geef jezelf een etiket
vrijdag 12 maart 2010 om 00:37
Heb jij nog geen etiket en wil je er wel één?
Google een fraai exemplaar en leg even uit waarom het etiket bij jou past.
Als voorbeeld; neem Meds ( en van mij mag je )
- Dramatisch gedrag ja en emotionele chantage op aanvraag
- Overdreven Nou hier herken ik me dan weer minder in
- Tegenstrijdig (volledig) IK ben zeker volledig, maar ik vergeet ook vaak wat
- Kort lontje
Nou ik weet wel zeker dat ik mensen ga bedreigen
- Crimineel verleden check, witwassen, zwartrijden en obstructie van snelwegen
- Gok verslaving in het verleden Ja Lingo, en max geheugenspel, met mijn buurman, honderden euries verloren afgelopen jaar
- Overdreven beleefdheid wat bedoelt U met overdreven, ik kan dat niet goed plaatsen
- Overdreven vleien met complimenten
Klopt, ik vlei en glij en maak zo ieder blij
- Empathie wekkend gedrag ik begrijp wat je bedoelt
- Proberen om complex aan te praten (heel erg subtiel) Het is allemaal wel wat subjectief en zou het misschien ook kunnen dat het aan TO ligt? Dat ze e.e.a wat uit verband rukt?
- Rare, enge doordringende BLIK check
- Impulsief nee altijd doordacht
- Profiteur check
- Niet verder dan heden kunnen plannen leven in het NU is voor ieder aan te raden
- Vage contacten Leo, BgB, Floor, Milo, Zamir A, Cherry, kortom het Groepje
- Niet aan de afspraken houden welke afspraken?
Meds heeft het etiket........ tromgeroffel .......... psychopaat.
En jij?
Google een fraai exemplaar en leg even uit waarom het etiket bij jou past.
Als voorbeeld; neem Meds ( en van mij mag je )
- Dramatisch gedrag ja en emotionele chantage op aanvraag
- Overdreven Nou hier herken ik me dan weer minder in
- Tegenstrijdig (volledig) IK ben zeker volledig, maar ik vergeet ook vaak wat
- Kort lontje
Nou ik weet wel zeker dat ik mensen ga bedreigen
- Crimineel verleden check, witwassen, zwartrijden en obstructie van snelwegen
- Gok verslaving in het verleden Ja Lingo, en max geheugenspel, met mijn buurman, honderden euries verloren afgelopen jaar
- Overdreven beleefdheid wat bedoelt U met overdreven, ik kan dat niet goed plaatsen
- Overdreven vleien met complimenten
Klopt, ik vlei en glij en maak zo ieder blij
- Empathie wekkend gedrag ik begrijp wat je bedoelt
- Proberen om complex aan te praten (heel erg subtiel) Het is allemaal wel wat subjectief en zou het misschien ook kunnen dat het aan TO ligt? Dat ze e.e.a wat uit verband rukt?
- Rare, enge doordringende BLIK check
- Impulsief nee altijd doordacht
- Profiteur check
- Niet verder dan heden kunnen plannen leven in het NU is voor ieder aan te raden
- Vage contacten Leo, BgB, Floor, Milo, Zamir A, Cherry, kortom het Groepje
- Niet aan de afspraken houden welke afspraken?
Meds heeft het etiket........ tromgeroffel .......... psychopaat.
En jij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 maart 2010 om 00:41
vrijdag 12 maart 2010 om 00:46
quote:milo schreef op 12 maart 2010 @ 00:44:
Mijn toekomstige tijd, ik ben toch zeker Char niet.. Nu ben ik nog redelijk te pruimen.
[afbeelding]leuke plaatjes krijg je te zijn als je zeven minuten met je ogen knippert bij jouw plaatje. Al gedaan?
Mijn toekomstige tijd, ik ben toch zeker Char niet.. Nu ben ik nog redelijk te pruimen.
[afbeelding]leuke plaatjes krijg je te zijn als je zeven minuten met je ogen knippert bij jouw plaatje. Al gedaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 maart 2010 om 00:52
vrijdag 12 maart 2010 om 00:53
milo ik herken jou hierin
??? is een vorm van seksualiteit bij vrouwen die gekenmerkt wordt door een libido dat sterker ontwikkeld is dan in de betreffende cultuur als normaal wordt ervaren. De term heeft vaak een negatievere bijklank dan de algemene term hyperseksualiteit
In medische kringen is men het er niet over eens vanaf wanneer men spreekt van een "overmatige" seksuele drift. Over het algemeen wordt deze overmatig genoemd wanneer deze zorgt voor stress of een gebrekkig sociaal functioneren. Als de vrouw hierdoor psychische klachten krijgt, kan men ??? als seksuele-functiestoornis (ICD F52.7) of als symptoom van een bredere medische aandoening beschouwen.
??? is een vorm van seksualiteit bij vrouwen die gekenmerkt wordt door een libido dat sterker ontwikkeld is dan in de betreffende cultuur als normaal wordt ervaren. De term heeft vaak een negatievere bijklank dan de algemene term hyperseksualiteit
In medische kringen is men het er niet over eens vanaf wanneer men spreekt van een "overmatige" seksuele drift. Over het algemeen wordt deze overmatig genoemd wanneer deze zorgt voor stress of een gebrekkig sociaal functioneren. Als de vrouw hierdoor psychische klachten krijgt, kan men ??? als seksuele-functiestoornis (ICD F52.7) of als symptoom van een bredere medische aandoening beschouwen.