Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Ik zit me te vermaken op een ander topic op deze pijlert, iets met 35 jaar en ouder ofzo. Errug geestig.
Ja leuk hè ik heb er ook al een paar keer gelezen.

Heb jij al gepost daar? o nee, te jong natuurlijk.
ik post me er suf. Erg gezellig daar
Waar hangt illie eigenlijk uit?
Het ziet er naar uit dat die dus WEL een LEVEN heeft !!!!
Leuk dat ze ons daar ook in betrekt!

IK KOM NIET MEER BIJIJIJIJIJIJIIJJ
(especially for you)
waaaaahahahahahahaha thanx darling.
You're welcome

Illieieieieeiiee, waar zit je nou?
Zou ze stiekem aan het daten zijn misschien?
Tja wie weet. Ze is helemaal hot and booming, dus dat zou kunnen.

Jammer wel dat ze ons niet heeft meegevraagd op de Date. Wij kunnen als de beste beoordelen of de date een blijvert is of niet
Inderdeed, wullie zouwen da goed kunne beoordelen héé.
Onwijs goed.

Lieve Red, ik ga naar bed. (dat rijmt )

Trusten lieverd, slaap lekker.

van Red.
Nou ja, zeg, kruip ik net van de bank af (nee, ik heb GÉÉN leven, ik was in slaap gevallen ) gaan gullie al naar bed...nou, dan zit er voor mij ook niks anders meer op, hè?!!

Ik heb trouwens heel eventueel misschien wellicht morgenavond in het uitzonderlijke geval dat het zo zou uitkomen indien mogelijk potentieel een date...

Je ziet het...ik ben wat terughoudenderderder geworden...

En ja...natuurlijk betrek ik gullie daar wel bij, want mijn beoordelingsvermogen is volledig naar z'n grootje en dus heb ik dat van gullie hard nodig...

Morgen meer....nu eerst slapen...

Ik ben blij te lezen dat je ook geen leven had lieverd, we maakten ons al ongerust.

Nu wetende dat je door verveling in slaap was gevallen op de bank is een héle geruststelling.

Weet je wát zou helpen om een écht objectieve beoordeling van ons te krijgen: een foto van je eventuele, mogelijk potentieële date, mét c.v.!!
Ja, goed idee Red. Mail ons ff zijn cv en foto illie
Hahaha...goed als ik dat doe als de eerste date is bevallen...anders kan ik wel blijven mailen...

Ik ben momenteel helemaal verbaasd...hij heeft nog niet afgezegd...klopt dit wel dan? Ik begin nu helemaal aan mezelf te twijfelen...

We hebben pas rond 21 uur afgesproken, dus hij heeft nog genoeg tijd om af te zeggen...

Die date van vorige week die had afgezegd, daar heb ik trouwens helemaal niets meer van gehoord. Denk dat hij getrouwd was, mailde ook alleen maar overdag vanaf werk of 's avonds laat...
Dat vorige date moet je maar heel snel vergeten hoor Illie, wat een kneus!

En wat deze jongen aangaat;

Als ie nu nog niet heeft afgezegd mag je er toch wel vanuit gaan dat ie straks op de stoep staat.

Zoniet, schakel je Sjar en mij maar in, dan zullen wij wel eens even gaan vertellen dat wij niet wensen dat men zo omgaat met een vrouw zo lief als jij!

van Red.

Heel veel plezier lieverd, het is je gegund!

XXXXX
Have fun illie

Had ik al verteld dat ik vandaag ziek thuis ben gebleven. Heb sinds dinsdag enorme keelpijn en vanmorgen vond ik het maar eens een goed plan om thuis te blijven. En omdat het morgen toch vrijdag is, denk ik dat ik morgen ook nog maar een dagje thuis blijf. Kan ik wat gaan schoonmaken enzo, hoef ik dat op zaterdag en zondag niet te doen
Trouwens illie, dit topic ben ik toch ook gestart toen een date van jou niet was komen opdagen? Dus je ziet, ook als ze niet komen opdagen, kan er iets positiefs uit voort komen.

En zo is het maar net!!

BTW Sjar,

GAKantiedagen aan 't opnemen meid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven