Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2009 om 12:03
woensdag 23 december 2009 om 12:04
Is het bij jullie ook zo enorm glad?
Ik ben blij dat mijn hond niet zo groot is, anders was ik zo onderuit gegaan. Ik zag wel al een man moeilijk doen met een grote hond aan de riem
en o, ik moet in het huis aan het werk en die kerstkaartjes versturen...zo geen zin in
Ik ben blij dat mijn hond niet zo groot is, anders was ik zo onderuit gegaan. Ik zag wel al een man moeilijk doen met een grote hond aan de riem
en o, ik moet in het huis aan het werk en die kerstkaartjes versturen...zo geen zin in
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 23 december 2009 om 12:09
quote:stratego schreef op 23 december 2009 @ 12:04:
en o, ik moet in het huis aan het werk en die kerstkaartjes versturen...zo geen zin inVannochtend was het hier een ijsbaan.
en o, ik moet in het huis aan het werk en die kerstkaartjes versturen...zo geen zin inVannochtend was het hier een ijsbaan.
woensdag 23 december 2009 om 12:16
woensdag 23 december 2009 om 12:17
woensdag 23 december 2009 om 12:19