Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zondag 15 juni 2008 om 11:26
Geweldig om zo de dag te beginnen!!!
Goed bezig geweest Illie, zo zie je maar weer: goed voorbeeld doet goed volgen.
Jammer dat ik je danspasjes heb gemist, zie 't helemaal voor me [ uiteraard met de tube tandpasta in je hand]
Ik heb véél te veel leven gehad gister!!
Zoveel dat ik er een lichte kater aan over heb gehouden.
Of zou dat toch gewoon door de grote hoeveelheid drank komen???
Vandaag dagje relaxt alcoholvrij op de bank door brengen.
van Red .
zondag 15 juni 2008 om 11:35
Het begint zaterdag om 14.00 en eindigt zondagavond 22.00
Ik ga overigens alleen als het redelijk weer is. Ik denk dat ik zaterdagavond dan ga en zondagmiddag weer naar huis. Er gaat een hele grote vriendengroep van mij. Die nemen allemaal partytenten mee, zitzakken etc. En dan maar gaan met die banaan
Google anders even op solstice ruigoord.
Ik ga overigens alleen als het redelijk weer is. Ik denk dat ik zaterdagavond dan ga en zondagmiddag weer naar huis. Er gaat een hele grote vriendengroep van mij. Die nemen allemaal partytenten mee, zitzakken etc. En dan maar gaan met die banaan
Google anders even op solstice ruigoord.
zondag 15 juni 2008 om 12:21
http://www.tranceorientexpress.nl/index-1.htm
Dit is de website trouwens.
*edit* Er staat niet zoveel info op.
Dit is de website trouwens.
*edit* Er staat niet zoveel info op.
zondag 15 juni 2008 om 13:52
zondag 15 juni 2008 om 13:58
zondag 15 juni 2008 om 14:14
quote:Chardonnay schreef op 15 juni 2008 @ 14:08:
Besteld!
Goed zo, wijffie!
Die bus, hè, rijdt die ook de hele nacht terug dan? Zoals ik al zei is vooral de terugweg een probleem...
Natuurlijk wil ik ook eerst voetbal kijken...'t wordt weer typisch zo'n weekend waarin ik teveel dingen wil doen en eigenlijk gewoon niet kan kiezen...
Besteld!
Goed zo, wijffie!
Die bus, hè, rijdt die ook de hele nacht terug dan? Zoals ik al zei is vooral de terugweg een probleem...
Natuurlijk wil ik ook eerst voetbal kijken...'t wordt weer typisch zo'n weekend waarin ik teveel dingen wil doen en eigenlijk gewoon niet kan kiezen...
zondag 15 juni 2008 om 14:19
zondag 15 juni 2008 om 14:22