hey lieve Biol,

Je kent me wel ( moeder van 3 terroristen, 1 autist, woont bij jou in de buurt. ) , wat naar zeg :(

Als je iets nodig hebt, dan moet je het zeggen. Ik kan ook bij je langskomen ( zh of thuis ) boodschappen, koken. You name it...

Sterkte Wat lief van je.
@just-juul.. Potverdikkie je maakt me aan het huilen. Je bent een engel. ( en ik heb nooit geweten dat jij dat was :-) )

Mijn man wil me met alle liefde aflossen maar mijn zoontje wil nu alleen mij. En dus ben ik er.

Jullie zijn heel lief!
Nog maar een knuffel dan

( ps, iwanna, wil je ajb het meest herkenbare stukje even weghalen voor mij ? )
We zijn er nog steeds.. De avonden worden iedere dag langer zo zonder mijn man en andere kindje bij me... Zucht... De verwachting is dat we hier nog wel even zijn..

Hij heeft een longontsteking...en daarbij nog die astma verschijnselen. T is kut... Gewoon kut..
Niemand om te kletsen??
hey biol,

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat ?

Even een dikke

Hoop dat je zoontje wat beter te pas is.

En mocht je je zinnen nog willen verzetten: http://www.oddee.com/
Hoi!!

Gisteren mochten we eindelijk naar huis. Hij is nog niet helemaal de oude en heeft echt nog wel wat hersteltijd nodig maar hij is iig weer thuis.

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

En just-juul, wij moeten misschien maar eens meeten. Wonen zo dicht bij elkaar, sterker nog ik werk praktisch in jouw woonplaats ( nog maar 1 week maar goed)

Xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven