'Forumjeukwoorden'

vrijdag 13 juli 2018 om 09:18
N.a.v. het 'signaalwoorden van een nieuwe TO' topic: van welke woorden hier op het forum krijg je de spreekwoordelijke jeuk?
Het valt me op dat hier een hoop leuke woorden en uitdrukkingen de oorsprong lijken te vinden, zoals 'banaansmeerders' en 'een afgekloven knuppel naar een mug in het olifantenhok zwiepen'.
Het valt me op dat hier een hoop leuke woorden en uitdrukkingen de oorsprong lijken te vinden, zoals 'banaansmeerders' en 'een afgekloven knuppel naar een mug in het olifantenhok zwiepen'.
vrijdag 13 juli 2018 om 10:14

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 13 juli 2018 om 10:18
PlusmomzillaSallySpectra* schreef: ↑13-07-2018 09:23Hsp
Plusmama
Kids
Mama (anders dan als aanspreektitel door een kind)
Hihi

vrijdag 13 juli 2018 om 10:21
Oh ik kan er tegen hoor, believe me

vrijdag 13 juli 2018 om 10:28
Ja die viel me ook op.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

vrijdag 13 juli 2018 om 11:27
Fuck, daarom zat ik dus zo lang bij de hap een paar maanden terug uren te wachten met een kind met uiteindelijk een gebroken arm. Omdat mensen of kinderen voor elke punt verhoging of nies naar de hap rennen terwijl dat tot maandag kan wachten.

vrijdag 13 juli 2018 om 11:30
Beetje offtopic, maar je moet tegenwoordig wel heel veel moeite doen om nog naar de huisartsenpost te mogen, is mijn ervaring.Orangetree schreef: ↑13-07-2018 11:27Fuck, daarom zat ik dus zo lang bij de hap een paar maanden terug uren te wachten met een kind met uiteindelijk een gebroken arm. Omdat mensen of kinderen voor elke punt verhoging of nies naar de hap rennen terwijl dat tot maandag kan wachten.
vrijdag 13 juli 2018 om 11:32
vrijdag 13 juli 2018 om 15:46
Allemaal op Viva gelezen.Orangetree schreef: ↑13-07-2018 11:27Fuck, daarom zat ik dus zo lang bij de hap een paar maanden terug uren te wachten met een kind met uiteindelijk een gebroken arm. Omdat mensen of kinderen voor elke punt verhoging of nies naar de hap rennen terwijl dat tot maandag kan wachten.
Wat vonden de Viva-übermoeders er trouwens van dat je kind een gebroken arm had?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 juli 2018 om 23:34

zaterdag 14 juli 2018 om 10:26
Ellenlange zinnen zonder punten en komma's
het per se moeten melden dat je een andere nick hebt wegens herkenbaarheid. Dus je wilt niet de aandacht vestigen op dat je al forumt hier (want je neemt een andere nick) maar doet dat vervolgens dan toch (door ernaar te verwijzen dat het een andere nick is...)
het per se moeten melden dat je een andere nick hebt wegens herkenbaarheid. Dus je wilt niet de aandacht vestigen op dat je al forumt hier (want je neemt een andere nick) maar doet dat vervolgens dan toch (door ernaar te verwijzen dat het een andere nick is...)

anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 10:40
0.47% gewijzigd

zaterdag 14 juli 2018 om 10:29
En dan ook nog vermelden dat het blijkbaar de normaalste zaak op de wereld het forum is.hamaika schreef: ↑14-07-2018 10:26Ellenlange zinnen zonder punten en komma's
het per se moeten melden dat je een andere nick hebt wegens herkenbaarheid. Dus je wilt niet de aandacht vestigen op dat je al forumt hier (want je neemt een andere nick) maar doet dat vervolgens dan toch (door ernaar te verwijzen dat het een andere nick is is...)
![]()