Geef eens een update!

14-08-2012 19:07 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me behoorlijk aan topics die geopend worden, waar moord en brand wordt geschreeuwd om raad en advies, maar waar we vervolgens niet meer horen hoe het is opgelost cq afgelopen.

Zo. Dat ben ik kwijt.
Ozo.
quote:lislislislis schreef op 14 augustus 2012 @ 20:32:

[...]

Die ja ! Zij was toch verliefd op zo een buitenlandse zanger of zo ?Dat lag er wel dik op dat het fake was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Versejus was het. Of mag je geen namen noemen? *haal ik het gauw weg*
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Oh, en ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich hier aan ergert.

Ziehier mijn update, zo makkelijk is het nu
Ozo.
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat die buurman nu iedere avond om dezelfde tijd ging doen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zou van Merretje iets willen horen van het topic 5 weken zwanger en verschrikkelijke buikpijn
quote:calvijn1 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:46:

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat die buurman nu iedere avond om dezelfde tijd ging doenOoohja, dat wil ik ook weten!
quote:Moonlight82 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:24:

En wél leuk (ja ik ben van de positieven vandaag) was Himerable die zwanger raakte, het kindje hield, ging samenwonen met de vader en af en toe vanaf haar roze wolk nog een verhaaltje postte./Die was mooi

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat die buurman nu iedere avond om dezelfde tijd ging doenOha ja hahahah die was wel echt spannend. Is daaruit niet dat hele onderzoeks/detective groepje ontsproten? Zou TO nog steeds griep hebben?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:heppiedepeppie12 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:35:

ja en die emmer in het raam, is dat nog nooit opgelost?Dát zou ik ook wel graag willen weten!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En er was toch ook eens iets mysterieus met een man die elke dag de eendjes ging voeren en dan iets vreemds deed? Hoe zat dat uiteindelijk?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat met de regelmaat van de klok gebeurt is:

TO opent topic ivm Grote Relatie Crisis. Acuut! Help!

Heftige posts. Veel gedoe. Veel emoties.

Een heel leger forummers denkt mee, steunt mee, adviseert mee...

TO besluit (al dan niet daartoe aangezet) dan dat ze toch met vriend moet praten.

Confrontatie! Oei...Het spant erom.

Afspraak wordt gemaakt.

TO meldt nog even (cliffhanger) dat ze nú met vriend gaat praten en de afloop laat weten...

We wachten nog...
Oef. Zo ergerlijk!
quote:indigoblue schreef op 14 augustus 2012 @ 20:50:

Ik zou van Merretje iets willen horen van het topic 5 weken zwanger en verschrikkelijke buikpijnLoep haar maar eens, zo te lezen gaat het prima
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Gelukkig zijn er wel forummers die wel af en toe terugkomen om een update te geven. Zoals zwartjasje wiens man een minnares zwanger maakte. Ik ben best wel benieuwd hoe het nu met haar gaat.
quote:bliksemse_bende schreef op 14 augustus 2012 @ 22:25:

Wat met de regelmaat van de klok gebeurt is:

TO opent topic ivm Grote Relatie Crisis. Acuut! Help!

Heftige posts. Veel gedoe. Veel emoties.

Een heel leger forummers denkt mee, steunt mee, adviseert mee...

TO besluit (al dan niet daartoe aangezet) dan dat ze toch met vriend moet praten.

Confrontatie! Oei...Het spant erom.

Afspraak wordt gemaakt.

TO meldt nog even (cliffhanger) dat ze nú met vriend gaat praten en de afloop laat weten...

We wachten nog... Nu je het zegt, er is inderdaad een patroon! *aluhoedje opzet doet*

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat die buurman nu iedere avond om dezelfde tijd ging doenDaar ben ik ook benieuwd naar.
quote:saaaaar81 schreef op 14 augustus 2012 @ 22:33:

[...]

Loep haar maar eens, zo te lezen gaat het prima Oh, ik zie het, bedankt voor de tip haha, kan ik toch met een gerust hart weer verder
quote:lislislislis schreef op 14 augustus 2012 @ 20:32:

[...]

Die ja ! Zij was toch verliefd op zo een buitenlandse zanger of zo ?Neeej dat is miekke aka...
Hoe is het toch afgelopen met die fiets met fietssleutel erin?

En meer van dat soort topics...

Up dus!
Ozo.
quote:hallekie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 Of die stiefmoeder wiens tiener/stiefdochter zwanger bleek te zijn.Dat is CHA 00 nog wat. Die komt nog zeer geregeld updaten. De baby is vorige week met 29 weken geboren. Even zoeken dus.
Ik vind dat ook altijd reuze irritant!!

Net als dat topic over dat er iemand in hun huis vanalls anders neerzet en dat de boners niet weten wie het is de buurvouw (welke van de 2) de zoon van de buuf of de moeder van zijn ex??

en die vrouw die met dertig euro per week hond man kind enz moet onderhouden. Nergens meer te vinden.

(die van het huis wel maar verder schrijven ho maar)
Zijn vaak óf trollen óf mensen die niet de reacties krijgen waarop ze hadden gehoopt. Ik kan me er ook wel een beetje aan ergeren, maar je kan er toch niets tegen beginnen.

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat die buurman nu iedere avond om dezelfde tijd ging doenJa ik ook!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Bloedirritant!

weet iemand hoe het is afgelopen hoe met dat topic waarbij de meubels verschoven/spullen verplaatst werden? Was de moeder van een ex van de vriend van TO of de maffe buurvrouw die op de kat letten
Wat heb ik veel gemist, zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven