Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 16 maart 2008 om 12:37
@Fachat: Mooi verhaal over die Ganeha! Mooie gedachte van die museum directeuren Dat zijn nou leuke wetenswaardigheidjes (vind ik dan tenminste)
@Marije: Heb geklikt...ken het nog steeds niet... (en tuurlijk mag je mee!)
@Poezewoes: Ik vier wel 8 oktober met zuurkool en muziek maar helaas..ik kom niet verder dan "het heeft iets met Willem van Oranje te maken"
@Marije: Heb geklikt...ken het nog steeds niet... (en tuurlijk mag je mee!)
@Poezewoes: Ik vier wel 8 oktober met zuurkool en muziek maar helaas..ik kom niet verder dan "het heeft iets met Willem van Oranje te maken"
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 16-03-2008 12:39
Reden: plaatsnaam even weggehaald
Reden: plaatsnaam even weggehaald
% gewijzigd
zondag 16 maart 2008 om 12:51
zondag 16 maart 2008 om 14:01
zondag 16 maart 2008 om 14:12
@ikke, ja mooi hé van het tropenmuseum. Het gebouw is sowieso geweldig. Als je in de buurt bent, moet je maar eens de tijd nemen om de gevel goed te bekijken, deze hangt vol met beelden van beroemde mannen, mythologische dieren, belangrijke producten en andere dingen. Ook binnen in het KIT-gebouw staat het vol met symboliek. Je kan er zelfs een rondleiding krijgen oover het gebouw!
Wat lees ik nu... een triviantmeeting.. leuk.. ik woon ook in NH!
Wat lees ik nu... een triviantmeeting.. leuk.. ik woon ook in NH!