HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 10 september 2009 om 21:48
vrijdag 11 september 2009 om 18:02
quote:Zwieber schreef op 11 september 2009 @ 16:46:
[...]
Begrijp ik nou dat je lekker de schommelstoel zelf in gebruik hebt genomen?
Nee, hij staat hier nog wel steeds maar mijn zwager zou me nog helpen om 'm goed te verlijmen etc. Hij is alleen een beetje druk geweest met zijn eigen verhuizing en ik heb dus moeten wachten. Gelukkig is mijn vriendin, waarvoor de stoel bedoeld is nog niet uitgerekend dus dat scheelt. Alleen nu wil Larf niet dat ik de schommelstoel weg doe!
[...]
Begrijp ik nou dat je lekker de schommelstoel zelf in gebruik hebt genomen?
Nee, hij staat hier nog wel steeds maar mijn zwager zou me nog helpen om 'm goed te verlijmen etc. Hij is alleen een beetje druk geweest met zijn eigen verhuizing en ik heb dus moeten wachten. Gelukkig is mijn vriendin, waarvoor de stoel bedoeld is nog niet uitgerekend dus dat scheelt. Alleen nu wil Larf niet dat ik de schommelstoel weg doe!
vrijdag 11 september 2009 om 22:37
quote:c_estelle schreef op 11 september 2009 @ 18:02:
[...]
Nee, hij staat hier nog wel steeds maar mijn zwager zou me nog helpen om 'm goed te verlijmen etc. Hij is alleen een beetje druk geweest met zijn eigen verhuizing en ik heb dus moeten wachten. Gelukkig is mijn vriendin, waarvoor de stoel bedoeld is nog niet uitgerekend dus dat scheelt. Alleen nu wil Larf niet dat ik de schommelstoel weg doe! Ik had je gewaarschuwd, Zwiepje vond hem ook geweldig!
[...]
Nee, hij staat hier nog wel steeds maar mijn zwager zou me nog helpen om 'm goed te verlijmen etc. Hij is alleen een beetje druk geweest met zijn eigen verhuizing en ik heb dus moeten wachten. Gelukkig is mijn vriendin, waarvoor de stoel bedoeld is nog niet uitgerekend dus dat scheelt. Alleen nu wil Larf niet dat ik de schommelstoel weg doe! Ik had je gewaarschuwd, Zwiepje vond hem ook geweldig!
vrijdag 11 september 2009 om 22:44
vrijdag 11 september 2009 om 22:46
zaterdag 12 september 2009 om 12:29
dinsdag 15 september 2009 om 13:43