Het 3000 topic deel 12

19-12-2009 22:21 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als een geintje, uitgegroeid tot een warm nest.

Niets is taboe zolang we me t respect met elkaar en elkaars mening om gaan. Samen lachen, huilen, meeleven steun bieden en vooral lol hebben.

Liever geen persoonlijke berichten quoten zodat deze weer verwijderd kunnen worden.

Have fun all.
goeiemorgen allemaal.

Ik ben er ook weer.

Allereerst maar een paar uitdelen.

voor Noanne.. knap meid.. hoe je ermee omgaat. Ik weet een heel klein beetje hoe het voelt. Hier vooruit.. nog eentje
Ook voor Bam.. bel nou ff please.. al doe je het maar voor de gemoedsrust van Noanne.. vooruit.. jij ook nog een extra
Hallooo daar is ze weer. Pfff ik heb mn warming up voor vandaag al gehad. De stoep voor de winkel schoongebikt met een schep. Echt een 5 cm dikke ijslaag lag er. En mr Bianco moest op pad maar de bus stond vast. Dus met de schep maar even daar naar toe gelopen en de bus uitgegraven. Hoop dat dat de enige tegenvaller op de weg is voor hem vandaag.

Zus!! Je werd gezocht! Maar je bent gelukkig weer terecht. Wat een kaa uuu teee klus is dat he.. behang afhalen. Ik mag hopen dat je wel een stoomapparaat hebt?

Nootje... had je mijn vraag nog gelezen over je verhaal?

Appeltje... vanavond Oud & Nieuw... ik ben vóór!! Hoewel... kunnen we het niet vanmiddag alvast doen of anders morgenmiddag. Deze comp 'werkt' een stuk fijner en sneller dan mn diesel-laptop thuis
Ook voor Zus.. omdat ze vervelende werkjes moet doen (voor de rest ook hoor zus )
voor Bianca.. dat ze weer de hele dag in haar rats zit voor Mr. Bianco (hebbie vanochtend de deuken geïnspecteerd? )
Jacky?? In de knuffelmood?? Maar je krijgt wat je geeft he... dus ook voor jou

Hoelaat komt je sauna?
Precies, Zus, jammer dat het geescaleerd is vannacht. Misschien vermoeidheid die ook een rol speelt daarbij.

Mijn dochter van anderhalf kan nog nét niet meeklussen, helaas
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 10:33:

Nootje... had je mijn vraag nog gelezen over je verhaal?

Die vraag geldt ook voor mij Noanne..
Haha Jacky.. om eerlijk te zijn kan er gewoon geen deuk meer bij. Het is net een volle bingokaart met iets te hard erop gestampte stempels

En alle deuken heeft hij (en voorheen onze werknemers) gemaakt he. Geen enkele deuk is van mij!
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 10:35:

Jacky?? In de knuffelmood?? Maar je krijgt wat je geeft he... dus ook voor jou

Hoelaat komt je sauna?Mmmmmmmmm tnxxxxxxx Bi.. lekkerrrrr vanaf 12 uur kan ie komen
Zie je Bi.. wedden dat jij vanavond weer met drankjes loopt te slepen hahahaha
En dan moeten ze hem nog opbouwen he Jacky.. het is een soort blokhut-bouwpakket toch? Maar vanavond kun je hem gaan uittesten
quote:Jackyr schreef op 22 december 2009 @ 10:36:

[...]

Mmmmmmmmm tnxxxxxxx Bi.. lekkerrrrr vanaf 12 uur kan ie komen

Doe ik met liefde

Ook als ie zonder extra deuken thuiskomt! Zo'n paar dagen in spanning wachten of ie veilig thuis komt doet me wel weer beseffen hoeveel ie me waard is. Dat gevoel verwatert nogal eens door drukte met forummen, stress, zorgen enz enz.

Dus ook dit is weer ergens goed voor
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 10:39
Reden: Tegenwoordige Tijd moet met een T
% gewijzigd
Werd ik gemist??

Ik was er alleen maandag niet.

Ik ben er nooit in de weekenden, dat moeten jullie toch wel gemerkt hebben.

Ik forum nooit als man thuis is, is mijn ding nml, en hij vind het allemaal maar raar, vandaar.

Maar ja dat jullie het dus nu weten dat ik er met de kerst en tot en met 3 januarie haast niet online zal zijn.

Dus no worries dan.

Wel super dat ik gemist wordt hoor, voel me helemaal blozen.
Ja Zus... soms valt het ineens op als iemand een paar dagen niet geweest is. Weet je man wel dat je forumt?
Ik ga s ff kijken of er verder nog wat op het forum gebeurt. Ik ben al een paar dagen nauwelijks uit 3000 weggeweest
Nope Bi, dit is echt iets voor mij, vroeger wist hij het wel, maar als er dan iets was, dan zat hij te mopperen dat ik zeker zat te forummen, dus vandaar, heb ik geen zin in.
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 10:35:

Jacky?? In de knuffelmood??

Nou Bi.. eerlijk gezegd had ik bij zitten lezen.. (what else want ik lees alles zoals je weet ) en vond het van vannacht ook zoooo erg. En ik als erelid.. overigens ook als oudste van de groep heb zitten denken hoe zoiets nu kan ontstaan.

Ik heb alle 11 oude topics woord voor woord gelezen en ook deel 12 natuurlijk.. Het viel me toen gewoon op dat er nooit iemand zomaar afgemaakt wordt hier.. altijd volop begrip voor elkaar.. zelfs als er wel eens onenigheid was (gelukkig heel weinig).

Ik had ook meteen door dat Bam gewoon haar humor er tussendoor gooide.. immers daarvoor was ze nog helemaal in juichstemming dat ze L ging zien. Of het dan door het late tijdstip komt.. vermoeidheid vermengd met andere emoties.. geen idee.. Het is gewoon jammer als zoiets gebeurd.. Ik heb trouwens ook, net als Noanne, wel moeite als er met ziektes gegooid worden.. maar goed.. heb dan ook iets in die richting meegemaakt en zoiets wens je niemand toe.. ook niet voor de grap.

Bam heeft al twee keer sorry gezegd.. ik hoop dat L vandaag tot de conclusie komt dat hij het inderdaad even verkeerd heeft begrepen.

Bam blijf aub posten zoals je doet meid.. het wordt door iedereen (nou ja ) erg gewaardeerd.. gewoon lekker relaxed jouw humor blijven strooien..

En L.. ik hoop dat jij ook gewoon blijft komen.. zoals door iemand anders gezegd een kuub zand erover.. laten we gewoon lekker doorkletsen. Ook voor jou.. het is niet mis wat je meegemaakt hebt en nog meemaakt. Ik weet zeker dat er niemand op dit topic is die jou een schop na wil geven..

Oef.. ik hoop dat dit wijze woorden zijn

Zus fijn je weer te zien!

Sgaapie, ben je weer op je werk aangekomen?

Bianc, ik duim weer voor je dat mr Bianco veilig thuiskomt vanaaf!

No

en voor alle anderen en
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ooowww wat ben ik slecht...

De kinderen wilden naar de ijsbaan maar ik heb geen zin, nu heb ik gezegd dat ie niet open is omdat het dooit.

Ze zijn nu met vegertjes de auto aan het zoeken, ergens moet ie toch staan onder een bult sneeuw.
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 10:37:

En dan moeten ze hem nog opbouwen he Jacky.. het is een soort blokhut-bouwpakket toch? Maar vanavond kun je hem gaan uittesten Yep klopt Bi.. het opbouwen schijnt in een half uurtje gebeurd te zijn.. en als ie staat dan sta ik natuurlijk te popelen hahaha.. ik wil vanavond wel bij O&N zijn als dat er al is natuurlijk.. zitten we wel met de kerst weer met O&N natuurlijk..
hele wijze woorden Jacky, zoals een erelid betaamt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 10:39:

[...]

Dus ook dit is weer ergens goed voor Tuurlijk doe je dat met liefde haha.. maar idd dit is ook weer ergens goed voor.. Zeg hem dat vanavond maar hahaha.. mag je er misschien wel eentje extra voor hem halen
Goedemorgen allemaal.
quote:rosanna08 schreef op 22 december 2009 @ 10:50:

hele wijze woorden Jacky, zoals een erelid betaamt Dank U.. Dank U

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven