Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zondag 25 januari 2009 om 13:07
Ach meid, dat gebeurt mij ook wel eens hoor.
Wij zijn gister rond middernacht naar bed gegaan. We hebben het dus nog goed volgehouden Die hards!
Nu lekker met een kopje thee op de bank, pizzaatje in de oven (heb de vega shoarma gelaten voor wat het was) en dan lekker de rest van de middag forummen en tv kijken.
En jij?
Wij zijn gister rond middernacht naar bed gegaan. We hebben het dus nog goed volgehouden Die hards!
Nu lekker met een kopje thee op de bank, pizzaatje in de oven (heb de vega shoarma gelaten voor wat het was) en dan lekker de rest van de middag forummen en tv kijken.
En jij?
zondag 25 januari 2009 om 14:26
Tsja ik lag zo'n beetje half te genieten en half te balen dat ik nog in bed lag op één van de zeldzame momenten dat ik het rijk alleen heb en de dag van mij is. En toen las ik jullui woeste verhalen en dacht "ojaaaaaaaaaaaaaa...".
Vooral jouw pizza in de oven, kopje thee en geen ambities verder dan tv en forum deden een kwartje vallen.
Vooral jouw pizza in de oven, kopje thee en geen ambities verder dan tv en forum deden een kwartje vallen.
zondag 25 januari 2009 om 16:42
Soms moet je gewoon toegeven aan een luierdag. Ik doe het gemiddeld 1 dag per weekend Lekker op zondag niks doen. Lekker in een comfi outfit op de bank. Nu met glaasje wijn en borrelnootjes. Lekker slecht maar wel heerlijk. En dan straks indisch bestellen. Ja vaak wordt er op zondag in huize Sjar lekker makkelijk gedaan.
Tuurlijk vanmorgen wel wat aan beweging gedaan Lekker onder het warme dekbedje
Tuurlijk vanmorgen wel wat aan beweging gedaan Lekker onder het warme dekbedje
zondag 25 januari 2009 om 18:34
Tsjaaaaa....om half zeven thuiskomen was niet echt gepland en de afspraak om twee uur stond al wat langer...kon dus niet meer afzeggen...Had wel beetje een kater, maar dacht rond vier uur....wat kun je het beste doen tegen een kater...juistem....gewoon opnieuw gaan drinken...nu is dus de kater van morgen alvast langsgekomen...
zondag 25 januari 2009 om 21:37
Jullie zijn lekker bezig. Ik heb vanavond ook nog maar chinees gegeten en had ik de profiterolles al genoemd die ik wel MOEST bestellen omdat ze anders mijn shoarma niet kwamen bezorgen?
Nou ja....maar ik rook (en drink vandaag) niet! Ohwwwww wat kreeg ik daar wel zin in toen ik als Garfield in mijn bed lag uit te buiken.
Maar goed, ik ga toch binnenkort rennen, wat kan mij gebeuren.
Nou ja....maar ik rook (en drink vandaag) niet! Ohwwwww wat kreeg ik daar wel zin in toen ik als Garfield in mijn bed lag uit te buiken.
Maar goed, ik ga toch binnenkort rennen, wat kan mij gebeuren.
maandag 26 januari 2009 om 20:58
vrijdag 30 januari 2009 om 21:53
vrijdag 30 januari 2009 om 21:55
vrijdag 30 januari 2009 om 21:59
ik was na het eerste glas me schoonvader al aan het uitlachen * oeps * met 3 glazen.... is er met mij niks meer te beginnen.
Nou wij zitten hier met zijn 2e, aan tafel beide op eigen PC ,hij is aan het world of warcraften en ik moedig aan met de juiste muziek op de voorgrond!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffie lalalal
Nou wij zitten hier met zijn 2e, aan tafel beide op eigen PC ,hij is aan het world of warcraften en ik moedig aan met de juiste muziek op de voorgrond!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffie lalalal
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
vrijdag 30 januari 2009 om 22:05
quote:Melodie74 schreef op 30 januari 2009 @ 22:02:
Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?
Iets met 'vervanging van verslaving' gok ik zo.
Maar ik ben gelijk begonnen bij de drank hoor, scheelt toch je longen en geld! Ben wel pas op mijn 23e begonnen, dat compenseerd dan wel weer.
Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?
Iets met 'vervanging van verslaving' gok ik zo.
Maar ik ben gelijk begonnen bij de drank hoor, scheelt toch je longen en geld! Ben wel pas op mijn 23e begonnen, dat compenseerd dan wel weer.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft