Ergernissen op fora

17-01-2013 20:37 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel klinkt wellicht wat zwaar, maar eigenlijk is het een luchtig topic

Ik vraag me af aan welke uitspraken op het forum jullie je nu het meest storen. Dat mag het Viva-forum zijn, maar natuurlijk ook andere fora die je bezoekt.

Het is niet de bedoeling om andere users belachelijk te maken, dus het noemen van nicknames of het verwijzen naar andere users liever achterwege laten ( het moet wel leuk blijven )

Ik trap vast af.

Op het Viva-forum erger ik me aan de volgende uitspraken.

* Tweede leg.

Een (in mijn ogen) zeer respectloze benoeming voor een kind /kinderen die je krijgt bij een andere partner na een scheiding / uit elkaar gaan. We hebben het niet over kippen, maar over mènsen. Ik kan me hier vreselijk aan ergeren.

* Vrouw.

Users die elkaar aanspreken met 'vrouw' (voorbeeld: Nee, zo werkt dat niet vrouw'). Zo vreemd vind ik dat, iemand bij zijn of haar geslacht aanspreken.

* Troll!

Er zijn altijd weer users die direct "troll!" roepen zodra een verhaal (al dan niet in hun ogen) ongeloofwaardig overkomt. Heel irritant.

Zo, en nu jullie!
In vechtscheidingstopics: forummers die als een pavlovhondje beginnen te blaffen dat de ex een droeftoeter is en een lamlul, terwijl het zonneklaar is dat er ook in het gedrag van TO wel een paar verbeterpuntjes te vinden zijn. Hou toch op, waar er twee vechten hebben er twee schuld.
En TO's die overwegend serieuze reacties krijgen op hun vraag/probleem maar die niet meer wensen te onderkennen omdat er toevallig ook een paar grapjassen/botteriken hebben gereageerd.

Oh ja, en lieden die je meteen tot HRS bestempelen als je aangeeft dat het ook wel iets minder kan met de botterigheid.
quote:prinsesleia schreef op 18 januari 2013 @ 08:18:

Eleonora, 4 minuten geleden

Was jij ook eerst iemand anders voor je deze nick had?

Ja. Ben hier zo'n 10 jaar actief (dit is mijn 3e nick).Ah, ok.
Als ik er over na ga denken is de lijst met ergernissen best lang

Nou, nog één dan: als eerste posting in een topic roepen 'ik ga op mijn handen zitten!' vind ik verschrikkelijk irritant.

Zeg iets, of niks, maar zeg niet dat je maar niks zegt. Zó suf.
Kletstopics met een ledenstop, meestal te vinden op de zwangerpijler. Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n groepje, maar ik erger me er toch aan .
quote:kittepit schreef op 17 januari 2013 @ 20:39:

Manlief, kindliefom te kotsen idd
@ Lady V.

Bestaat dat echt?

O ja, ik weet er één ja, heel duf inderdaad.

Wel van die praatgroepjes waarin niemand iets tegen je zegt als je nieuw bent. Ook erg ongezellig.
me ipv mij

euri ipv euro
quote:prinsesleia schreef op 18 januari 2013 @ 06:28:

"Ik slaap zo slecht, want ik ben zwanger".

Dat soort het-is-te-wijten-aan-het-feit-dat-ik-zwanger-ben geneuzel. Ja, ok... je bent zwanger en ja, het is uniek en briljant en zo, maar kom op zeg.... Niet iedere scheet die dwarszit is daaraan te wijten. En dat je een hele cake naar binnen schuift heeft weinig te maken met je baby

Verder heb ik hier meer dan eens gelezen: "ik heb maatje 44". Alles boven de 36 is maat en echt geen maatje.Ik vind 38 ook geen "maat"
quote:Eleonora schreef op 18 januari 2013 @ 09:06:

Bestaat dat echt?

O ja, ik weet er één ja, heel duf inderdaad.

Wel van die praatgroepjes waarin niemand iets tegen je zegt als je nieuw bent. Ook erg ongezellig.Ja. Dat je gewoon straal genegeerd wordt als je in zo'n topic iets schrijft aan iemand die in een ander topic gewoon heel normaal reageerde. Uiterst onbeschoft.
Ik vind achteraf gelul altijd vervelend.

Van, waarom heb je een kind van hem gekregen?

Achteraf gezemel waar je niks mee kunt.
quote:Eleonora schreef op 18 januari 2013 @ 08:54:

Als ik er over na ga denken is de lijst met ergernissen best lang

Nou, nog één dan: als eerste posting in een topic roepen 'ik ga op mijn handen zitten!' vind ik verschrikkelijk irritant.

Zeg iets, of niks, maar zeg niet dat je maar niks zegt. Zó suf.Die vind ik niet zo irritant moet ik zeggen. Zo geeft iemand wel aan het er niet mee eens te zijn en niet met harde woorden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2013 @ 09:09:

me ipv mij

euri ipv euro

vreselijk.

Of mij vriendje.
Wat ik ook erg vind zijn verhalen zonder comma's of punten, en zonder hoofdletters, en dan aan een stuk door.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2013 @ 09:11:

[...]

Die vind ik niet zo irritant moet ik zeggen. Zo geeft iemand wel aan het er niet mee eens te zijn en niet met harde woorden.Je zou dan ook even wat beter je best kunnen doen en er een inhoudelijke reactie uitpersen waarin je op een vriendelijke manier aangeeft het er niet mee eens te zijn. Lijkt me een stuk constructiever dan een uitgekauwde oneliner waarin je impliciet aangeeft TO een waardeloos stuk verdriet te vinden.
Of dat ik kan me niet voorstellen dat je daar zo lang een relatie mee houd...

Als jij je dat niet voor kunt stellen hoeft niet iedereen dat te weten.

Schrijf daar dan zelf een topic over.

Het "ik kan me niet voorstellen dat topic"
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 januari 2013 @ 09:10:

[...]

Ja. Dat je gewoon straal genegeerd wordt als je in zo'n topic iets schrijft aan iemand die in een ander topic gewoon heel normaal reageerde. Uiterst onbeschoft.

Ik had dat laatst inderdaad. ik denk, ik kom gezellig in een groepje, even iets aardigs zeggen tegen iemand die het even moeilijk had.

Nikssssssss......

Right. Ik ben er dan ook wel meteen klaar mee hoor trouwens. Ik ga er niet van wakker liggen of zo en ik ben dit soort dingen gelukkig vrij snel vergeten. Ik weet soms niet eens meer waarom ik deze of gene op negeer heb staan
En het veroordelen.

Word ik helemaal niet lekker van, dat jij dat vroeger gedaan hebt zegt niet veel goeds over je.

Kots misselijk word je er van.
quote:Dolores007 schreef op 18 januari 2013 @ 09:18:

Het "ik kan me niet voorstellen dat topic"Wat een goed idee Dolores!
Leuk topic!

Ik erger me aan forummers die zo nodig moeten laten weten dat ze er al jaaaaaaren zitten en alles al voorbij hebben zien komen en nieuwkomers hiermee het gevoel geven dat ze bepaalde onderwerpen beter niet (hadden) kunnen aanstippen.

Iedereen is hier ooit nieuw geweest, ook de oude garde. Als je het niet meer leuk vind om iets te lezen, sla het topic over of 'move on with your life', denk ik dan
Negeren,... maar dat valt mij vaak niet op omdat er zo veel mensen zijn die wel reageren.

Ik heb er maar 1 op mijn bloklist.
quote:Eleonora schreef op 18 januari 2013 @ 09:20:

[...]

Wat een goed idee Dolores!Ja he? vond ik dus ook, want dat ik kan me niet voorstellen dat, dat vind ik erg vervelend.

Dolores007, 7 minuten geleden

Ik vind 38 ook geen "maat"

Het is subjectief. Iemand met maat 52 zal 44 misschien een "maatje" vinden.

Ik had het anders moeten posten - dat ik het zo vind ipv het zo te posten alsof het een feit is.
dat gezeur dat er al veel topics over zijn,

of het gezemel over spelfouten.
Ik vind alleen een bepaalde forummer irritant die een bloedhekel aan kinderen heeft maar wel te pas en te onpas reageert in alle kindertopics die er maar geopend worden. Ik vrees alleen dat dit mens het daarom doet, om anderen te ergeren, dus voor mij een schone taak om me hier niet meer aan te ergeren. Het is me met die andere zure pruim ook gelukt dus wie weet...

Verder moet ik alleen maar vaak lachen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven