Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 10:53
dinsdag 22 december 2009 om 10:55
Hele wijze woorden Jacky en het was zeer zeker niet naar bedoeld en geen verwijzing naar of reactie op welk verhaal dan ook.
En als LeukerT mij (en mijn eigen verhaal) een beetje kent dan weet ie dat ook.
Hoop dat het idd vermoeidheid of zoiets was want het is hier veel te gezellig voor onenigheid.
Voor de laatste maal Sorry en dan nu eindelijk echt die kuub zand erover, klaar!
Ik ga es even kijken of ze mijn auto al gevonden hebben.
En als LeukerT mij (en mijn eigen verhaal) een beetje kent dan weet ie dat ook.
Hoop dat het idd vermoeidheid of zoiets was want het is hier veel te gezellig voor onenigheid.
Voor de laatste maal Sorry en dan nu eindelijk echt die kuub zand erover, klaar!
Ik ga es even kijken of ze mijn auto al gevonden hebben.
dinsdag 22 december 2009 om 10:56
quote:floor72 schreef op 22 december 2009 @ 10:53:
Wijze woorden Jacky!
Ik denk dat van iedereen de intentie wel duidelijk is binnen dit topic en het is jammer dat dit gebeurt.
Het is prachtig dat BAM excuses maakt, maar wat mij betreft was dat niet nodig.
Ik kom er later nog op terug. Ik moet nu gaan.
Wish me luck!
Good Luck Floor!!
Ik ben het eens dat dat niet nodig was.. maar het geeft juist de goede intentie van haar aan.. dus alleen maar een heel fijn gevoel in dit warme bad!
Wijze woorden Jacky!
Ik denk dat van iedereen de intentie wel duidelijk is binnen dit topic en het is jammer dat dit gebeurt.
Het is prachtig dat BAM excuses maakt, maar wat mij betreft was dat niet nodig.
Ik kom er later nog op terug. Ik moet nu gaan.
Wish me luck!
Good Luck Floor!!
Ik ben het eens dat dat niet nodig was.. maar het geeft juist de goede intentie van haar aan.. dus alleen maar een heel fijn gevoel in dit warme bad!
dinsdag 22 december 2009 om 10:58
quote:mamalief schreef op 22 december 2009 @ 10:55:
Ik denk vermoeidheid met een heleboel emoties Bam.. en inderdaad die kuub zand nu erover..
Jij hebt iig je meer dan je best gedaan..
Oh.. enne.. ik vind je een prachtmens!!!
Ik denk vermoeidheid met een heleboel emoties Bam.. en inderdaad die kuub zand nu erover..
Jij hebt iig je meer dan je best gedaan..
Oh.. enne.. ik vind je een prachtmens!!!
dinsdag 22 december 2009 om 10:59
dinsdag 22 december 2009 om 11:02
Is er nog iemand. Ben nu klaar voor de ochtend. Ik hoop dat er vanmiddag nog wat te doen valt. Er ligt een berg op me wachten maar dat is op kantoor en daar kan ik nu niet komen.
Floor ben je voorzichtig, het is hier en daar glad.
Leuk hè die deuken Bianca. Ik heb 2x een aanrijding buiten mijn schuld gehad en daar ben ik danig mee geplaagd. Afgelopen zomer op vakantie zag mijn man een muurtje over het hoofd en prakte de auto daar zo achteruit in. Plaag ik (en de kinderen) hem nu mee.
Floor ben je voorzichtig, het is hier en daar glad.
Leuk hè die deuken Bianca. Ik heb 2x een aanrijding buiten mijn schuld gehad en daar ben ik danig mee geplaagd. Afgelopen zomer op vakantie zag mijn man een muurtje over het hoofd en prakte de auto daar zo achteruit in. Plaag ik (en de kinderen) hem nu mee.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 22 december 2009 om 11:02
allemaal!
Zus is weer boven water!
Als ik in de buurt woonde dan ging ik je wel helpen, ben dol op peuterwerk. En ik heb een dochter voor de kinderarbeid
Jackyr, wat knap dat jij het zo rustig kunt beredeneren.
Ik kan dat niet, ik ben boos. Want dit was juist zo'n fijn topic waar je jezelf kunt zijn en nu dan op je tenen lopen?
Dacht het niet.
L moet die drol maar eens doorslikken. Punt.
Jammer voor Freak, maar zo denk ik erover.
Zus is weer boven water!
Als ik in de buurt woonde dan ging ik je wel helpen, ben dol op peuterwerk. En ik heb een dochter voor de kinderarbeid
Ik kan dat niet, ik ben boos. Want dit was juist zo'n fijn topic waar je jezelf kunt zijn en nu dan op je tenen lopen?
Dacht het niet.
L moet die drol maar eens doorslikken. Punt.
Jammer voor Freak, maar zo denk ik erover.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 22 december 2009 om 11:03
quote:zjena35 schreef op 22 december 2009 @ 11:00:
Leukie komt zo wel weer, mannen zijn immers veul makkelijker met zoiets als wij vrouwen? Een biertje en het is weer goed.
Zjena
Ik heb jouw verhaal gisteren ook gemist.. iig ook voor jou meid.. wat een oneerlijkheid wordt jou aangedaan.. voor auto's en alles bestaat een fonds.. behalve voor zoiets dan.
Denk/hoop ook wel dat hij weer komt.. mannen zijn daar makkelijker in ja.. wij vrouwen doen meestal veel moeilijker
Leukie komt zo wel weer, mannen zijn immers veul makkelijker met zoiets als wij vrouwen? Een biertje en het is weer goed.
Zjena
Ik heb jouw verhaal gisteren ook gemist.. iig ook voor jou meid.. wat een oneerlijkheid wordt jou aangedaan.. voor auto's en alles bestaat een fonds.. behalve voor zoiets dan.
Denk/hoop ook wel dat hij weer komt.. mannen zijn daar makkelijker in ja.. wij vrouwen doen meestal veel moeilijker
dinsdag 22 december 2009 om 11:08
Floor, doe inderdaad voorzichtig op de weg.
Wij zitten nog steeds vast in ons duf dorpje, want treinverkeer ligt lam
Kans dat we op kerstnacht weer rond 12:00 's nachts uit onze slaap worden geblazen door hoorns op de markt.
Weet je wat, ik ga kerstkaartjes schrijven en forummen tegelijk, moet kunnen
Wij zitten nog steeds vast in ons duf dorpje, want treinverkeer ligt lam
Kans dat we op kerstnacht weer rond 12:00 's nachts uit onze slaap worden geblazen door hoorns op de markt.
Weet je wat, ik ga kerstkaartjes schrijven en forummen tegelijk, moet kunnen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 22 december 2009 om 11:09
quote:stratego schreef op 22 december 2009 @ 11:02:
Straatje dat wordt toch verwacht van de oudste
Boos moet je niet zijn.. iedereen kan wel eens iets verkeerd oppikken.. dat kan altijd gebeuren door vermoeidheid/emoties whatever.. Bovendien vind ik dat (boos zijn) sneu voor Freak omdat zij er tussenin zit en waarschijnlijk beide kanten wel begrijpt.
Straatje dat wordt toch verwacht van de oudste
Boos moet je niet zijn.. iedereen kan wel eens iets verkeerd oppikken.. dat kan altijd gebeuren door vermoeidheid/emoties whatever.. Bovendien vind ik dat (boos zijn) sneu voor Freak omdat zij er tussenin zit en waarschijnlijk beide kanten wel begrijpt.