Geef eens een update!

14-08-2012 19:07 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me behoorlijk aan topics die geopend worden, waar moord en brand wordt geschreeuwd om raad en advies, maar waar we vervolgens niet meer horen hoe het is opgelost cq afgelopen.

Zo. Dat ben ik kwijt.
Ozo.
MissMartine, die heb ik gemist, waar ging dat over?
Ozo.
TO had een tienerdochter die met haar team en de club op sportkamp ging. Een ander team had nog een coach nodig en hadden de vader gevraagd. Die zat geloof ik een beetje in zn midlife crisis en zag zichzelf wel feesten met de kids, maar dochter schaamde zich dood en dreigde niet te gaan. Maar vader vond dat zijn dochter niet voor hem mocht bepalen wat hij deed.
ok .. hier dan..

En opeens kwam de topic titel van destijds bovenploppen.. en gevonden!
En hoe is het met de TO die hier een keer 's avonds laat kwam posten dat ze, zwanger van een tweeling, vruchtwater/bloed (?) verloor?

Uiteindelijk is ze naar het ziekenhuis gestuurd en veeeel te vroeg bevallen van 1 van de baby's terwijl de andere nog even bleef zitten. :(

Hoe is het met de baby's? Hebben ze het overleefd?
quote:tindin schreef op 26 januari 2013 @ 17:11:

En hoe is het met de TO die hier een keer 's avonds laat kwam posten dat ze, zwanger van een tweeling, vruchtwater/bloed (?) verloor?

Uiteindelijk is ze naar het ziekenhuis gestuurd en veeeel te vroeg bevallen van 1 van de baby's terwijl de andere nog even bleef zitten. :(

Hoe is het met de baby's? Hebben ze het overleefd?Als je zoekt op teetjemineetje vind je haar blog
Met Teetje gaat het goed kan ik je melden! De kinderen zijn uiteindelijk gezond en doen het goed.

Waar ik benieuwd naar ben is de rijke dame die naar Hongkong (geloof ik) ging omdat haar man een vooraanstaand arts zou zijn. Haar account is inmiddels geanonimiseerd. Volgens mij was het fake...
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Kristin schreef op 24 oktober 2012 @ 23:24:

Hoe zat het nou met moordvrouw en het bloed in de lakens? Was dat nou fake?Dat vroeg ik me nou ook serieus af, hoe het met Moordwijf is. Aan het eind van haar topic, over bloed in de lakens, schreef een forumlid dat ze in het ziekenhuis lag en volgens mij werd er in een nieuw topic af en toe een update gegeven. Daarna was het (volgens mij) stil....
Haha, leuk topic dit! Mag wel een spoiler waarschuwing op
quote:Plokkie schreef op 26 januari 2013 @ 18:44:

Met Teetje gaat het goed kan ik je melden! De kinderen zijn uiteindelijk gezond en doen het goed.

Waar ik benieuwd naar ben is de rijke dame die naar Hongkong (geloof ik) ging omdat haar man een vooraanstaand arts zou zijn. Haar account is inmiddels geanonimiseerd. Volgens mij was het fake...

Dat was toch Oriane?

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Net als dat topic met die 'inbreker met sleutel', daar heb ik het einde van gemist.
quote:Bruja78 schreef op 23 oktober 2012 @ 17:15:

[...]

Die man had toch telkens een andere kleur snelbinders ofzo?

Weet iemand hoe het nou zat met die wandelende koelkast? Is dat wèl opgelost?

Er was inderdaad iets met de snelbinders, geloof ik, maar ik weet niet meer wat.

De wandelende koelkast was volgens mij een fake-topic van DGS, die met een grappige binnenkomer haar toen nieuwe forumnaam wilde vestigen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Kristin schreef op 24 oktober 2012 @ 23:24:

Hoe zat het nou met moordvrouw en het bloed in de lakens? Was dat nou fake?Moordwijf. Dat was fake; heel raar verhaal was dat. Nadat het halve forum op z'n kop stond, kwam er ineens het bericht dat iemand anders op haar account zou hebben ingelogd en die had dan dat verzonnen verhaal de wereld ingestuurd, of zo. En nadat ze dat had laten weten, is Moordwijf ook nooit meer teruggekomen op het forum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hoe is dat topic afgelopen met die inbreker met sleutel die danwel moeder van ex was, danwel buurvrouw?
quote:Plokkie schreef op 26 januari 2013 @ 18:44:

Waar ik benieuwd naar ben is de rijke dame die naar Hongkong (geloof ik) ging omdat haar man een vooraanstaand arts zou zijn. Haar account is inmiddels geanonimiseerd. Volgens mij was het fake...Dit is zo uitgekauwd geweest. Waarom nu weer noemen?
quote:eeehm schreef op 29 januari 2013 @ 23:42:

Hoe is dat topic afgelopen met die inbreker met sleutel die danwel moeder van ex was, danwel buurvrouw?Volgens mij heeft zij nog niet zo heel lang geleden een update gegeven
quote:jippie55 schreef op dinsdag 29 januari 2013 23:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="eeehm in "Geef eens een update!"" class="messagelink">eeehm schreef op 29 januari 2013 @ 23:42</a>:</b>

Hoe is dat topic afgelopen met die inbreker met sleutel die danwel moeder van ex was, danwel buurvrouw?</div></blockquote>Volgens mij heeft zij nog niet zo heel lang geleden een update gegeven
Weet niet wat je met je quote bedoelt? Maar voor jou:

Inbreker met sleutel??
quote:jippie55 schreef op 29 januari 2013 @ 23:44:

[...]

Dit is zo uitgekauwd geweest. Waarom nu weer noemen?Omdat ik dat 'uitkauwen' dan blijkbaar gemist heb?
Plokkie ik heb het ook gemist, ik wil het ook weten!

En wat betekent het trouwens dan als een account geanonimiseerd is?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Hoe gaat het met die dame die op het strand haar ideale man tegenkwam, alleenstaande vader met net als zij een dochter, die in een villa woonde. Cabrio etc. Twee weken later zouden ze samen op vakantie gaan, en daarna heb ik haar niet meer gezien. Ook fake?
quote:-tinkerbell- schreef op 30 januari 2013 @ 18:14:

Plokkie ik heb het ook gemist, ik wil het ook weten!

En wat betekent het trouwens dan als een account geanonimiseerd is?Oriane had een topic geopend dat ze naar china zou emigreren. Op een gegeven moment bleef het een tijd stil. Om een lang verhaal kort te maken kwamen er toen een aantal mensen die zich afvroegen of het verhaal wel waar was en of Oriane wel echt was. Toen ze terug kwam en dat las vond ze dat erg vervelend en is uiteindelijk weg gegaan (nick laten anonimiseren). Er is heel veel discussie over geweest, vooral over of je wel of geen vragen mag/kan stellen over of iemand wel of niet echt is en of dat er toe doet en of het vervelend of beledigend is voor degene waarover de discussie ontstaat.
Ik vraag me trouwens wel eens af hoe het met pareltje is, een forummer die alleen maar ruzie had met haar man en misschien wel zou scheiden. Ik zoek nog af en toe op haar naam en kijk dan in het topic, maar geen nieuws.
Dankje Vosje.

Ohja BetjeBig dat verhaal heb ik toen ook een hele tijd meegelezen maar ook geen idee hoe het is afgelopen. Heb het ook nooit meer geprobeerd te zoeken moet ik bekennen.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Dank Vosje!! Dus eigenlijk is Oriane de wieg geweest voor al die vreselijk vervelende trollenjachten?
Wat zou het fijn zijn als er een update zou komen in de volgende topics: Help! hoe kom ik weg?

Vriend blokkeert Viva

19 en zwanger, wat nu?

schoolreisje kind wel of niet mee laten gaan?
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven