Forum vragen

05-07-2013 18:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik al lang lid ben heb ik nog steeds een aantal gebruikersvragen

(Misschien ben ik niet de enige)

1 klopt het dat je bij een nw bericht (nw topic of nw bericht in bestaand topic) geen smileymogelijkheid hebt, alleen in directe reacties?

2 bij loepen zie ik wel in welk topic iemand heeft gepost maar kun je zien ook welke post is geplaatst?

3 als ik een post wil quoten waarin al is gequote verdwijnt die 1ste quote, is het mogelijk om die 1ste quote ook mee te nemen?
Je bent zelf een theepot
1. Nee, dat klopt niet. Het is wel zo dat je op 'reageer' moet klikken voor de uitgebreide mogelijkheden, waaronder smilies.

2. Ja, dat kan. Dan moet je klikken op 'toon berichten gebruiker'. Of zoiets .
Maar bij een nieuw bericht, dat doe ik nu, ik quote jou niet, zie ik geen smileymogelijkheid
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juli 2013 @ 18:54:

3 als ik een post wil quoten waarin al is gequote verdwijnt die 1ste quote, is het mogelijk om die 1ste quote ook mee te nemen?Nee dat kan niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juli 2013 @ 18:59:

Maar bij een nieuw bericht, dat doe ik nu, ik quote jou niet, zie ik geen smileymogelijkheidEr staat toch rechtsboven het invoerscherm in het roze : reageer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk, dit had ik gewoon eerder moeten vragen
Je bent zelf een theepot
quote:Enn schreef op 05 juli 2013 @ 19:01:

Er staat toch rechtsboven het invoerscherm in het roze : reageer.

Maar als ik dus een nieuw bericht opmaak, zie ik geen smileymogelijkheid

Klopt dat? Dat het dus alleen kan als je reageert?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juli 2013 @ 19:02:

[...]

Maar als ik dus een nieuw bericht opmaak, zie ik geen smileymogelijkheid

Klopt dat? Dat het dus alleen kan als je reageert?Klopt. Even bekijk bericht klikken, dan is de mogelijkheid er wel.
Als ik klik op 'plaats een nieuw onderwerp' (roze lettertjes onder het logo van de pijler) heb ik gewoon smiliemogelijkheden hoor. Ik heb het zojuist nog even getest .
Soms wel, soms niet. Maar inderdaad, als je de functie niet ziet staan, dan moet je je bericht eerst bekijken en dan is de functie er ineens wel.
Als ik op de hardroze letters REAGEER klik heb ik idd smikey's. Ik deed dat nooit zo maar dat klopt

Toch zie ik het niet als ik een nw onderwerp begin

Jullie wel?

Dat loepen heb ik nu ook beter gezien

Dank ladies
Je bent zelf een theepot
Aj

Als ik IN een topic zit, niet in de pijler maar zoals nu en ik klik op op ' plaats een nieuw onderwerp' heb ik wèl smiley's

Maar als ik in de pijler sta en een nw topic wil starten zie ik die mogelijkheid niet
Je bent zelf een theepot
Of je plaatst je reactie en wijzigt hem daarna om een smiley toe te voegen. Zo doe ik het meestal.
Om toegang tot de smileys te krijgen kun je tijdens het typen van je bericht linksonder op BEKIJK BERICHT klikken.
I am surrounded by morons
Ik snap het ondertussen

Wel raar dat bij de hoofdpagina van een pijler een nw topic geen smiley's geeft
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juli 2013 @ 20:52:

Ik snap het ondertussen

Wel raar dat bij de hoofdpagina van een pijler een nw topic geen smiley's geeft

Bij mij wel hoor.

En dat quoten: je quoot inderdaad geen eerdere quotes. Als je dat wil moet je even creatief knippen en plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven