Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
vrijdag 4 juli 2008 om 23:44
en het is weer niet te volgen... onnavolgbaar Illie en Sjar
En neen mijn vriendin laat zich niet sandwichen (tenzij door twee appetijtelijke heerschappen wellicht maar hoewel beste vriendinnen ken ik haar sexuele voorkeuren ook weer niet zó goed).
Chinezen. Hmmm.... Ik heb onderhand ook wel weer eens zin in een goeie Foe Yong Hai moet ik zeggen. Maar TD-man is pas volgend weekend weer op oproepbasis beschikbaar helaas.
En neen mijn vriendin laat zich niet sandwichen (tenzij door twee appetijtelijke heerschappen wellicht maar hoewel beste vriendinnen ken ik haar sexuele voorkeuren ook weer niet zó goed).
Chinezen. Hmmm.... Ik heb onderhand ook wel weer eens zin in een goeie Foe Yong Hai moet ik zeggen. Maar TD-man is pas volgend weekend weer op oproepbasis beschikbaar helaas.
vrijdag 4 juli 2008 om 23:48
quote:ildiko schreef op 04 juli 2008 @ 23:31:
[...]
Deze reactie, hoewel erg grappig , slaat nu dus eigenlijk helemaal nergens op, zogezegd als kut op Dirk!
Heeft Dirk een kut? Ik dacht al, die dirk, das een rare.
Kan hij zichzelf wel leuk Van den Broek noemen maar wij weten wel beter.
Dirk van de Rok ole ole, dirk van de rok.......
Of is het: Dirk van de jurk ole oleeeeeeeeeeeeee?
[...]
Deze reactie, hoewel erg grappig , slaat nu dus eigenlijk helemaal nergens op, zogezegd als kut op Dirk!
Heeft Dirk een kut? Ik dacht al, die dirk, das een rare.
Kan hij zichzelf wel leuk Van den Broek noemen maar wij weten wel beter.
Dirk van de Rok ole ole, dirk van de rok.......
Of is het: Dirk van de jurk ole oleeeeeeeeeeeeee?
vrijdag 4 juli 2008 om 23:49
Nee, je bent niet op je bakabana gevallen, maar niettemin wel volslagen gado gado . Mèt mihoen...en dan weet je het wel....dan ben je toch echt mooi de pisang goreng!
*hihihi...wist 't toch nog!*
Je gaat toch zeker geen koe loe yukken *pauze tussen koe en loe*. Ik zou toch echt naar de winkel gaan en vragen of zij de koe willen loe yukken...Mèt kroepoek!
*hihihi...wist 't toch nog!*
Je gaat toch zeker geen koe loe yukken *pauze tussen koe en loe*. Ik zou toch echt naar de winkel gaan en vragen of zij de koe willen loe yukken...Mèt kroepoek!
vrijdag 4 juli 2008 om 23:54
vrijdag 4 juli 2008 om 23:56
zaterdag 5 juli 2008 om 00:05
zaterdag 5 juli 2008 om 00:09
quote:Tia Dalma schreef op 05 juli 2008 @ 00:07:
Sjar: nee, schubbek*tteveen
Maar das ook mooi!
Die *&^%%$^$#@@$- A10 is op zaterdag best ok te doen hoor...je moet er alleen niet in de spits overheen willen. En als je dat toch gaat doen, neem dan alle op-en afritten...
Sjar: nee, schubbek*tteveen
Maar das ook mooi!
Die *&^%%$^$#@@$- A10 is op zaterdag best ok te doen hoor...je moet er alleen niet in de spits overheen willen. En als je dat toch gaat doen, neem dan alle op-en afritten...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 05-07-2008 00:10
Reden: *&^%$#@%$-nagels!
Reden: *&^%$#@%$-nagels!
% gewijzigd
zaterdag 5 juli 2008 om 00:13
Hey meiden, ik ga afsluiten. Sjarman zit er wat verloren bij
TD, net zo goed als je niet door viva la france op zwarte zaterdag gaat rijden, neem je niet de A-10 in de spits.
Maar Amsterdam heeft meer te bieden dande A-10. En de topactracties zijn (ssst, mondje dicht, niet door vertellen).......................................................................................... illie en sjar Voor al uw feesten en partijen
TD, net zo goed als je niet door viva la france op zwarte zaterdag gaat rijden, neem je niet de A-10 in de spits.
Maar Amsterdam heeft meer te bieden dande A-10. En de topactracties zijn (ssst, mondje dicht, niet door vertellen).......................................................................................... illie en sjar Voor al uw feesten en partijen
zaterdag 5 juli 2008 om 00:15