Hebben jullie mij gemist?

25-09-2009 20:54 251 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hebben jullie mij gemist?

Totaal aantal stemmen: 204

Ja (11%)
Nee (46%)
Wie ben je? (43%)
Gedaan met de rust.

Ja ik heb nog steeds die baan korenwolf.

En ff kijken of ik nog iets zinnigs heb te melden... Heb het nog steeds erg naar mijn zin daar. (Op werk dus.) Ben volwassener geworden, doe iig geen stomme dingen meer.

Dus ja het gaat goed met mij!
Man dat topic is echt te lang om helemaal te gaan lezen. Maar Brummetje, je bent dus zeg maar een forummer begrijp ik. Waarom was je weg?
Beetje behoefte aan aandacht meid?
Nou ja, dat was eigenlijk meer een grapje. Ik weet ook wel dat iedereen zal zeggen: Nee! óf Wie ben je?
Ja van Misschicken vooral.
quote:Brummetje schreef op 25 september 2009 @ 21:10:

Gedaan met de rust.

Rust? Jij bent duidelijk nog niet bijgelezen. Jij kunt nooit meer onrust veroorzaken dan er nu al is.
Ha die Brum! Hoestie? Alles goed op je werk, en met je vriendje? Heeft ie zich nu eindelijk een goed, en reukloos, gebit bij de tandarts laten aanmeten? Of is het over en uit met de liefde? Hoe is het met je voeten, en je spiraaltje? Heb je al een IPhone? Praat ons eens bij!
Bonny, het is gesloten dus staat onderaan, maar via het vergrootglas van Brummetje kom je er sneller. Het is alleen wel 4400 reacties lang....
Onder het vergrootglaasje is te zien dat je precies 26 dagen weggeweest bent. Man, ik zit nog wel eens langer op de plee dan dat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
verder geen aandacht
quote:Jaschenca schreef op 25 september 2009 @ 21:12:

Ha die Brum! Hoestie? Alles goed op je werk, en met je vriendje? Heeft ie zich nu eindelijk een goed, en reukloos, gebit bij de tandarts laten aanmeten? Of is het over en uit met de liefde? Hoe is het met je voeten, en je spiraaltje? Heb je al een IPhone? Praat ons eens bij!

Nou goed dus.

Vriendje heb ik weggebonjourd. Ben gelukkig single.

Heb geen steunzolen meer, wel nog mn spiraaltje. Geen iPhone helaas.
Ik herken je naam wel, maar weet verder niet meer waar jouw topics over gingen.. Nee, heb je dus niet gemist, er zijn heel veel andere leuke forummers en ook nieuwe forummers!
ja hoe is het met je spiraaltje???

ben zo benieuwd!!!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
HAAAHAAAHAAHAAA, je bent weer terug. Dat wordt (hopelijk) weer lachen met/om jou!
quote:Very Cherry schreef op 25 september 2009 @ 21:13:

Onder het vergrootglaasje is te zien dat je precies 26 dagen weggeweest bent. Man, ik zit nog wel eens langer op de plee dan dat.

Ik ken Brummetje wel, maar had geen idee dat je weg was. Ik zou zeggen: nu een paar jaar wegblijven en kijken of we daarna nog weten wie je was en of we je missen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Brummetje schreef op 25 september 2009 @ 21:15:

[...]

Nou goed dus.

Vriendje heb ik weggebonjourd. Ben gelukkig single.

Heb geen steunzolen meer, wel nog mn spiraaltje. Geen iPhone helaas. Daar deed je hem vast een plezier mee.
...
26 dagen? En daarvoor kruip ik in mijn toetsenbord?
oprecht bedoeld:fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt op je werk
Woehahaaaaaaa! JA, IK heb je gemist! Waar WAS je???
Brum is een verademing na al dat gezeik van sommigen hier.
Nou eigenlijk ben ik vanaf 30 juni weg, heb daarna nog wel aantal postjes gedaan ja.

Dank je desteny!
Ik vond het wel lekker rustig, terwijl ik je verder niet eens ken. Gewoon een mening gebaseerd op een paar post die ik van je gelezen heb. Mag toch?
Maar Brummetje, hoezo was je weg dan? En waarom denk je dat mensen je gemist hebben? Dit hele topic klinkt zo egotripperig van kijk mij nou.
quote:Brummetje schreef op 25 september 2009 @ 21:30:

Nou eigenlijk ben ik vanaf 30 juni weg, heb daarna nog wel aantal postjes gedaan ja.Okee, van die logica uitgaande ben je nu dus nog stééds weg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wie is u?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven