Help!!! Ik lijk steeds meer op mijn moeder!!!!!

08-01-2008 10:09 26 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik merk dat naarmate ik ouder word, ik steeds meer op mijn moeder begin te lijken. Ik bedoel niet uiterlijk, maar meer van karakter.

Zo begin ik steeds fanatieker schoon te maken, net als mijn moeder. Ik begin koppig te worden, net als mijn moeder. En als laatste begin ik steeds meer als mijn moeder te klinken, wat taalgebruik betreft (niet vloeken hoor, haha. Dezelfde zinnen enzo). Zijn er nog meer dames die merken dat ze meer en meer op hun moeder beginnen te lijken?

Even voor de duidelijkheid: ik bedoel dit niet negatief, maar met een knipoog!

Groetjes, Peefje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu niet de beste band met mijn ouders gehad. Ben wel zo reeel dat ik hun goede en slechte kanten toch kan zien. Een deel van hun eigenschappen heb ik ook. Lijkt me niet meer dan logisch. Mijn moeder kom ik al jaren tegen als ik in de spiegel kijk. Vooral als dat gezicht moe of ziekjes is word ik daar totally unhappy van. Maar make-up en toveren met mijn haar doen wonderen. \\:-)//

Aangezien ik van een deel van de slechte eigenschappen last heb (gehad) ben ik daaraan gaan werken. Ik wil namelijk wel de leuke versie zijn. Dat lukt prima, want doordat ik de goede dingen er wel uit gepikt heb ben ik ook vooral mijn eigen, leuke, lieve, ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven