Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ja dat moet dan wel toeval zijn. Alhoewel toeval bestaat niet zeggen ze weleens.
Wie is jouw ava dan?
Wat bedoel jij nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik mis geregeld de interpretatie bij dit soort geschreven teksten, ik dacht dat je het nog had over dezelfde streek...
quote:xalliewallie schreef op 24 februari 2012 @ 01:31:

Wie is jouw ava dan?

Dezelfde vrouw als de jouwe alleen in pop-art.

Lijkt me niet moeilijk om te zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hm dat wist ik niet.
Ziet er anders uit voor mij.
Dan is het toch okay? Het was alleen voor mij een vraag. Ik weet nu het antwoord.

Forumt prettiger.
Ow oke
Maar ik heb de ava al een long time sinds de SuperXallie periode.
Naja dan hebben we kennelijk een beetje dezelfde goede smaak he

Of niet. Over smaak valt te twisten.
Hoe lang forum jij al Xallie? Met Xalliesuper van ooit (bedoel ik).
Ehm tsja niet jaren, maar een jaar ofzo? Weet eigenlijk niet.
Lievies ik ga zo slapen. Weltrusten allemaal. Slaap lekker!
.
Goedemorgen.

Is het heel erg dat ik geen 10 pagina's terug ga lezen?

Het eerste wat ik las was dat er iemand mij Scampie noemde Leuk!!
Zeg Nerd, waarom heb jij al je postings verwijderd van het centraal moderater toptic?

Zo kan ik toch niet bijlezen....
Mijn God, wat is hier gebeurd?
Moet je kijken hoe de zaak opbloeit als jij er niet bent, Martin!
martin81, 6 minuten geleden

quote:martin81 schreef op 24 februari 2012 @ 11:45:

Hallo, leuk dat jij er ook weer bent.

Je vindt hopelijk niet dat we het thema te veel hebben losgelaten?

Want dat was niet de bedoeling hoor. Maar het indelen van al die verschillende types valt nog niet mee.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Vervelend he Martin, dat je zo'n topic niet af kan sluiten als je er zelf niet bent...
Kan iemand een samenvatting geven vanaf het moment van mijn laatste post?
Ja hoor.

Samenvatting: iedereen komt in aanmerking voor de titel Forummer van de eeuw, behalve martin81. Op dit moment worden de categorieën bedacht en de opleidingsniveaus van de forummers geïnventariseerd. En zonder de inbreng van martin81 werd het zo toch nog een hartstikke gezellig topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven