Ergernissen in de supermarkt deel 3
zondag 7 juli 2019 om 19:16

zondag 7 juli 2019 om 21:04
Wat dom zeg. Hier doen ze bij de AH helemaal niet moeilijk om van een hele 2 halfjes te maken of andersom.2019 schreef: ↑15-06-2019 10:56Zo als ik nog één keer krijg te horen bij de ah broodafdeling; Als het er niet is dan is het er niet meer én dat 's morgens om 9.00 ga ik gooien en smijten. Ik krijg echt de neigingen om dat te gaan doen 's morgens.
Ze bieden niet aan om van een heel brood 2 halfjes brood te maken, dát is al te veel werk blijkbaar. Ze verkopen liever Als het er niet is dan is het er niet.
En ik verdom het om een heel brood te pakken terwijl ik een halfje nodig heb.
Hoe vroeg moet ik daar voor de deur liggen voor een halfje brood?
O vorig keer hadden ze " was het brood niet geleverd" . Alle andere soorten wel.
Achterlijk gedoe.
Als het er niet is, dan is het er niet.. Er liggen wel hele broden van wat ik wil, mutsen van de broodafdeling! Beetje service verlenen kan geen kwaad.
( sluip weer weg)

zondag 7 juli 2019 om 21:08
Waar ik niet tegen kan is als mensen het hele pad versperren met een winkelwagen en dat zelf niet eens door hebben omdat ze aandachtig een artikel aan het lezen zijn.
Of mensen die met anderen staan te praten in jawel... midden in het winkelpad!
Of mensen waarvan de kindjes met van die kinder winkelwagentjes heen en weer rennen en dat de ouders er niks van zeggen.
Of mensen die met anderen staan te praten in jawel... midden in het winkelpad!
Of mensen waarvan de kindjes met van die kinder winkelwagentjes heen en weer rennen en dat de ouders er niks van zeggen.
zondag 7 juli 2019 om 21:19
Dat is ook meer een soort van non ergenis van mij in een supermarkt. Is het lekker warm (heet) buiten ben ik lopend of fietsvakantie. Oh wat is het dan altijd koud in die supermarkten, kippevel en alles.
fietsen varen vrouwelijk doen
dinsdag 9 juli 2019 om 10:04
Gisteren wilde ik even mijn boodschapjes halen op weg naar huis na werk bij Hoogvliet. Wat een slechte groente/fruit afdeling zeg! Veel was op en wat er niet op was, was duidelijk oud. Aardbeien van dagen oud (begonnen al te rimpelen/verschrompelen), spinazie en sla wat er al niet appetijtelijk meer uit zag, zachte komkommers en beschadigde courgettes...Dat doe ik dus niet meer, dan fiets ik voortaan wat verder naar mijn vertrouwde Appie.
dinsdag 9 juli 2019 om 12:43

Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 9 juli 2019 om 12:47
Goed idee, ik ga volgende keer de aardappels daar schillen, de bananenschil hoef ik ook niet, en ga dan ook maar de korst van de kaas halen. Onee dat laatste kan niet zo handig, verpakt en geprijsd, hoewel voordeel: geen afval thuis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 9 juli 2019 om 12:55
Is toch gewoon te smerig voor woorden?! je legt je eten toch in dat wagentje, en als je thuiskomt leg je het in je koelkast, daar wil je geen extra bacteriën van de straat bij.

dinsdag 9 juli 2019 om 13:00
En weer brood perikelen, dit keer bij een ander buurtsuper.
Een moeder was bezig met kleine broodjes uit de bakken aan het pakken, een peutertje stond tegen de moeder aan, ze pakte een broodje uit de bak stak het in haar mondje en legde het broodje in een ander bak terug.
Echt ik weet wel waarom ik geen broodjes meer pak uit dat soort bakken.
Moeder zag het echt gebeuren en zei er niets van.
Een moeder was bezig met kleine broodjes uit de bakken aan het pakken, een peutertje stond tegen de moeder aan, ze pakte een broodje uit de bak stak het in haar mondje en legde het broodje in een ander bak terug.

dinsdag 9 juli 2019 om 13:03
gatver2019 schreef: ↑09-07-2019 13:00En weer brood perikelen, dit keer bij een ander buurtsuper.

dinsdag 9 juli 2019 om 13:26
2019 schreef: ↑09-07-2019 13:00En weer brood perikelen, dit keer bij een ander buurtsuper.
En toen heb je moeder er nog een extra op geattendeerd mag ik hopen?
dinsdag 9 juli 2019 om 13:58
Gatverdamme. Ik had al bijna nooit verse broodjes (ik heb veel liever afbak, dat is toch veel verser?) maar nu al helemaal niet meer.2019 schreef: ↑09-07-2019 13:00En weer brood perikelen, dit keer bij een ander buurtsuper.

dinsdag 9 juli 2019 om 15:20
Poepschoenen is te smerig voor woorden ja. Maar je gaat er toch sowieso niet vanuit dat die wagentjes schoon zijn? Die dingen staan hele dagen buiten, er schijten vogels op, er lekt eens een verpakking van iets, en er zitten inderdaad kinderen (of studenten

dinsdag 9 juli 2019 om 15:51
Mik* schreef: ↑09-07-2019 15:20Poepschoenen is te smerig voor woorden ja. Maar je gaat er toch sowieso niet vanuit dat die wagentjes schoon zijn? Die dingen staan hele dagen buiten, er schijten vogels op, er lekt eens een verpakking van iets, en er zitten inderdaad kinderen (of studenten) in. Volgens mij is de enige manier waarop ze 'schoongemaakt worden', dat ze in de regen staan. Ik leg er nooit iets zo in wat je zo eet en waar geen verpakking om zit, dan zorg ik dat er iets onder ligt of dat het in een zakje zit. Mijn kind is niet te groot maar juist nog te klein voor het zitje, dus die zet ik regelmatig met maxicosi en al in het wagentje. Mag dat wel?
Hier staan ze bij allevier de grote supermarkten onder dak en toevallig zag ik maandag bij de Lidl zo'n karretjeswasbedrijf.

dinsdag 9 juli 2019 om 20:36
Vandaag 2 moeders 'gezellie' elk met de kinderwagen. Waren vriendinnen van elkaar en gingen dus sámen de hele winkel door om bij alles even stil te staan en kletspraatje te maken. Welk gangpad ik ook nam, élke x kwam ik ze weer tegen!
En als ik er dan met mijn kar langs wilde dook er nog ff 1 snel met dr mandje er tussendoor. Tussen mij en de dames. Alsof ik er voor jan doedel stond. Grrr.
Nee niet het einde van de wereld, maar stond me toch wel flink te ergeren.
En als ik er dan met mijn kar langs wilde dook er nog ff 1 snel met dr mandje er tussendoor. Tussen mij en de dames. Alsof ik er voor jan doedel stond. Grrr.
Nee niet het einde van de wereld, maar stond me toch wel flink te ergeren.
dinsdag 9 juli 2019 om 20:48
amusant topic
Heb veel gelezen, maar ben 1 ergernis nog niet tegengekomen. Ik doe meestal mijn boodschappen bij de jumbo: lekker scannen, grote karretjes, groot assortiment. Rondom mijn huis zijn diverse (grote) AH's. Geen scanners, rare indeling van de winkel, klein assortiment. Maar vooral: irritante karretjes! Wie heeft het bedacht om op 2/3 van de kar een tussenschot te zetten! Past mijn boodschappenkrat dus net niet in, in het vak past net geen grote tas. Toen mijn kindjes nog klein waren en in het stoeltje zaten, kon ik helemaal niets kwijt.
Dat schot is echt bedacht door iemand die zelf geen boodschappen doet met een karretje en misschien wel denkt: raken de boodschappen niet door elkaar.... Nee sukkel, maar na de kassa wil ik ze wel inpakken (liefst voor de kassa, maar zei al, geen scan
Gelukkig hebben we de Jumbo nog

Dat schot is echt bedacht door iemand die zelf geen boodschappen doet met een karretje en misschien wel denkt: raken de boodschappen niet door elkaar.... Nee sukkel, maar na de kassa wil ik ze wel inpakken (liefst voor de kassa, maar zei al, geen scan

Gelukkig hebben we de Jumbo nog

Zonder oorzaak geen gevolg