geef jezelf een etiket

12-03-2010 00:37 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij nog geen etiket en wil je er wel één?

Google een fraai exemplaar en leg even uit waarom het etiket bij jou past.

Als voorbeeld; neem Meds ( en van mij mag je )

- Dramatisch gedrag ja en emotionele chantage op aanvraag

- Overdreven Nou hier herken ik me dan weer minder in

- Tegenstrijdig (volledig) IK ben zeker volledig, maar ik vergeet ook vaak wat

- Kort lontje

Nou ik weet wel zeker dat ik mensen ga bedreigen

- Crimineel verleden check, witwassen, zwartrijden en obstructie van snelwegen

- Gok verslaving in het verleden Ja Lingo, en max geheugenspel, met mijn buurman, honderden euries verloren afgelopen jaar

- Overdreven beleefdheid wat bedoelt U met overdreven, ik kan dat niet goed plaatsen

- Overdreven vleien met complimenten

Klopt, ik vlei en glij en maak zo ieder blij

- Empathie wekkend gedrag ik begrijp wat je bedoelt

- Proberen om complex aan te praten (heel erg subtiel) Het is allemaal wel wat subjectief en zou het misschien ook kunnen dat het aan TO ligt? Dat ze e.e.a wat uit verband rukt?

- Rare, enge doordringende BLIK check

- Impulsief nee altijd doordacht

- Profiteur check

- Niet verder dan heden kunnen plannen leven in het NU is voor ieder aan te raden

- Vage contacten Leo, BgB, Floor, Milo, Zamir A, Cherry, kortom het Groepje

- Niet aan de afspraken houden welke afspraken?

Meds heeft het etiket........ tromgeroffel .......... psychopaat.

En jij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 00:46:

[...]

Ik wil de checklist!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben net zo,n post-it blokje,elke dag een ander etiketje
enneaaa, jij bent gewoon een dramaqueen oftewel hysterica
.
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 00:54:

enneaaa, jij bent gewoon een dramaqueen oftewel hysterica is dat ook ELO?
quote:loomii schreef op 12 maart 2010 @ 00:54:

Hier doen wij niet aan mee [afbeelding]

Met vriendelijke groet,

loomii(plakt etiket) pathologische dwarskont
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 00:51:

[...]

eitketten kan je altijd verwisselen, neem eens een persoonlijkheidsstoornis voor de veranderingTssss....die heb ik al, dat moet je minstens al opgevallen zijn
De schizotypische persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis waarbij een persoon zich sociaal isoleert, afwijkende gedragingen en gedachten heeft en vaak onconventionele opvattingen heeft, bijvoorbeeld het geloof in buitenzintuiglijke waarneming. Sommigen zien de schizotypische persoonlijkheidsstoornis als een lichte vorm van schizofrenie. Mogelijk zijn deze twee aandoeningen genetisch verwant. Men spreekt dan ook wel van een genetisch schizofreniespectrum.

Centraal bij STPS staan de afwijkende gedachten die de persoon heeft. Gesprekken met hen kunnen vaak warrig of moeilijk te volgen zijn, ze kunnen breedsprakig zijn en eigenaardige opvattingen verkondigen, maar dit ontspoort niet in de volledige verwardheid die men vaak bij schizofrenie ziet. Wel ziet men vaak de opvatting dat gedachten (zowel die van zichzelf als die van anderen) bewaarheid kunnen worden door ze alleen maar te denken (magisch denken). Ook het uiterlijk en de kleding wijken vaak af van de maatschappelijke norm, zonder dat er echt sprake is van verwaarlozing. STPS'ers worden op grond hiervan vaak als vreemd of excentriek beschouwd.

BGB ik heb een eitket voor jou! en voor Char!
.
Problemen in het denken

Denkstoornissen

De wereld kan onbegrijpelijk lijken. Bijvoorbeeld doordat u dingen hoort of ziet die anderen niet waarnemen. Hierdoor kunt u problemen krijgen in de omgang met anderen. Ook kunt u de buitenwereld wantrouwen en u daardoor angstig voelen. Dit wordt ook wel paranoia genoemd.

Ik hoor bij elke posting die ik doe engeltjes in mijn oor fluisteren. Ook denk ik dat ik Sanne's ogen steeds zie in mijn beeldscherm. elke keer net voor ik uit wil loggen. Zij dwingt mij om maar te blijven posten en posten en posten........

Wanen

U kunt last krijgen van wanen. Dit zijn overtuigingen die voortkomen uit een psychische ziekte en die niet met de werkelijkheid overeenkomen. U kunt bijvoorbeeld denken dat u wordt afgeluisterd of dat er een complot bestaat. Er bestaan zo veel complotten, allemaal uitgedacht door elk afzonderlijk groepje hier. Het is een complot om mij van mij GoogleQueen troon te stoten.

Door deze wanen kunt u bang worden, mensen gaan wantrouwen Ik vertrouw Meds voor geen ene cent en u afzonderen. U kunt echter ook overtuigingen hebben die prettig zijn. Zo kunt u bijvoorbeeld denken dat u zeer getalenteerd, zeer rijk of beroemd bent. Kenmerkend is dat uw overtuiging zo stellig is dat niemand hier verandering in aan kan brengen. Ik ben ook de beste zoekmachine Queen van het Vivaforumrijk .

Formele denkstoornissen

Bij een formele denkstoornis is uw vorm van denken veranderd. U denkt bijvoorbeeld te snel of te langzaam. Ook kan het zijn dat uw gedachten plotseling stoppen terwijl u dat niet wilt. Dit heet een ‘gedachtestop’. O, ik dacht dat dat door die Garnierreclame kwam......

Ook kan uw denken verwarrend overkomen doordat zinnen of onderwerpen niet meer logisch op elkaar volgen. U kunt snel van onderwerp wisselen en ‘van de hak op de tak’ denken. Ik hop van topic naar topic. Dit wordt wel ‘onsamenhangend’ of ‘verhoogd associatief’ denken genoemd.

U kunt ook moeite hebben met helder denken. U vindt het bijvoorbeeld moeilijk om u te concentreren tijdens uw werk of studie, of tijdens tv-kijken of lezen. Dat gaat inderdaad verdomd lastig sinds ik gedwongen door Sanne nonstop moet forummen Deze concentratieproblemen kunnen lang blijven bestaan. Als de meeste andere symptomen zijn verdwenen kunt u nog enige tijd concentratieproblemen hebben.

Hallucinaties

U kunt last hebben van hallucinaties. Bij hallucinaties hoort, ziet, voelt, proeft of ruikt u dingen die anderen niet waarnemen. U hoort bijvoorbeeld gemompel of stemmen. Ik hoor alle groepjes door elkaar heen fluisteren ; die van de BEO's maken een brommerig geluid en die van de Fashionista's klinken als Jan Smit als in de C&A reclame In sommige gevallen klinken stemmen als echt geluid, soms lijken het meer hardop klinkende gedachten. Het kan ook zijn dat u hallucinaties hoort in de vorm van opdrachten. Dit kunnen onschuldige opdrachten zijn, zoals ‘doe de huishouding’ of ‘haal boodschappen’. Ik hoor dus Sanne met " niet!!!!! uitloggen!!!! " U kunt echter ook opdrachten krijgen die u aanzetten tot gevaarlijk gedrag.

Derealisatie- en depersonalisatieverschijnselen

U kunt het gevoel hebben dat de wereld niet echt is.Wat? bestaat het forum niet? Het is alsof u een film kijkt. Dit wordt derealisatie genoemd. Ook kunt u zichzelf als veranderd voelen of u van uzelf vervreemd voelen als u in de spiegel kijkt. Ik mis inderdaad die kroon in de spiegel Dit verschijnsel heet depersonalisatie.

Slaapproblemen

Bij een acute psychose kan uw dagnachtritme verstoord raken of worden omgedraaid. Hierdoor kan uw psychose verergeren. Het kan ook gebeuren dat u dagenlang nauwelijks slaapt. gek zeg; ik mag niet uitloggen...geen wonder dat ik van die wallen heb en die Garnier roller wel moet gebruiken (twee; die klem ik tussen mijn dicht willen vallende oogleden )

Ik heb een dikke vette psychose.
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 00:54:

[...]

o fuck ja

Maar ja, waarschijnlijk heb je je vieb toch nodig..... Willem had vandaag immers rundvlees-dag......

De schat!
.
Wat zijn jullie toch raar.
BGB ik heb een eitket voor jou! en voor Char![/quote]

Char? die zie ik als ik in de spiegel kijk. Zal ik haar de groeten doen?
Ik ben een procastinateur.
quote:Bergje65 schreef op 12 maart 2010 @ 01:00:

[...]

Maar ja, waarschijnlijk heb je je vieb toch nodig..... Willem had vandaag immers rundvlees-dag......

De schat!waar denk jij dat ie die rauwe biefstuk komt zoeken?
quote:Sophiepapa schreef op 12 maart 2010 @ 01:04:

Ik ben een procastinateur.

Checklist!!!

Ik weet trouwens zeker dat die Garnierbanner de veroorzaker/ trigger is van onze geestelijke nood.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 00:59:

Problemen in het denken

Denkstoornissen

De wereld kan onbegrijpelijk lijken. Bijvoorbeeld doordat u dingen hoort of ziet die anderen niet waarnemen. Hierdoor kunt u problemen krijgen in de omgang met anderen. Ook kunt u de buitenwereld wantrouwen en u daardoor angstig voelen. Dit wordt ook wel paranoia genoemd.

Ik hoor bij elke posting die ik doe engeltjes in mijn oor fluisteren. Ook denk ik dat ik Sanne's ogen steeds zie in mijn beeldscherm. elke keer net voor ik uit wil loggen. Zij dwingt mij om maar te blijven posten en posten en posten........

Wanen

U kunt last krijgen van wanen. Dit zijn overtuigingen die voortkomen uit een psychische ziekte en die niet met de werkelijkheid overeenkomen. U kunt bijvoorbeeld denken dat u wordt afgeluisterd of dat er een complot bestaat. Er bestaan zo veel complotten, allemaal uitgedacht door elk afzonderlijk groepje hier. Het is een complot om mij van mij GoogleQueen troon te stoten.

Door deze wanen kunt u bang worden, mensen gaan wantrouwen Ik vertrouw Meds voor geen ene cent en u afzonderen. U kunt echter ook overtuigingen hebben die prettig zijn. Zo kunt u bijvoorbeeld denken dat u zeer getalenteerd, zeer rijk of beroemd bent. Kenmerkend is dat uw overtuiging zo stellig is dat niemand hier verandering in aan kan brengen. Ik ben ook de beste zoekmachine Queen van het Vivaforumrijk .

Formele denkstoornissen

Bij een formele denkstoornis is uw vorm van denken veranderd. U denkt bijvoorbeeld te snel of te langzaam. Ook kan het zijn dat uw gedachten plotseling stoppen terwijl u dat niet wilt. Dit heet een ‘gedachtestop’. O, ik dacht dat dat door die Garnierreclame kwam......

Ook kan uw denken verwarrend overkomen doordat zinnen of onderwerpen niet meer logisch op elkaar volgen. U kunt snel van onderwerp wisselen en ‘van de hak op de tak’ denken. Ik hop van topic naar topic. Dit wordt wel ‘onsamenhangend’ of ‘verhoogd associatief’ denken genoemd.

U kunt ook moeite hebben met helder denken. U vindt het bijvoorbeeld moeilijk om u te concentreren tijdens uw werk of studie, of tijdens tv-kijken of lezen. Dat gaat inderdaad verdomd lastig sinds ik gedwongen door Sanne nonstop moet forummen Deze concentratieproblemen kunnen lang blijven bestaan. Als de meeste andere symptomen zijn verdwenen kunt u nog enige tijd concentratieproblemen hebben.

Hallucinaties

U kunt last hebben van hallucinaties. Bij hallucinaties hoort, ziet, voelt, proeft of ruikt u dingen die anderen niet waarnemen. U hoort bijvoorbeeld gemompel of stemmen. Ik hoor alle groepjes door elkaar heen fluisteren ; die van de BEO's maken een brommerig geluid en die van de Fashionista's klinken als Jan Smit als in de C&A reclame In sommige gevallen klinken stemmen als echt geluid, soms lijken het meer hardop klinkende gedachten. Het kan ook zijn dat u hallucinaties hoort in de vorm van opdrachten. Dit kunnen onschuldige opdrachten zijn, zoals ‘doe de huishouding’ of ‘haal boodschappen’. Ik hoor dus Sanne met " niet!!!!! uitloggen!!!! " U kunt echter ook opdrachten krijgen die u aanzetten tot gevaarlijk gedrag.

Derealisatie- en depersonalisatieverschijnselen

U kunt het gevoel hebben dat de wereld niet echt is.Wat? bestaat het forum niet? Het is alsof u een film kijkt. Dit wordt derealisatie genoemd. Ook kunt u zichzelf als veranderd voelen of u van uzelf vervreemd voelen als u in de spiegel kijkt. Ik mis inderdaad die kroon in de spiegel Dit verschijnsel heet depersonalisatie.

Slaapproblemen

Bij een acute psychose kan uw dagnachtritme verstoord raken of worden omgedraaid. Hierdoor kan uw psychose verergeren. Het kan ook gebeuren dat u dagenlang nauwelijks slaapt. gek zeg; ik mag niet uitloggen...geen wonder dat ik van die wallen heb en die Garnier roller wel moet gebruiken (twee; die klem ik tussen mijn dicht willen vallende oogleden )

Ik heb een dikke vette psychose.

Ik zweer het, het is echt vet erger, er moet iemand met een B kruis aan te pas komen. Ik zag trouwens laatst in 10 dagen ouder in 24 uur een B-coach van niveau, is dat net zoiets als een B VPK?

WAT DOET DAT WIJF MET DIE STROOPWAFELS? JEZUS
Welkom bij de test voor uitstelneiging: de "Procrastination Scale". Vul de 20 vragen van deze lijst in door bij iedere vraag het knopje van je keuze aan te klikken. Je kunt je keuze altijd veranderen door op een ander knopje te klikken. Na het invullen van alle vragen kan je de vragenlijst laten scoren door de knop aan te klikken. Jouw scores worden dan vergeleken met die van andere studenten. Je krijgt daarbij een kort commentaar op de uitslag.

In welke mate zijn onderstaande uitspraken op jou van toepassing?

1. Ik ben vaak bezig met dingen die ik al veel eerder had moeten doen.

Vrijwel nooit vrijwel altijd

2. Ik begin pas op het laatste nippertje voor een tentamen te werken.

3. Als ik een bibliotheekboek uit heb, lever ik het meteen in.

4. Als het 's ochtends tijd is om op te staan, kom ik meteen uit bed.

5. Als ik een brief schrijf, zit er nogal wat tijd tussen het schrijven en het op de bus doen.

6. Als ik iemand moet terugbellen, doe ik dat meteen.

7. Kleine klusjes laat ik dagen liggen.

8. Ik neem mijn beslissingen zo snel mogelijk.

9. Ik heb de neiging verplichtingen uit te stellen.

10. Ik moet me gewoonlijk haasten om mijn werk op tijd af te krijgen.

11. Als ik weg moet, zijn er op het laatste moment nog dingen te doen.

12. Zelfs als ik dringend iets af moet maken, ben ik nog andere dingen aan het doen.

13. Ik ga het liefst vroeg naar een afspraak.

14. Als ik een opdracht moet uitvoeren, begin ik er meteen aan.

15. Ik heb een taak eerder klaar dan strikt nodig is.

16. Sinterklaas- en verjaardagscadeautjes koop ik op het laatste moment.

17. Zelfs belangrijke dingen koop ik op het laatste moment.

18. Alle dingen die ik me op een dag voorgenomen heb, doe ik ook.

19. Ik merk dat ik dingen tot morgen uitstel.

20. Ik zorg ervoor dat ik alle dingen die ik moet doen overdag klaar heb, zodat ik 's avonds kan uitrusten.

Oke ik ben er uit welk etiket ik heb.

Een Post flauwmatische klets stoornis.

Heb nogal vaak de neiging om na een geplaatste post, door te gaan met flauw kletsen(off topic) .

Tsja.....misschien toch maar in therapie dan?

Nog meer die ik gelijk aan moet melden?
ik ben een UWO

unidentified walking object :D
Diebah?

Pseudologia

Voor de pseudologische leugenaar loopt dit proces volledig uit de hand. De geflipte medische student maakt zichzelf wijs dat hij een goede dokter is, de afgehaakte juridische student denkt een advocaat te zijn. Het meest extreme voorbeeld is een lijder die zichzelf inbeeldde een beroemd psychiater te zijn, en een congres voor psychiaters wist binnen te komen. Stuk voor stuk geloofden ze hem. Een ander geval was een in zijn carrière gefrustreerd persoon, die zich inbeeldde van allerlei vorsten en koningen, waaronder de Capetingers, af te stammen. Hiervoor knutselde hij zelfs een stamboom in elkaar. Voor buitenstaanders al dan niet doorzichtige leugens worden vaak tot vervelens toe herhaald. Door het zelfvertrouwen dat ze uitstralen doordat ze niet beseffen dat ze liegen kunnen uit deze patiënten oplichters en kwakzalvers voortkomen.

Resultaat is dat een aantal mensen uiteindelijk ook wel gelooft in de verhalen van de persoon, maar dat er ook een aantal is dat er dwars doorheen prikt. De pseudologia-fantastica-patiënt zal namelijk niet aarzelen om werkelijk ieder middel te gebruiken om zijn verhalen te ondersteunen, ook de middelen die zeer eenvoudig te controleren zijn. Iemand die in de waan is een hoogleraar te zijn, zou bijvoorbeeld kunnen beweren vele boeken geschreven te hebben. Dit soort dingen zijn eenvoudig na te kijken via bijvoorbeeld het Internet. Mensen die dit dus doen en die niet weten dat de patiënt lijdt aan pseudologia fantastica zullen dit dus als glashard liegen ondervinden, wat een zeer negatief effect op de omgang met elkaar kan hebben.
O, ziet meds weer wijven met stroopwafels ? Tijd voor zo'n kek jasje met mouwen op je rug, meid.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 01:07:

Welkom bij de test voor uitstelneiging: de "Procrastination Scale". Vul de 20 vragen van deze lijst in door bij iedere vraag het knopje van je keuze aan te klikken. Je kunt je keuze altijd veranderen door op een ander knopje te klikken. Na het invullen van alle vragen kan je de vragenlijst laten scoren door de knop aan te klikken. Jouw scores worden dan vergeleken met die van andere studenten. Je krijgt daarbij een kort commentaar op de uitslag.

In welke mate zijn onderstaande uitspraken op jou van toepassing?

1. Ik ben vaak bezig met dingen die ik al veel eerder had moeten doen.

2. Ik begin pas op het laatste nippertje voor een tentamen te werken.

3. Als ik een bibliotheekboek uit heb, lever ik het meteen in.

4. Als het 's ochtends tijd is om op te staan, kom ik meteen uit bed.

5. Als ik een brief schrijf, zit er nogal wat tijd tussen het schrijven en het op de bus doen.

6. Als ik iemand moet terugbellen, doe ik dat meteen.

7. Kleine klusjes laat ik dagen liggen.

8. Ik neem mijn beslissingen zo snel mogelijk.

9. Ik heb de neiging verplichtingen uit te stellen.

10. Ik moet me gewoonlijk haasten om mijn werk op tijd af te krijgen.

11. Als ik weg moet, zijn er op het laatste moment nog dingen te doen.

12. Zelfs als ik dringend iets af moet maken, ben ik nog andere dingen aan het doen.

13. Ik ga het liefst vroeg naar een afspraak.

14. Als ik een opdracht moet uitvoeren, begin ik er meteen aan.

15. Ik heb een taak eerder klaar dan strikt nodig is.

16. Sinterklaas- en verjaardagscadeautjes koop ik op het laatste moment.

17. Zelfs belangrijke dingen koop ik op het laatste moment.

18. Alle dingen die ik me op een dag voorgenomen heb, doe ik ook.

19. Ik merk dat ik dingen tot morgen uitstel.

20. Ik zorg ervoor dat ik alle dingen die ik moet doen overdag klaar heb, zodat ik 's avonds kan uitrusten.

Vrijwel nooit vrijwel altijdbij een score van 20 ben je vrouw anders man
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 01:08:

Diebah?

Pseudologia

Is dat Wilders die denkt dat hij een Marokkaan is of andersom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven