Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Ik kan het ook nog omgooien....dat ik na het douchen eerst bij jou langs ga...kopje koffie drinken...en dat ik daarna pas aan het werk ga...

Nou ja...ik ga nu eerst maar ff douchen.

Decisions, decisions...
Oh...en had ik al gezegd dat ik je avatar een lekker ding vind?!!

En nee, ik sta inderdaad nog steeds niet onder de douche...ik ga nu rennen...
Ik ben nog steeds niet bij.... Heb offisjeel last van een jetlag, haha! (O jee, moet ik toch maar eens met Brum gaan praten). Tijdsverschil was maar 3 uur, maar we vallen elke avond pas om een uur of 2 in slaap en komen er niet voor 11 uur uit. Kan nog wat worden morgen...

Voorts kan ik jullie melden dat we een geweldige tijd in Zuid-Amerika hebben gehad. Elke dag was wel een belevenis, dingen voor het eerst in mijn leven gezien en meegemaakt. En heerlijk opgetrokken met Tia Dalman. Gevoel dat we een eeuwigheid zijn weggeweest (ook doordat we de eerste twee weken afgezonderd zonder land op een boot hebben gezeten; we zijn daardoor daarna helemaal op nul weer kunnen beginnen). Lekker gegeten, elke avond bijna wel een fles wijn weggetikt (Char, mocht je ooit nog een naamswijziging overwegen: Torrontés!!).

En dan kom je ineens vanuit een graad of 28 en plenty zonlicht (bijna zomer!) weer hier in Nederland, waar het koud en donker is. Omdat we net na de wintertijds-ingang zijn weggegaan, moet ik dubbel wennen. Alles is... anders!

Wel fijn om weer in ons huis te zijn. En aangezien ik vanaf maandag nog geen nieuwe opdrachtgever heb: forumtijd!
Hey TD, het klinkt inderdaad geweldig. Heerlijk he, zo'n reis. En wat fijn dat je nog wat tijd over hebt de komende tijd om te forummen. Al moet ik zeggen dat er niet veel spectaculairs is geweest hier. Behalve een topic over de lever van Bonnie maar die is helaas gesloten.

Illie, ik heb net een uurtje gewandeld in het park (voelde me weer eens supervet vanmorgen). Binnekort het hardlopen ook maar weer oppakken.
Nou TD, dat klinkt als een hele prima vakantie!

Sjar, het gaat me vandaag niet meer lukken om langs te komen...wordt dus toch weer een ander keertje...

Ik ben gisteren trouwens ook weer begonnen met hardlopen. Had inmiddels weer een maand niets gedaan vanwege ziekte en het viel gister flink tegen. Ik merk echt dat mijn conditie/longinhoud achteruit is gegaan...Hopelijk gaat dat snel weer wat beter....
Ik zie je wel verschijnen zodra je tijd hebt il.

Bij mij is het niet zo zeer mijn conditie dat ik weer wil gaan lopen maar de 5 kilo's die ik er het laatste half jaar weer aangegeten en gezopen heb.
Haha...maar dat is precies waar ik ook last van heb hoor! Alleen loop ik er nu ook tegenaan dat mij conditie niet meer je-dat is en dat het voor mij lastiger maakt om weer voluit te gaan lopen...
Snap het!

Heb net weer 3 kwartier gewandeld door het altijd gezellige bos & lommer
Hello love one's,

TD,

wauwwwwwwwwwwwww klinkt goed allemaal zeg.

Welkom thuis trouwens meid, ben blij dat je zo genoten hebt.

Illie & Sjar,

some things will never change!!
Hey Red!!!!!!

Blij je avatar te zien
Ben ook blij jou weer te zien lieverd.
Nu illie nog

Hoe vind je me nieuwe avatar. Had je me wel direct herkend? Of dacht je, hmmm wijn, dat moet Sjar wel zijn
Kan wel merken dat je nog niet op het stoppen met roken topic bent geweest!! hahahahaha

Had daar namelijk al gezet dat ik je eerst niet herkende maar dat de tekst voor zich sprak ( of zoiets)

Ilieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, waar bennnnnnnnnnn jeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????

( ships, is weer aan het leven zeker?! )
Zal er eens een kijkje nemen
Oooohhhh mèèèèèèèn!!!

Ik kan ook niet eventjes een soort van leven hebben hè?!!

Gaan jullie ineens de kroeg weer openen als ik er niet ben...

Lekker dan!

*voelt zich nu heel erg een spuit 11*
Aaaarrrgghh....heb vandaag 14 uur gewerkt, ben doodmoe en toch klaarwakker! Hoe is het toch mogelijk!! Ik snap er niks van en wilde dit toch even kwijt zonder dat ik mijn liefje wakker moet maken...

Ik wil zo ontzettend graag slapen, maar het lukt gewoon niet. Het lijkt wel of mijn hersenen overuren maken...snap ik ook niet, want zoveel hersenen heb ik niet .
Hey illie, waarom heb je niet even een neut ingeschonken dan
Ehm...pssst...hallo...ik het is ik...Beel die nu Philomein heet.

Weer gestopt met roken en ook van plan om weer te gaan rennen, niet vanwege de conditie maar vanwege die broek die me nu de hele dag al afknelt. Nou ja, las hier de laatste pagina en dacht, grappig dat jullie nu hier zitten, laat ik eens hallo zeggen. Dus: Hallo!
Heey Beel

Nou hier zitten we ook niet meer veel. Maar we hebben wel veel lol hier gehad.

Ik wil ook steeds beginnen met rennen maar ik krijg steeds heel snel pijn in mijn heup. Gelukkig rijd ik nu wel 1 uur per week paard, doe ik toch nog wat

Ik ben inmiddels alweer 15,5 maand gestopt Ik mis het echt helemaal nooit meer. Rokers irriteren me eerder dan dat ik zin heb in een sigaret.

Hoe gaat het met het stoppen. Gaat het goed?
Ja gaat goed, ik besteed er niet zo veel aandacht aan. Soms heb ik zin om te roken en dan denk ik "oh ik heb zin om te roken". Thats it. Ben ook niet aan het bijhouden hoe lang al enzo.

Met rennen ben ik helemaal gestopt nadat ik die stomme shenesplints had opgelopen, alweer bijna een jaar geleden. Ik moet dus weer van start maar ben gewoon aartslui.

Balen van je heup...maar je gaat het toch wel weer proberen? Met Evy? Ik wel denk ik, vooral het eerste begin om er weer even in te komen. Alle gadgets zijn in huis, Ipod-dingetje, hartslagmeter, kekke outfit, ja daar ligt het niet aan. Nu ik nog...
Hey Beel, leuk dat je ook even langskomt. Het is hier inderdaad nogal stilletjes de laatste tijd (stiekem toch allemaal een leven gekregen ), maar vannacht vond ik mezelf erg zielig en moest ik even van me af schrijven.

Uiteindelijk heb ik vannacht maar 1 uurtje geslapen...op de bank wel te verstaan , dus ik ben vandaag vooral bezig geweest mezelf staande te houden...ben nu nog veel vermoeiderdan gisteren en val bijna om.

Ik ga nu even snel in bad en daarna mijn bedje in. Dit keer geen snurkend liefje naast me, dus dat is voor nu wel even fijn .

Ik ben vorig weekend weer begonnen met lopen en het voelt weer zó ontzettend goed!! Afgelopen dinsdag heb ik 15-15 gelopen en hoop al snel weer op een half uur te zitten. Het roken vind ik ook nog steeds vies, dus daar begin ook ik niet meer aan.

Wow wat goed allemaal.

Grappig ik ben zelf helemaal gewend aan Philomein maar het voelt nu haast als een soort travestie-act. Beel klinkt wel weer gewoon normaal zeg maar.

Oh neeeee ik ben schizoforum aan het worden....
Hahahaha schizoforum Geweldig woord.

Illie, ik heb je al een krabbel gestuurd. Ga je mee eten met Summer en mij op 29 januari?

Beel ik heb nog iets anders gevonden om weer hard te gaan lopen. Werkt hetzelfde als evy. Ik ga dat denk ik gebruiken, want ik ben helemaal klaar met de muziek van Evy . Je kan het vinden op het www en dan hardloopmuziek en dan com.
Red say's

Ben ook véél te druk met leven!!!!!

Vandaag de laatste uurtjes gewerkt bij werkgever 1.

Begin februari begin ik aan een andere job.( telefoniste)

Heb mezelf ff een paar dagen gegeven om op adem te komen.

Moet wel komende 4 dagen gewoon in het ziekenhuis

werken maar ben daarna écht 5 volle dagen vrij.

Ga dus weer pendelen tussen twee jobs, maar bij nieuwe job wordt rekening gehouden met mijn uren in het ziekenhuis.

Verder heb ik "natuurlijk" ook nog een sociaal leven.

Komende zaterdag weer eens een feestje!!

Verder moet er natuurlijk gechineest worden én de huishouding en hond vragen óók nog eens de nodige aandacht.

Kan toch ook niet anders dan dat ik er af en toe ff hélemaal door heen zit.

Lag gister dan ook al rond de klok van 10 op bed.

Vanmiddag eerst nog naar cursus en dan vrij tot morgen middag .

Wat is het hebben van een leven toch zwaar soms!!

van Red.
Hey, Red, cool dat je ook ff om het hoekje komt kijken!! Pas op dat je ook weer niet teveel gaat leven, hè?!! Cool dat je een nieuwe baan hebt. Kijk je er erg naar uit?

Philomein, ik had je echt never nooit herkend als onze ouwe vertrouwde Beel...en dat terwijl ik volgens mij toentertijd nog wel had meegekregen dat je je naam had veranderd... Vind je het goed als we je hier gewoon Beel blijven noemen?....Pretty please...???? Anders worden wij ook nog schizoforum...en 't is toch beter dat maar eentje dat is...

Sjar, ik heb 29 januari in den agenda genoteerd en ben van de partij. Ik ga trouwens ook ff kijken op dat hardloopmuziek-ding .

Zo, nu even boodschappen doen en dan ga ik weer 2x een kwartier hardlopen. Heb er al zin in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven