Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
en het is weer niet te volgen... onnavolgbaar Illie en Sjar

En neen mijn vriendin laat zich niet sandwichen (tenzij door twee appetijtelijke heerschappen wellicht maar hoewel beste vriendinnen ken ik haar sexuele voorkeuren ook weer niet zó goed).

Chinezen. Hmmm.... Ik heb onderhand ook wel weer eens zin in een goeie Foe Yong Hai moet ik zeggen. Maar TD-man is pas volgend weekend weer op oproepbasis beschikbaar helaas.
quote:ildiko schreef op 04 juli 2008 @ 23:31:

[...]

Deze reactie, hoewel erg grappig , slaat nu dus eigenlijk helemaal nergens op, zogezegd als kut op Dirk!

Heeft Dirk een kut? Ik dacht al, die dirk, das een rare.

Kan hij zichzelf wel leuk Van den Broek noemen maar wij weten wel beter.

Dirk van de Rok ole ole, dirk van de rok.......

Of is het: Dirk van de jurk ole oleeeeeeeeeeeeee?
Nee, je bent niet op je bakabana gevallen, maar niettemin wel volslagen gado gado . Mèt mihoen...en dan weet je het wel....dan ben je toch echt mooi de pisang goreng!

*hihihi...wist 't toch nog!*

Je gaat toch zeker geen koe loe yukken *pauze tussen koe en loe*. Ik zou toch echt naar de winkel gaan en vragen of zij de koe willen loe yukken...Mèt kroepoek!
Eh TD, het is dan wel een anoniem forum, maar laat me je maar even inlichten:

illie heet irl willem en sjar (dat ben ik ) sjon.

Dus stuur die vriendin maar door
Ik ben vegetarier, illie, dus geen kroepoek voor mij. Maar cassave daarentegen........mjammie....

Ken je de grote oebiedoebie en het konijn dat altijd "immers en daarentegen"zegt ?
Hé TeeDeetje, Foe yong Háááááyyyyyyy!!!

Hoezo zijn we niet te volgen dan? Het mag toch wel duidelijk zijn dat we proberen Red te lokken met een portie Chinees?
Hé Sjon, je eet dus geen kroepoek, maar wel babi Pangang *spreek uit op de Teeuwen-wijze*?

natuurlijk ken ik de grote oebiedoebie, Sjon, daar heb ik nog mee op school gezeten...klassekerel!
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 05-07-2008 00:07
Reden: *&%^$%#@$%
% gewijzigd
Zeg Willem en Sjon, bij afwezigheid van TD-man stuur ik mezélf misschien gewoon wel incognito als vriendin-van-TD!

Volgens mij is Red al in hogere sferen, dus jullie zullen het (letterlijk) met mij... eh mijn vriendin moeten doen (die stiekem Harry heet)
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:48:

Heeft Dirk een kut?Nee, die kut sloeg OP Dirk...beetje SM ventje wel. Denk dat die jurk hem wel past!
TD, illie en ik onnavolgbaar?

Pffffff gewoon bij het westerpark links- of rechtsaf en dan zit je hoe dan ook goed.

Weet je waar Am*dam ligt?
TD, je bent altijd welkom..... Moeten we ons nu verplaatsen naar de sexpijlert (daar kom ik liever niet, daar zitten enge mannen).

*beseft zich dat het nu lijkt dat ze van de vrouwenliefde is*

*gaat zo sjarMAN maar verwennen *
Ooooh, maar Har, die ken ik wel hoor! Die woont hier om de hoek! Had dat dan gezegd!!!

Gezellig als je er ook bij komt, Har!

Red al in hogere sferen...ik had nog zo gezegd dat ze van de Gon Bao Tin Kai af moest blijven!

Groetjes,

Willem
Gheheh, ik heb een tomtom Sjar... En Amsterdam laat ik graag verder liggen waar het ligt zeg maar .

TD *wil ook niet naar de sexpijlerT, nnuuuueeeehhhhh!*
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:59:

(daar kom ik liever niet, daar zitten enge mannen).Maar die zitten overal hoor...heb begrepen dat hier ook ergens een hele enge man rondwaart....hij heet Sjon, geloof ik.
Nee niet Sjon... Tóón! Hahaha
Twompie zie ik nog wel eens op die pijlert

Ennuh TD, wat is er mis met Am*dam? De mooiste stad van NL. Oke, St. Michiels Gestel is ook prachtig. Woon je daar?
quote:Tia Dalma schreef op 05 juli 2008 @ 00:01:

En Amsterdam laat ik graag verder liggen waar het ligt zeg maar .

Wat had je dan willen doen...Amsterdam ff optillen en verleggen omdat het soms zo verschrikkelijk in de weg ligt van andere plaatsen...
quote:Tia Dalma schreef op 05 juli 2008 @ 00:04:

Nee niet Sjon... Tóón! Hahaha

Ja, Toon is eng, maar Sjon is óók eng!

*zeg nu maar gewoon ja!*
Sjar: nee, schubbek*tteveen

Illie, A'dam ligt niet zozeer in de weg maar wel die &^^&%^&( A10 er omheen (en daar ga ik morgen weer een recordpoging zo-snel-mogelijk-overheen op wagen. Moet lukken op zaterdag... )
Sjon is een schatje...oke, heeft wat rare gewoontes, maar verder....prima vent.

Ennuh Amsterdam roeleert! Lekker puh!
quote:Tia Dalma schreef op 05 juli 2008 @ 00:07:

Sjar: nee, schubbek*tteveen

Maar das ook mooi!

Die *&^%%$^$#@@$- A10 is op zaterdag best ok te doen hoor...je moet er alleen niet in de spits overheen willen. En als je dat toch gaat doen, neem dan alle op-en afritten...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 05-07-2008 00:10
Reden: *&^%$#@%$-nagels!
% gewijzigd
Hahahaha!!! Het is toch altijd spits op de A10?

En A'dam is best aardig hoor....

TD, neuriet zachtjes 'hand in hand' ...
Hey meiden, ik ga afsluiten. Sjarman zit er wat verloren bij

TD, net zo goed als je niet door viva la france op zwarte zaterdag gaat rijden, neem je niet de A-10 in de spits.

Maar Amsterdam heeft meer te bieden dande A-10. En de topactracties zijn (ssst, mondje dicht, niet door vertellen).......................................................................................... illie en sjar Voor al uw feesten en partijen
quote:Chardonnay schreef op 05 juli 2008 @ 00:08:

Ennuh Amsterdam roeleert! Lekker puh!

Nou ja, ok dan, Sjon is een schatje

'k zat je natuurlijk maar te stangen!
quote:Chardonnay schreef op 05 juli 2008 @ 00:13:

.......................................................................................... illie en sjar Voor al uw feesten en partijen

Waar kan ik boeken?!?

Veel plezier met Sjarman

(zei zij enigzins afgunstig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven