Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
zondag 20 december 2009 om 16:44
Nee nog niet Roos.. eerst s zien of ik om vijf uur hier weg kan komen. Het staat voor de deur bomvol met mensen die nog naar de modeshow staan te kijken!
Ik loop eerst naar huis.. (moet toch mn bergschoenen dan aan doen) en dan als ik thuis ben bekijk ik of ik ga.... (ik maak het gewoon een beetje spannend voor mezelf )
Ik loop eerst naar huis.. (moet toch mn bergschoenen dan aan doen) en dan als ik thuis ben bekijk ik of ik ga.... (ik maak het gewoon een beetje spannend voor mezelf )
zondag 20 december 2009 om 17:24
zondag 20 december 2009 om 17:27
quote:thee schreef op 20 december 2009 @ 17:24:
[...]
Freak, blij dat je niet hier naartoe gekomen bent vandaag. Redelijk onbegaanbaar hier; zelfs aan balkonkant flat wat toch redelijk doorgaande weg is.Was ook echt niet gekomen Thee.. had al bijna een ongeluk vanmiddag met mini halen bij opa en oma.. was erg blij weer veilig thuis te zijn
[...]
Freak, blij dat je niet hier naartoe gekomen bent vandaag. Redelijk onbegaanbaar hier; zelfs aan balkonkant flat wat toch redelijk doorgaande weg is.Was ook echt niet gekomen Thee.. had al bijna een ongeluk vanmiddag met mini halen bij opa en oma.. was erg blij weer veilig thuis te zijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 20 december 2009 om 17:34
zondag 20 december 2009 om 17:58
Ben bijgelezen
Hoi Roos, Appel, Piba, Friezinnetje en alle anderen natuurlijk.
Leuk dat jullie het hier ook gezellig vinden
Geen idee Roos of er nog onderweg zijn.. Mr. Bianco in ieder geval wel.. hoop maar dat hij een voorspoedige reis heeft.
Hier is vandaag 15 cm sneeuw gevallen.. eerder deze week viel er nauwelijks 2 mm.. nu dus inmiddels al een heel dikke pak.
Hoi Roos, Appel, Piba, Friezinnetje en alle anderen natuurlijk.
Leuk dat jullie het hier ook gezellig vinden
Geen idee Roos of er nog onderweg zijn.. Mr. Bianco in ieder geval wel.. hoop maar dat hij een voorspoedige reis heeft.
Hier is vandaag 15 cm sneeuw gevallen.. eerder deze week viel er nauwelijks 2 mm.. nu dus inmiddels al een heel dikke pak.