Ergernissen in de supermarkt deel 3
dinsdag 4 juni 2019 om 12:16
Hier een franchise jumbo en krijg het gewoon mee. Zij hebben zich ook aan die regels te houden als ze de naam Jumbo willen voeren (als ze dat niet willen moeten ze naar een andere formule gaan). En als ze het niet uit zichzelf aanbieden dan kun je erom vragen. Ook een keer gehad dat het desbetreffende product niet meer op voorraad was, toen kreeg ik een ander product mee.

dinsdag 4 juni 2019 om 14:44
Onze vaatwasser was pas stuk. Bleek dus vol halfopgeloste folietjes te zitten. Navraag leerde dat dat vaker gebeurt.
dinsdag 4 juni 2019 om 14:51
Of je hebt ineens zo'n klont tablet in je machine én de afwas is niet schoon.vivapimpelmees schreef: ↑04-06-2019 14:44Onze vaatwasser was pas stuk. Bleek dus vol halfopgeloste folietjes te zitten. Navraag leerde dat dat vaker gebeurt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 4 juni 2019 om 15:44
vivapimpelmees schreef: ↑04-06-2019 14:44Onze vaatwasser was pas stuk. Bleek dus vol halfopgeloste folietjes te zitten. Navraag leerde dat dat vaker gebeurt.
Ah, weet je nog waar die zaten? Dan kan ik het zelf misschien in de gaten houden later. Lullig trouwens.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

zondag 9 juni 2019 om 11:51
Ja hadden wij gisteren ook. Het lachwekkende was dat het een meid in een roze badjas was met Adidas slippers. En zo liep het kind te winkelenDoubletree20 schreef: ↑03-06-2019 11:19Wat ik altijd irritant / aso vind; als je in de rij staat voor de kassa en er gaat nog een kassa open en degene achter je spoed zich naar die kassa toe. Ik laat zelf altijd degene die voor me staat voor. Zal vast geen ongeschreven regel voor zijn maar ik blijf het asociaal vinden.

zondag 9 juni 2019 om 12:13

zondag 9 juni 2019 om 12:19
zondag 9 juni 2019 om 12:36

Zou het geen tikfout geweest zijn? Anderhalf jaar is wel heel extreem.

Ik erger me nagenoeg nooit aan andere klanten, maar de supermarkt waar ik vaak kom heeft altijd een heleboel lege vakken. Veel wordt er niet bijgevuld of op tijd besteld, áls ze het überhaupt al bestellen. Maar dat is wel altijd dezelfde afdeling, andere afdelingen doen het prima.
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dan maar naar de andere, duurdere supermarkt.
Geeft niet, het droogt wel weer op.

zondag 9 juni 2019 om 13:07
Voor de vaatwasser werd bij ons aangeraden om losse poeder, los zout en ontkalker te gebruiken. Ik betaal ongeveer €20 per jaar aan vaatwasproducten en geen problemen met de machine.
Hier wordt vooral gekeken wie er klaagt. De vrouw van de plaatselijke politicus krijgt product én bloemen....rest krijgt product
.
Hier wordt vooral gekeken wie er klaagt. De vrouw van de plaatselijke politicus krijgt product én bloemen....rest krijgt product

zondag 9 juni 2019 om 21:35
Nope was geen tikfout. Er stond zelfs nog een zak die anderhalf jaar over datum was. De garnalen roken ook heel rot en vies. Waren duidelijk echt lang over datum. Ze schrokken er zelf ook van bij de winkel. Ik vond het echt een bizar verhaal.Zireael schreef: ↑09-06-2019 12:36![]()
Zou het geen tikfout geweest zijn? Anderhalf jaar is wel heel extreem.![]()
Ik erger me nagenoeg nooit aan andere klanten, maar de supermarkt waar ik vaak kom heeft altijd een heleboel lege vakken. Veel wordt er niet bijgevuld of op tijd besteld, áls ze het überhaupt al bestellen. Maar dat is wel altijd dezelfde afdeling, andere afdelingen doen het prima.
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dan maar naar de andere, duurdere supermarkt.
maandag 10 juni 2019 om 18:10

maandag 10 juni 2019 om 19:27

maandag 10 juni 2019 om 19:34
herfstappeltaart schreef: ↑10-06-2019 19:27Voor dit soort omstandigheden heb ik toch altijd maar cash bij me.
Ik ook, maar dan moet je nog steeds op je beurt wachten, lijkt me. Of mochten degenen met contant geld voor?

maandag 10 juni 2019 om 19:36
Ja klopt maar als iedereen cash bij zich had zou de doorstroming gewoon doorgaan. Ik stel me zo voor dat een aantal klanten hun winkelwagen weer moesten leegmaken en dat houdt op.

maandag 10 juni 2019 om 22:47
Ik ook.herfstappeltaart schreef: ↑10-06-2019 19:27Voor dit soort omstandigheden heb ik toch altijd maar cash bij me.
Ik verbaas me dan ook als mensen zeggen nooit contant te hebben, zo pas ook een colegga "stuur maar een tikkie,ik heb niet contant"
maandag 10 juni 2019 om 23:06
Dan zou ik ook heel veel haast hebben om weer naar huis te gaanminnimouse schreef: ↑09-06-2019 11:51Ja hadden wij gisteren ook. Het lachwekkende was dat het een meid in een roze badjas was met Adidas slippers. En zo liep het kind te winkelen![]()

maandag 10 juni 2019 om 23:07
Hier waren ze door het wisselgeld heen.herfstappeltaart schreef: ↑10-06-2019 19:27Voor dit soort omstandigheden heb ik toch altijd maar cash bij me.
maandag 10 juni 2019 om 23:10
Geen idee, stond op facebook, ik was er niet bij. Tijdje geleden wel hier meegemaakt. Toen hadden ze nog een oud pinapparaat uit het stof opgediept, waarmee het wel lukte, en waarmee ze van kassa naar kassa konden lopen, maar dat duurde dus wel wat langer. Maar de pinautomaat was ook tegenover de winkel,voor degenen die daar niet op wilden wachten. maar die automaat was dus ook drukker dan normaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 11 juni 2019 om 06:27
Gister was om 16:00 bij de Jumbo waar ik altijd kom al het brood op. Navraag leerde dat ze niet goed hadden ingekocht... Vind je het gek dat brood hard gaat als je een dag dicht bent geweest!
Vervolgens naar de AH voor brood. Er stond een medewerker bij de deur om de pinstoring te melden. Naar geldautomaat gelopen 200 meter verderop, geld gehaald, weer naar AH, brood gepakt. En vervolgens lang in de rij omdat onze AH nog maar twee kassa’s heeft waar je contant kan betalen...
Vervolgens naar de AH voor brood. Er stond een medewerker bij de deur om de pinstoring te melden. Naar geldautomaat gelopen 200 meter verderop, geld gehaald, weer naar AH, brood gepakt. En vervolgens lang in de rij omdat onze AH nog maar twee kassa’s heeft waar je contant kan betalen...