Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Grrrr... Kleintje zou om ongeveer 18.00uur thuis worden gebracht van een kinderfeestje....

Om half 8 kwamen ze eindelijk voor rijden! Het 'was een beetje uitgelopen'....

Anderhalf uur te laat!

Dat vind ik dus stiekem echt niet kunnen hoor...

Manlief en ik waren al lichtelijk verontrust... Maar we hebben haar gelukkig nu weer veilig thuis....

Coebergh, weet jij het? Hoe het zit met de Sale in B?
Zo, dat was een aardig stukje uitgelopen dan!

Konden ze niet bellen?

Ohhh dames, ik heb nog geen moer van mijn lijstje gedaan.

Ik moe, suf en gaar.

Ga ik nu lopen of doe ik het morgen?

Ga ik dan nu het dak opruimen of doe ik dat ook morgen?

Dan wordt het wel een drukke dag morgen hè?!

Liegen ben ik nooit goed in geweest, iedereen had en heeft me gelijk door!

Fuss, lijkt me wel wat om nooit te shoppen.

Ik shop te veel, is het niet voor mezelf is het wel voor Sportman.

Zaterdag gaan we naar Rotterdam, zomercarnaval, ik ben benieuwd of ik weer met iets thuis kom!

Coeberhg, al dat spul laten maken kost een fortuin. Ik had mijn, vrij nieuwe, telefoon laten vallen en om 'm te laten maken kostte 130 euri's.

Ik heb het toch maar laten doen, heb er geen nieuwe voor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nog 8 minuutjes en dan ga ik naar de sportschool!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dan ga ik over 5 minuutjes lopen!

En nu opschieten dus!

Bedankt weer, je bent weer precies op tijd!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nog 3!

Meiden wat zijn jullie weer druk hier.

Geen bericht gekregen van het zh. Nu morgen moeten we toch naar de chirurg dus morgen weten we het echt. Ze moeten er dan maar vaart achter zetten. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het langzaam maar zeker beter gaat met de stoma.

Ssst. Niets zeggen. Ik wil toch die semi-spoed operatie. En de chirurg kijkt er toch niet naar. Veel te veel gedoe met dat zakje eraf halen enz. Schone zuster is de vierdaagse aan het lopen. Vind ik zo knap. Pffft moet er niet aan denken.

Fus wat lief zeg. toch een hoop waardering denk ik dan.

Volgens mij is het toch overal uitverkoop? Of heb ik het dan verkeerd gezien.

Jonna al wat beter?

Straks verder lezen. Er is zooooo veeeeel geschreven.
Coebergh, leuk, een weekje Texel.

Zoebie, balen dat ze niets hebben laten weten van het zh maar hopelijk morgen goed nieuws.

Nikki, goed dat je bent gaan lopen want dat dak ziet eruit als een hoop werk.

Goldie, ik shop ook niet. En volgende week donderdag helaas in R en daarna aan het werk, dus geen Ikeameet.

Jonna, beterschap, en/of lekker vroeg naar bed vanavond.

Ben best wel moe nu, maar goed, we hebben deze lange dag er weer op zitten. Morgen alleen een afspraak met spv-er.

En Oudste had weer een succesmomentje *ik ga niet schelden grrr* en dus zijn beloofde spelletje.
Lieve meiden, ik heb iets op de BH gezet. Willen jullie je licht er eens over laten schijnen?
Done, Jonna.
Ik ook, maar kon je geen advies geven

Lekker werken vandaag, uurtje zumba en een was wegwerken.

En straks nog ff voor ik wegga was ophangen anders heb ik geen outfitje vanavond.
Pips je klinkt weer opgetogen

Jonna ik heb gereageerd op de BH

Vandaag geen lijst. Ik zie wel hoever ik kom.

Ik hab al een was in de droger zitten en een buiten hangen.

Vandaag 2 x ziekenhuis en vanavond werken.

In allebei weinig zin, maar helaas, het moet.

Nu naar dochter en kleinezoon, vanavond meer!
Jonna

Goldie, dat kun je toch niet meer een beetje uitlopen noemen?!?! En niet eens even bellen? Schandalig. Als het nu half 7 was geworden, dan zou je van een beetje uitgelopen kunnen spreken, maar anderhalf uur later thuis dan van te voren opgegeven is nogal wat! Ga je er nog wat mee doen, richting de ouders?

Ik dacht ook dat overal al uitverkoop was, en dan zelfs al de laatste periode ervan (dus de meeste korting). Heb via mijn zusje 4 broeken van Mexx gekocht voor de kinderen. Die dingen kosten normaal gesproken 45 euro, nu ging er sowieso al 70 procent vanaf en daarbovenop kreeg zij nog personeelskorting, dus nu heb ik voor 36 euro 4 broeken! Dat zijn de koopjes waar ik heeeeel blij van word.

Vandaag een kort lijstje, maar wel veel werk:

-strijk wegwerken (gigantische berg)

-naar de winkel voor groenten, heb niets meer in huis

-bedden kinderen verschonen

-was wegwerken
Mogu lieve Dames!

Ben in een super vrolijke bui!Gisteravond nog even naar verjaardag geweest,was gezellig en iets teveel Coebergh op dus ben netjes met taxi naar huis gegaan.

Gl..uitverkoop is er nog steeds hoor!en nieuwe collectie heb ik ook al gezien..Vooralsnog geen plannen voor donderdag dus misschien schuif ik wel even aan bij ontbijt..

Auto is een opel astra station,met airco.Geen nieuwe hoor,dat kan bruin niet trekken..Maar eerst moet andere auto nog verkocht worden(duimduimduim)

Zoeb..succes maar weer in het ziekenhuis.Hoop dat er snel duidelijk komt over operatie.

Mamz..ik ben nog nooit op Texel geweest..Kijk er wel heel erg naar uit!!We kamperen in de duinen(stacaravan)dus maar 5 min van zee!Als ik zee hoor krijg ik zo'n ontspannen gevoel dus voor mij kan het nu al niet meer stuk.Over het weer maak ik me ook geen zorgen,kinderen vermaken zich toch wel op de camping en storm aan zee vind ik ook heerlijk!!

Vandaag:

auto ophalen

wassen,strijken 1e draait

cake bakken voor school staat in oven(mmm ruikt heerlijk!en samen met ukkie schaal uitgelikt

veel koffie drinken(ben behoorlijk duf
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 09:21
Reden: wegstrepen Coebergh ipv onderstrepen...
% gewijzigd
En nee..fietssleutel niet meer gevonden

Ik ga straks even naar school,cake brengen,dus dan zoek ik zelf nog even.Anders vanmiddag nieuw slot kopen.
GL ik vind dat ook schandalig hoor, 1.5 uur te laat! Ik zou me doodongerust maken!

Zoeb, sterkte vandaag!!

Rainz heerlijk he zulke koopjes!

Zoeb, ik voel me ook weer goed. Het was vanochtend nog 80/20, nu 90/10.

Heb zelfs m'n nagels nog een ander kleurtje gegeven! Knalblauw, leuk bij m'n topje
Goedemorgen :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nagels...er breken er net 2 af...gelukkig mag ik vanavond weer nieuwe laten zetten!!
Mogu Boro...
Lekker coebergh, ik ga zaterdag weer. Hoe vaak ga jij? Ik elke 3 weken. Nu zat er wat langer tussen dus dan gooi ik er meestal een kleurtje op
Mogguh..Even snel zoef zoef..

Net terug van de tennisbaan, iets eerder moeten stoppen door de regen ...Grrrr....

Straks kostuums passen voor de opvoering!

Vanmiddag steunzolen voor het kleintje ophalen.

Ik meld me in de lunchpauze nog wel even om terug te lezen en te reageren!

Zoef zoef
goedemorgen allemaal

ik ben weer wakker, was geloof ik moet

Wat zijn jullie toch allemaal sportief. Ik ga morgen weer een poging doen tot sporten. Zweet in mijn handen want ik moet een groepsles zumba instappen in mijn eentje. Normaal ga ik altijd met itsman

Mijn lijstje ga ik zo maken dat is nogal groot

eerst thee leuten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogge dames.

We zijn terug. Er stond blijkbaar dinsdag al een afspraak op de opname gepland en dat hebben ze niet doorgegeven aan ons. Het is nu semi spoed. Morgen naar de pre-operatieve screening en als daar alles goed is horen we morgen wanneer de operatie is. In ieder geval binnen 2 weken. Het gaat erg snel nu en manlief is er een beetje confuus van. Hij is erg stil en ik krijg er weer eens niets uit. Na lang trekken en knuffelen gaf hij toe dat hij weer tegen een ziekenhuisopname op ziet. En ook omdat hij moet stoppen met de morfine. Chirurg was bang dat hij een autokrakerjunky wordt als hij nog langer slikt. Ik vertelde dat hij door de chemo zijn vingerafdrukken al zo goed als kwijt is. (Ja echt waar) dus dat hij ook een bank kan overvallen. Chirurg vond een bankovervallende Junk geen goed idee. Maar dat is stoppen met de morfine ook niet. Dat hebben we tussendoor al eens geprobeerd en dan vergaat hij weer van de pijn. Nou ja hij gaat het nu vanavond proberen een keer zonder te doen??? En als de pijn te erg wordt kunnen ze me wat, maar dan slikt hij ze weer. 't Is wel goed. Ik ben daar heel consequent in hoor. Gaat het niet zonder dan gaat het niet. En hij moet echt niet teveel pijn krijgen voor de operatie anders gaat het bergafwaarts.

De chirurg was wel weer super aardig. Een hele andere man dan de laatste keer.

Net mijn drijfnatte wasje binnen moeten halen en opnieuw in de machine om te centrifugeren. Het regent hier pijpenstelen. Blugh. Bah waar blijft die zon. 't Is zomer ik wil geen regen.
Zoeb,bedoel je nu dat operatie voor afgelopen dinsdag gepland stond??Of in ieder geval de opname?En ik geef je groot gelijk hoor wat betreft morfine.Als het niet nodig is hoeft man toch geen pijn te lijden!Soms hebben de chrirurgen makkelijk praten.Op mijn oude werk deden wij hart operaties,vertelde de chirurg altijd eerst aan patienten dat ze moesten stoppen met roken,terwijl hij zelf altijd als eerste een sigaret opstak als operatie voorbij was...trouwens heel de koffiekamer stond altijd blauw van de rook,terwijl wij toch duidelijk de gevolgen van roken konden zien.

Hier komt het ook met bakken uit de lucht!!

GL..wanneer heb je uitvoering?1e keer neem ik aan?dat zal wel heel spannend worden

Pips,ik ga ook iedere 3 weken,vind het anders wel een heel prijzig grapje worden!Ik heb nu iets van groen soort parelmoer met een dun zilveren randje aan bovenkant van mijn nagel.Vanavond weer gewoon french(niet superwit)Ik laat ze nooit opvullen,zodra ik de uitgroei zie gooi ik er wat blanke lak over...Wat heb jij??
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 11:42
Reden: te snel verstuurt
% gewijzigd
Coebergh een spoedoperatie was dus dinsdag al doorgegeven aan de opname. We kregen net een telefoontje dat hij staat ingepland voor volgende week donderdag, mits de pre-operatieve screening goed is. Morgen dan ook verdere onderzoeken nog. Woensdag de opname. We moeten rekenen op minimaal een week ziekenhuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven