Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!

Deel 1

Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
klop schreef:
03-06-2019 15:31
Ik heb gehoord dat het er aan ligt of de jumbo een franchise is. Franchise mag er meer zijn eigen regels op na houden. Dit kan je zien aan of er een naam achter de jumbo staat. Met een naam erachter is meestal een franchise.
Hier een franchise jumbo en krijg het gewoon mee. Zij hebben zich ook aan die regels te houden als ze de naam Jumbo willen voeren (als ze dat niet willen moeten ze naar een andere formule gaan). En als ze het niet uit zichzelf aanbieden dan kun je erom vragen. Ook een keer gehad dat het desbetreffende product niet meer op voorraad was, toen kreeg ik een ander product mee.
Hier een Jumbo niet franchise. Moeilijk moeilijk moeilijk. Maar die leidinggevende trekt zich ook voor elke glimlach terug op toilet zodat niemand het ziet. Zegt genoeg.
Coerage schreef:
02-06-2019 17:36
Oh echt?
Ik heb per ongeluk niet-oplosbare gekocht en baal daar ook van. Maar is dus beter?
Heb je ergens een artikel ofzo waar ik er meer over kan lezen?
Onze vaatwasser was pas stuk. Bleek dus vol halfopgeloste folietjes te zitten. Navraag leerde dat dat vaker gebeurt.
vivapimpelmees schreef:
04-06-2019 14:44
Onze vaatwasser was pas stuk. Bleek dus vol halfopgeloste folietjes te zitten. Navraag leerde dat dat vaker gebeurt.
Of je hebt ineens zo'n klont tablet in je machine én de afwas is niet schoon.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik zweer bij de vaatwas blokjes van de Lidl, wel met folie er omheen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vivapimpelmees schreef:
04-06-2019 14:44

Ah, weet je nog waar die zaten? Dan kan ik het zelf misschien in de gaten houden later. Lullig trouwens.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Bij de plaatselijke AH had ik net een pakje vleeswaren van meer dan een maand!! overdatum!! in mijn handen (6)
Doubletree20 schreef:
03-06-2019 11:19
Wat ik altijd irritant / aso vind; als je in de rij staat voor de kassa en er gaat nog een kassa open en degene achter je spoed zich naar die kassa toe. Ik laat zelf altijd degene die voor me staat voor. Zal vast geen ongeschreven regel voor zijn maar ik blijf het asociaal vinden.
Ja hadden wij gisteren ook. Het lachwekkende was dat het een meid in een roze badjas was met Adidas slippers. En zo liep het kind te winkelen :rofl:
2019 schreef:
09-06-2019 11:22
Bij de plaatselijke AH had ik net een pakje vleeswaren van meer dan een maand!! overdatum!! in mijn handen (6)
Je zou denken dat zo'n pakje ondertussen zelf wel van het schap gewandeld zou zijn. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Coerage schreef:
04-06-2019 15:44
Ah, weet je nog waar die zaten? Dan kan ik het zelf misschien in de gaten houden later. Lullig trouwens.
Denk daar waar het water afloopt. Daar hopen zich ook eventuele etensresten op. De moeite waard zo nu en dan eens schoon te maken.
2019 schreef:
09-06-2019 11:22
Mijn moeder en haar vriend hadden van de week bij de Deen 2 pakken diepvriesgarnalen gekocht van januari 2018! Anderhalf jaar over datum dus. Hoe dan? :whip:
Madrid87 schreef:
09-06-2019 12:19
Mijn moeder en haar vriend hadden van de week bij de Deen 2 pakken diepvriesgarnalen gekocht van januari 2018! Anderhalf jaar over datum dus. Hoe dan? :whip:
:O
Zou het geen tikfout geweest zijn? Anderhalf jaar is wel heel extreem. :sick:

Ik erger me nagenoeg nooit aan andere klanten, maar de supermarkt waar ik vaak kom heeft altijd een heleboel lege vakken. Veel wordt er niet bijgevuld of op tijd besteld, áls ze het überhaupt al bestellen. Maar dat is wel altijd dezelfde afdeling, andere afdelingen doen het prima.
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dan maar naar de andere, duurdere supermarkt.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Voor de vaatwasser werd bij ons aangeraden om losse poeder, los zout en ontkalker te gebruiken. Ik betaal ongeveer €20 per jaar aan vaatwasproducten en geen problemen met de machine.

Hier wordt vooral gekeken wie er klaagt. De vrouw van de plaatselijke politicus krijgt product én bloemen....rest krijgt product 😅.
Zireael schreef:
09-06-2019 12:36
:O
Zou het geen tikfout geweest zijn? Anderhalf jaar is wel heel extreem. :sick:

Ik erger me nagenoeg nooit aan andere klanten, maar de supermarkt waar ik vaak kom heeft altijd een heleboel lege vakken. Veel wordt er niet bijgevuld of op tijd besteld, áls ze het überhaupt al bestellen. Maar dat is wel altijd dezelfde afdeling, andere afdelingen doen het prima.
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dan maar naar de andere, duurdere supermarkt.
Nope was geen tikfout. Er stond zelfs nog een zak die anderhalf jaar over datum was. De garnalen roken ook heel rot en vies. Waren duidelijk echt lang over datum. Ze schrokken er zelf ook van bij de winkel. Ik vond het echt een bizar verhaal.
Bij de AH zullen veel mensen zich geërgerd hebben. Pinstoring en daardoor een uur wachttijd. In dat geval zou ik toch mijn mandje leegmaken en vertrekken en dan eventueel langs de frietboer vanavond.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
10-06-2019 18:10
Bij de AH zullen veel mensen zich geërgerd hebben. Pinstoring en daardoor een uur wachttijd. In dat geval zou ik toch mijn mandje leegmaken en vertrekken en dan eventueel langs de frietboer vanavond.

Voor dit soort omstandigheden heb ik toch altijd maar cash bij me.
herfstappeltaart schreef:
10-06-2019 19:27

Ik ook, maar dan moet je nog steeds op je beurt wachten, lijkt me. Of mochten degenen met contant geld voor?
RikM schreef:
10-06-2019 19:34
Ik ook, maar dan moet je nog steeds op je beurt wachten, lijkt me. Of mochten degenen met contant geld voor?

Ja klopt maar als iedereen cash bij zich had zou de doorstroming gewoon doorgaan. Ik stel me zo voor dat een aantal klanten hun winkelwagen weer moesten leegmaken en dat houdt op.
Moet je eens voorstellen wat er gebeurt als er een keer een echt langdurige pinstoring of stroomuitval is in Nederland (of West-Europa zelfs). Dan hebben we echt een probleem want niets functioneert meer.
Het was vandaag niet normaal druk bij Lidl en Jumbo.

Ik moet zeggen dat ik steeds vaker de Jumbo verkies boven de AH.
Ik ook.
Ik verbaas me dan ook als mensen zeggen nooit contant te hebben, zo pas ook een colegga "stuur maar een tikkie,ik heb niet contant"
minnimouse schreef:
09-06-2019 11:51
Ja hadden wij gisteren ook. Het lachwekkende was dat het een meid in een roze badjas was met Adidas slippers. En zo liep het kind te winkelen :rofl:
Dan zou ik ook heel veel haast hebben om weer naar huis te gaan ;-D
Hier waren ze door het wisselgeld heen.
RikM schreef:
10-06-2019 19:34
Geen idee, stond op facebook, ik was er niet bij. Tijdje geleden wel hier meegemaakt. Toen hadden ze nog een oud pinapparaat uit het stof opgediept, waarmee het wel lukte, en waarmee ze van kassa naar kassa konden lopen, maar dat duurde dus wel wat langer. Maar de pinautomaat was ook tegenover de winkel,voor degenen die daar niet op wilden wachten. maar die automaat was dus ook drukker dan normaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gister was om 16:00 bij de Jumbo waar ik altijd kom al het brood op. Navraag leerde dat ze niet goed hadden ingekocht... Vind je het gek dat brood hard gaat als je een dag dicht bent geweest!
Vervolgens naar de AH voor brood. Er stond een medewerker bij de deur om de pinstoring te melden. Naar geldautomaat gelopen 200 meter verderop, geld gehaald, weer naar AH, brood gepakt. En vervolgens lang in de rij omdat onze AH nog maar twee kassa’s heeft waar je contant kan betalen... :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven