geef jezelf een etiket

12-03-2010 00:37 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij nog geen etiket en wil je er wel één?

Google een fraai exemplaar en leg even uit waarom het etiket bij jou past.

Als voorbeeld; neem Meds ( en van mij mag je )

- Dramatisch gedrag ja en emotionele chantage op aanvraag

- Overdreven Nou hier herken ik me dan weer minder in

- Tegenstrijdig (volledig) IK ben zeker volledig, maar ik vergeet ook vaak wat

- Kort lontje

Nou ik weet wel zeker dat ik mensen ga bedreigen

- Crimineel verleden check, witwassen, zwartrijden en obstructie van snelwegen

- Gok verslaving in het verleden Ja Lingo, en max geheugenspel, met mijn buurman, honderden euries verloren afgelopen jaar

- Overdreven beleefdheid wat bedoelt U met overdreven, ik kan dat niet goed plaatsen

- Overdreven vleien met complimenten

Klopt, ik vlei en glij en maak zo ieder blij

- Empathie wekkend gedrag ik begrijp wat je bedoelt

- Proberen om complex aan te praten (heel erg subtiel) Het is allemaal wel wat subjectief en zou het misschien ook kunnen dat het aan TO ligt? Dat ze e.e.a wat uit verband rukt?

- Rare, enge doordringende BLIK check

- Impulsief nee altijd doordacht

- Profiteur check

- Niet verder dan heden kunnen plannen leven in het NU is voor ieder aan te raden

- Vage contacten Leo, BgB, Floor, Milo, Zamir A, Cherry, kortom het Groepje

- Niet aan de afspraken houden welke afspraken?

Meds heeft het etiket........ tromgeroffel .......... psychopaat.

En jij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 01:42:

Ik krijg nu ook geheime boodschappen door. EP .... wie of wat is EP?

[afbeelding]Europarlement. Past prima bij je schizotypische paranoia.... ik zou me snel kandidaat stellen voor de pvv als ik jou was uds.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 12 maart 2010 @ 01:43:

Mmm, zou ik een narcist zijn?Probeer je weleens met twee benen in een vaas te gaan staan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 01:44:

[...]

Probeer je weleens met twee benen in een vaas te gaan staan?Dat niet, wel een been per vaas geprobeerd. Is dat ook erg?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oh ja, ik heb ook weleens een speciale uitgave met mezelf op de glossy cover ongevraagd in de viva gestoken... Kostte wat abo's van de viva-angels, maar dat het ik dmv mijn pathologische leugens zo gedraaid dat ze denken dat ze ruzie met elkaar hebben en zelf opstapten....
quote:singalala schreef op 12 maart 2010 @ 01:49:

Oh ja, ik heb ook weleens een speciale uitgave met mezelf op de glossy cover ongevraagd in de viva gestoken... Kostte wat abo's van de viva-angels, maar dat het ik dmv mijn pathologische leugens zo gedraaid dat ze denken dat ze ruzie met elkaar hebben en zelf opstapten....Slim.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 01:55:

[...]

Slim.Als ik mezelf diagnostiseer dan ben ik een pathologisch liegende narcist...... ik denk dat ik me dus maar aanmeld bij het CDA. Dikke kans dat ik zo een topfunctie heb toch? Alle kwaliteiten zijn ruimschoots aanwezig immers!
Moet je etiket eindigen op -paat?

Ik heb geen idee welke -paat ik ben, psycho- of socio- niet denk ik, homeo- ook niet.

Lastig.

Ik hou het op HSP.

Lekker makkelijk.
Oh simpel!

Etiket: Gezellig

Want: Dik

Dusse...
Etiket: Het zit tussen mijn oren...

Oordruppels check

watjes (om het tussen oren te houden) check

Boekje ajp 8.75
Zelftest ‘Ben jij hoog sensitief?’

Beantwoord iedere vraag al naar gelang je gevoel je ingeeft. Antwoord met ‘JA’ als het in ieder geval enigszins voor jou opgaat. Antwoord met ‘NEE’ als het niet speciaal of helemaal niet voor jou geldt.

01. Ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving. Ja Nee

02. Ik word beïnvloed door de stemmingen van anderen. Ja Nee

03. Ik ben nogal gevoelig voor pijn. Ja Nee

04. Tijdens drukke dagen merk ik dat ik behoefte heb om me terug te trekken in mijn bed of een donkere kamer of een andere plek waar ik ongestoord alleen kan zijn. Ja Nee

05. Ik ben bijzonder gevoelig voor de effecten van cafeïne. Ja Nee

06. Ik raak gemakkelijk overvoerd door dingen als fel licht, sterke geuren, grove weefsels of harde sirenes. Ja Nee

07. Ik heb een rijke en complexe en innerlijke belevingswereld. Ja Nee

08. Ik voel me niet op mijn gemak bij harde geluiden. Ja Nee

09. Ik kan diep geroerd raken door kunst of muziek. Ja Nee

10. Ik ben consciëntieus. Ja Nee

11. Ik schrik gemakkelijk. Ja Nee

12. Ik voel me opgejaagd als ik veel moet doen in korte tijd. Ja Nee

13. Als mensen zich in een fysieke omgeving niet prettig voelen weet ik meestal wat er moet gebeuren om dat te veranderen (door bijvoorbeeld het licht te dimmen of het meubilair te verplaatsen of iets anders). Ja Nee

14. Ik raak geïrriteerd als mensen proberen me te veel dingen tegelijk te laten doen. Ja Nee

15. Ik doe erg mijn best te voorkomen dat ik fouten maak of dingen vergeet. Ja Nee

16. Ik kijk uit principe niet naar gewelddadige films of tv-shows. Ja Nee

17. Ik voel me ongemakkelijk als er veel om me heen gebeurt. Ja Nee

18. Als ik erge honger heb, heeft dat een sterke invloed op mijn concentratievermogen of mijn humeur. Ja Nee

19. Veranderingen in mijn leven brengen me van mijn stuk. Ja Nee

20. Ik heb een neus voor delicate geuren, smaken, geluiden en kunstwerken en geniet daarvan. Ja Nee

21. Het vermijden van situaties die mij van streek maken of overbelasten heeft bij mij hoge prioriteit. Ja Nee

22. Als ik met iemand moet wedijveren of op mijn vingers word gekeken, word ik zo nerveus of gespannen dat mijn prestaties veel minder zijn dan gewoonlijk. Ja Nee

23. Als kind werd ik door mijn ouders of leraren gevoelig of verlegen gevonden. Ja Nee
Ja hoor, jaaaaaa, ja zeker, jajajajajajaja, ab-so-luut ja, ja nou, goh, jaaaaa zeg dat slaat op mij allemaal.

HSP it is!
eleo had je ik zo wel kunnen zeggen dat je Haaaespee bent met dat gejank altijd op verjaardagen en partijen
Ja maar je moest het toch zelf doen, dat etiket plakken?

Daar gaat het nou juist toch om? Dat je je eigen ikje erkent als zijnde borderliner, -paat of huilie?

Of heb ik het weer verkeerd begrepen?
.
Ik heb een stemmingsstoornis, ik stem landelijk anders dan op gemeentelijk niveau.

Daarnaast ben ik ook gezegend met een waanstoornis.

Ik waan mij vaak elders en/of anders.

Ik laat mijzelf vaak maar in die waan. Enne... voor de duidelijkheid: dit verbeeld ik me niet!
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven