Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Je hebt nog echt besteld ook. Wat een topwijf ben je ook
Ja natuurlijk heb ik echt besteld! Wat dacht je dan! Ik laat jullie toch niet van de honger omkomen...

Ikke nu dus net terug van stappen...ben kapot en stuk...nu ikke ook klaar voor shoarma...
Was het gezellig? Vast wel, als je pas om half 7 thuis komt
Het was hartstikke gezellig! Maar ik zal je eerlijk bekennen...ik kan me echt, echt, echt niet herinneren dat ik vannacht hier nog gepost heb...

Jullie inmiddels ook weer een beetje bijgetrokken?
Ach meid, dat gebeurt mij ook wel eens hoor.

Wij zijn gister rond middernacht naar bed gegaan. We hebben het dus nog goed volgehouden Die hards!

Nu lekker met een kopje thee op de bank, pizzaatje in de oven (heb de vega shoarma gelaten voor wat het was) en dan lekker de rest van de middag forummen en tv kijken.

En jij?
Jullie zijn een inspiratie: ik lig nog in bed en heb net een broodje shaorma besteld! Heerlijk...beetje forummen, beetje het blok kijken.
Je heet weer Beel

Hahahahaha.

Wat fijn dat we zo'n inspiratiebron voor je zijn.
Oh hahaha, je heet allang al weer Beel. Tssss, ik zit lekker op te letten zeg
Tsja ik lag zo'n beetje half te genieten en half te balen dat ik nog in bed lag op één van de zeldzame momenten dat ik het rijk alleen heb en de dag van mij is. En toen las ik jullui woeste verhalen en dacht "ojaaaaaaaaaaaaaa...".

Vooral jouw pizza in de oven, kopje thee en geen ambities verder dan tv en forum deden een kwartje vallen.
Soms moet je gewoon toegeven aan een luierdag. Ik doe het gemiddeld 1 dag per weekend Lekker op zondag niks doen. Lekker in een comfi outfit op de bank. Nu met glaasje wijn en borrelnootjes. Lekker slecht maar wel heerlijk. En dan straks indisch bestellen. Ja vaak wordt er op zondag in huize Sjar lekker makkelijk gedaan.

Tuurlijk vanmorgen wel wat aan beweging gedaan Lekker onder het warme dekbedje
Zo, ik zat vanmiddag om twee uur alweer in de kroeg en ben net weer thuis. Nu eerst even wat eten en badderen en dan denk ik dat ik vanavond ook weer eens aan de broodnodige beweging ga doen...
Waaaaaaaaaaat????? Meen je niet. De titel Die Hard past meer bij jou.

Als ik om half 7 thuis kom en ga slapen, dan kom ik niet eens voor 2 uur mijn bed uit.
Tsjaaaaa....om half zeven thuiskomen was niet echt gepland en de afspraak om twee uur stond al wat langer...kon dus niet meer afzeggen...Had wel beetje een kater, maar dacht rond vier uur....wat kun je het beste doen tegen een kater...juistem....gewoon opnieuw gaan drinken...nu is dus de kater van morgen alvast langsgekomen...
Jullie zijn lekker bezig. Ik heb vanavond ook nog maar chinees gegeten en had ik de profiterolles al genoemd die ik wel MOEST bestellen omdat ze anders mijn shoarma niet kwamen bezorgen?

Nou ja....maar ik rook (en drink vandaag) niet! Ohwwwww wat kreeg ik daar wel zin in toen ik als Garfield in mijn bed lag uit te buiken.

Maar goed, ik ga toch binnenkort rennen, wat kan mij gebeuren.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg .......

Ben IK een keer druk met leven, zijn jullie gezellig hier!!!!

Blij om te zien dat ik in ieder geval nog één ding gemeen heb met jullie: SOARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

( ow enne natuurlijk )
quote:redlock schreef op 26 januari 2009 @ 11:51:

Ben IK een keer druk met leven, zijn jullie gezellig hier!!!!

En ik heb je nog wel een seintje gegeven!

Ik kan trouwens geen meer zien...de kater van gisteravond was er vanmorgen nog steeds...ik geloof dat ik echt oud word...
Illie en Sum, het was weer supergezellig gister. Snel maar weer een eetdate doen
Ik mocht hier heen komen (L) omdat ik té drunk ben om zinnig in een ander topic nog te reageren :P
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Hey Mies,

Lees anders de eerste 20 pagina's door, dan heb je zo het niveau van dit topic door

Wat drink je eigenlijk?

Ik wijn momenteel (maar geen chardonnay).
Nou tijdens het eten had ik gewurschtramine ( ofzow?? ) witte wijn dus en nu aan de ( pure ) safari. gezellig.

we draaien gekke muziek en zingen heel hard mee (L)

Hoe is het bij jou daar? ( niet heel verweg natuurlijk )
Hier alles rustig. Vriend drinkt whiskey cola en ik dus witte wijn. Verder staat er een filmpje op. Ben ook niet dronken ofzo, zit pas aan glas 3 Daar word je natuurlijk niet dronken van.

Vorige week hebben wij hier uitbundig gedronken en zo. Harde muziek aan, dansen en zingen...erg gezellig.
ik was na het eerste glas me schoonvader al aan het uitlachen * oeps * met 3 glazen.... is er met mij niks meer te beginnen.

Nou wij zitten hier met zijn 2e, aan tafel beide op eigen PC ,hij is aan het world of warcraften en ik moedig aan met de juiste muziek op de voorgrond!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffie lalalal
Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?
correctie: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ( of tweeeeeee) glas safari!
quote:Melodie74 schreef op 30 januari 2009 @ 22:02:

Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?

Iets met 'vervanging van verslaving' gok ik zo.

Maar ik ben gelijk begonnen bij de drank hoor, scheelt toch je longen en geld! Ben wel pas op mijn 23e begonnen, dat compenseerd dan wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven