Er is er een lief...

16-06-2009 15:34 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dat is Twompie!!

Ik stuurde haar laatst een pakketje met dvd's voor haar nichtje, jammergenoeg allemaal dubbel.

Dus wat doet gekke, lieve Twompie: ze stuurt mij de dvd's allemaal terug. Nou heel lief van haar natuurlijk, maar ze maakt er een verrassingpakket van!

Voor mij een super tijdschrift om te lezen en voor mijn dochter gewoon een compleet kleipakket!! Had ze helemaal uitgeplozen dat ik zo rond deze tijd wilde beginnen met klei spelen met mijn dochter.

Lieve Twompie, hartstikke bedankt, je bent een schat!
Ja, dat vind ik echt.
Dag lief mens,

Weer een pittige dag geweest voor jullie, wat een emotionele dag moet het zijn geweest

En weer zeg ik dat jij een vreselijk lief mens bent en de beste tante die jouw lieve neefjes en nichtjes zich kunnen wensen.

Gecondoleerd met je oma lieve Twomp, ik heb de mijne ook anderhalve week geleden begraven. (k)
Ja, dat vind ik echt.
Mamasaar gecondoleerd met het verlies van je oma.

Het is hier echt een week van herinneringen van vroeger bij oma ophalen geweest.

Dankjewel liefie, wat ben jij toch een schat!

Hier trouwens precies hetzelfde. Mijn moeder heeft het zwaar ermee, ze kan nou niet tegen haar moeder vertellen dat we een tweede kindje krijgen (of ikzelf bij oma). Had ze zo graag willen weten, zou ze ook zo blij mee zijn geweest
Ja, dat vind ik echt.
Lieve Twompie,

Pffff...wat een heftige dagen weer...En wat beregoed weer, hoe je er mee omgaat naar je nichtje met haar oprechte, maar zo confronterende vragen. Wat ben je toch een KANJER!!!

Veel liefs!
Yayaatje

Mamasaar ah ja dat kan ik me van je moeder goed voorstellen. Troste oma die overgrootoma dat wil vertellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven