Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
31 is toch niet zooo jong? Sjarman is veel jonger dan dat

Ik begin me een beetje beter te voelen. Maar nog verre van fit. Vanavond maar lekker met een kop thee naar een filmpje kijken. Nu eerst maar eens koken.

Jullie nog wilde plannen?
Nee, 31 is niet zóóó jong, maar ik ben ook wel ietsje ouder dan jij, Sjar.

Ik vind het wel errug komisch als een man die ruim 6 jaar jonger is dan ik mij zo ontzettend geweldig vindt... Uiteindelijk is illie-ex ook 3 jaar jonger dan ik...Hmmmm...zou ik dan toch iets met jong hebben?!!

Fijn trouwens dat je kater een beetje aan het weggaan is...'t zijn van die hardnekkige beestjes...

Hier geen wilde plannen...ik blijf een beetje steken tussen weg willen omdat het mooi weer is en thuis blijven omdat ik moe ben. Ik had vanmiddag eigenlijk naar 'A day at the park' willen gaan, maar kon geen kaartje meer krijgen...

Heb inmiddels ook wel errug veel zin in smarties...heb nog wel wat liggen, dus misschien ga ik vanavond wel een beetje snoepen tijdens tv kijken of zo...
Snoep verstandig.........
Illie, Sjarman en ik gaan volgende week waarschijnlijk naar Solstice festival in Ruigoord. Schijnt helemaal geweldig te zijn. Is een Goa psytrance feest. Veel mensen die snoepen daar
Ik snap mijn computer niet meer zo goed, of mijn omputer snapt mij niet meer soz goed...

Misschien ga ik wel mee volgende week. ga k ff over nadenke/...
Ik heb een hoofdkrabber en die is leuk!!
Ik realiseer me net dat het een medededeling was en geen uitnodigijng...

Solly!
Nou, dan moet ik maar een 'Red doen' vandaag...

Iemand moet het doen!
Ik heb net een berichtje van mezelf gewist zonder dat dat de bedoeling was en ik weet ook niet meer wat er stond...
O ja, ik weet het weer...ik had gezegd (voor het berichtje over Red):

*zucht openen* Ben ik weer de enige die geen leven heeft vanavond...*zucht zluitensluiten*
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 14-06-2008 22:22
Reden: 'k had 'm toch gezien hoor!
% gewijzigd
Loopt een kip tegen een lantaarnpaal: TOK!!
Red, weet je dat ik jou aan je hele naam vaak niet meteen herken...ben al zóóó gewend aan red dat ik helemaal moet nadenken als ik redlock zie staan...

Nou ja, niet dat dat interessant is, maar dan weet je dat maar vast...
Heb ik het wéér gedaan...en weet ik wéér niet meer wat ik hiervoor had gezegd...
O ja...ik had gezegd dat ik steeds dingen aan het opbergen ben en dat dat meer verplaatsen is, want ik kom diezelfde spulletjes later weer tegen op plekken waar ze helemaal niet horen...ergens onderweg was ik dan dus weer afgeleid of zo....Is 't nog te volgen...of alleen maar voor mij?
Nou, dat gaat lekker zo als ik telkens mijn eigen berichtjes wis...
In plaats van berichtje wilde ik gedichtje schrijven...hihihi
Ik heb een tube tandpasta en die heb ik echt al in mijn hele huis teruggevonden...en ik maar denken dat ik erg veel tubes tandpasta heb...ben ik 'm gewoon telkens opnieuw aan het 'opbergen'...
Ok, ik mag van mezelf niet meer aan mijn toetsenbord zitten...
Ik wil net wat gaan zeggen...lees ik mijn vorige berichtje... Nou ben ik dus ook weer kwijt wat ik wilde zeggen...maar das maar goed ook, want ik mocht toch niks meer zeggen...
Nou ligt de tandpasta op mijn toetsenbord...

Ik wist dat er iets met tandpasta èn met toetsenbord was....
Morgen ga ik al deze gedichtjes berichtjes screenen en moet ik misschien wel editen...nou doe ik dat toch soms prongeluk ook al, dus maakt niet zo héul veel uit, geloof ik...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 14-06-2008 23:00
Reden: hakkut toggedaan hè!
% gewijzigd
Ooohhhh...weten jullie het al....

Ehhhh....

....Ben 't kwijt...
Nou oké dan, ik gooi er even een paar danspasjes tegenaan...jammer dat jullie daar niet van kunnen meegenieten...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 14-06-2008 23:10
Reden: spelvoutje;-)
% gewijzigd
Het was ook een uitnodiging hoor, illie.

Je hebt je goed vermaakt zie ik
Oh en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven