Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 21 november 2007 om 14:35
woensdag 21 november 2007 om 15:04
Noa,
Ik ben het niet met je eens dat de Victoria Falls de grootste waterval is.
Wél de breedste. De hoogste zijn de Angels Falls.
De grootste waterval qua waterverplaatsing is een andere, , naam weet ik niet meer. Heb het zojuist in Wikipedia opgezocht.
Ons beider antwoorden waren dus fout. Het goede is nog niet gegeven.
Ik ben het niet met je eens dat de Victoria Falls de grootste waterval is.
Wél de breedste. De hoogste zijn de Angels Falls.
De grootste waterval qua waterverplaatsing is een andere, , naam weet ik niet meer. Heb het zojuist in Wikipedia opgezocht.
Ons beider antwoorden waren dus fout. Het goede is nog niet gegeven.
woensdag 21 november 2007 om 15:07
Oh jee echt waar?!
Nou gaat ie dan. Even twee lekkere vrouwen vragen.
We kennen haar allemaal als de lieve Charlotte uit Sex and the City. Dat was niet Kristin Davis haar eerste grote rol. Ooit speelde ze een uberbitch in een andere hitserie. Maar hoe heette haar personage daarin ook alweer en wat is de naam van deze serie?
Wie is de vader van de dochter van Madonna?
Na de cultureel getinte vragen, nu twee lekkere simpele.
Nou gaat ie dan. Even twee lekkere vrouwen vragen.
We kennen haar allemaal als de lieve Charlotte uit Sex and the City. Dat was niet Kristin Davis haar eerste grote rol. Ooit speelde ze een uberbitch in een andere hitserie. Maar hoe heette haar personage daarin ook alweer en wat is de naam van deze serie?
Wie is de vader van de dochter van Madonna?
Na de cultureel getinte vragen, nu twee lekkere simpele.