Hebben jullie mij gemist?
vrijdag 25 september 2009 om 21:10
vrijdag 25 september 2009 om 21:12
vrijdag 25 september 2009 om 21:15
quote:Jaschenca schreef op 25 september 2009 @ 21:12:
Ha die Brum! Hoestie? Alles goed op je werk, en met je vriendje? Heeft ie zich nu eindelijk een goed, en reukloos, gebit bij de tandarts laten aanmeten? Of is het over en uit met de liefde? Hoe is het met je voeten, en je spiraaltje? Heb je al een IPhone? Praat ons eens bij!
Nou goed dus.
Vriendje heb ik weggebonjourd. Ben gelukkig single.
Heb geen steunzolen meer, wel nog mn spiraaltje. Geen iPhone helaas.
Ha die Brum! Hoestie? Alles goed op je werk, en met je vriendje? Heeft ie zich nu eindelijk een goed, en reukloos, gebit bij de tandarts laten aanmeten? Of is het over en uit met de liefde? Hoe is het met je voeten, en je spiraaltje? Heb je al een IPhone? Praat ons eens bij!
Nou goed dus.
Vriendje heb ik weggebonjourd. Ben gelukkig single.
Heb geen steunzolen meer, wel nog mn spiraaltje. Geen iPhone helaas.
vrijdag 25 september 2009 om 21:22
quote:Very Cherry schreef op 25 september 2009 @ 21:13:
Onder het vergrootglaasje is te zien dat je precies 26 dagen weggeweest bent. Man, ik zit nog wel eens langer op de plee dan dat.
Ik ken Brummetje wel, maar had geen idee dat je weg was. Ik zou zeggen: nu een paar jaar wegblijven en kijken of we daarna nog weten wie je was en of we je missen
Onder het vergrootglaasje is te zien dat je precies 26 dagen weggeweest bent. Man, ik zit nog wel eens langer op de plee dan dat.
Ik ken Brummetje wel, maar had geen idee dat je weg was. Ik zou zeggen: nu een paar jaar wegblijven en kijken of we daarna nog weten wie je was en of we je missen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 25 september 2009 om 21:22
vrijdag 25 september 2009 om 21:33