Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
goedemorgen

daar was ik weer, snotverkouden en dus hees maar voor de rest is alles goed.

HPL, ik ga voor je duimen hoop dat alles goedkomt

Mamz, waarom zou start2run niets voor jouw zijn. Je begint en waar je ook stopt ik ben trots op je

gefling lekker hoor op de fiets naar je werk.

Goldie, hoop dat ze het jasje nog hebben

En dan er achteraan nog een dikke knuffel voor iedereen\

mijn bezemlijstje is kort. Itsman heeft gezegd dat ik echt niets mag doen en gewoon ziek moet zijn (maar ik ben niet ziek hoogstens verkouden)

- beneden in de hal opruimen

- berging boven opruimen

- kleding uitzoeken bij H&M online

en wat er op mijn pad komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik hoop dat ik het vandaag hoor. Verlengen is natuurlijk het beste, maar een nieuw project is ook leuk. (maarja dan moet er wél een nieuw project zijn )

Ik heb vandaag een combi aangetrokken die ik gisteravond nog leuk vond maar nu een beetje eng Heb geen foto maar het is een zomerjurkje van vorig jaar. Grijs, met groene, bruine en zwarte zigzagstrepen. Daaroverheen een paars truitje met lange mouwen en V-hals (zodat je nog net de hals van het jurkje een beetje ziet) met een zwart lint als ceintuur, zwarte panty en zwarte laarzen.

Ik hou wel van kleurrijk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh. Ik hoop dat je ook wat hoort, Pips. Heb je een tijdelijk contract dat binnenkort afloopt zodat je eens kunt vragen hoe je ervoor staat wat dat betreft?

Grappig, ik had me je altijd voorgesteld in van die classy mantelpakjes. Heb dat stomme vooroordeel moeten bijstellen in dit topic.

Itskie, beterschap met de verkoudheid. Online shoppen is natuurlijk wel een hele leuke bezemactiviteit.

Gelfling, lekker, fietsen naar werk.

Mensen, ik heb de eerste 30 minuten van een hardloopschema gesnelwandeld! Doe niet aan Evi trouwens, heb geen Ipod, en hou nogal van de geluiden van de straat (het bos als ik zo ver haal).

Aan lijstje wordt toegevoegd: een gesprek met nieuwe IB-er.

Directeur heeft in elk geval al bevestigd dat de brief die ik kreeg over Oudste's resultaten wordt aangepast.
Mamz, leuk hoor, hardlopen! Heb je goede schoenen? En een goede bh?

16, in e regen buiten is toch ook leuk? Plu mee en met z'n allen in de plassen springen! (kijk daár zou ik nou een kind voor willen om in de herfst mee in de plassen te springen en die hopen bladeren omhoog te schoppen )
Ik heb bij mijn werkgever een vast contract gelukkig Mamz.

Hahaahah ik lig helemaal dubbel om die mantelpakjes

Wat is een IB-er?
Intern begeleider (op de basisschool neem ik aan)
Normaal is het hier het droogst. Maar ik heb ook iets gehoord dat het in Zeeland nog droger was. Het heeft net wel heel even geregend hier. Kom ik buiten en alles nat. Goed voor de plantjes.

Voor alle zieken en verkouden meissies hier een
zo ben ik even gelukkig. Die lieve itsman van mij heeft langsteel rozen laten bezorgen. Als voorproefje voor de avond dat we zeven jaar samen zijn. Wat kan ik hier toch vreselijk van genieten
Vast contract is heel fijn in deze tijd, Pips.

Ik heb Kappa schoenen en maat A voor bh, dus of de bh goed of slecht is doet er dan niet zo toe *hmm, ik heb nu snelgewandeld, mss doet het er morgen wel toe*

Superdure schoenen kopen is geen optie dus het moet er maar mee. Kan altijd nog als ik het volhoud of zo.

Itsme, wat lief

Jullie boffen met elkaar!

Heb jij een verrassing voor hem in petto?

Zus en zo heeft gelijk

En nu als d'n donder van dat forum af en die dagplanningen maken en mailen.

x
Je outfit klinkt erg leuk Pips! (ik ben ondertussen echt heel erg nieuwsgierig geworden hoe jij er uit ziet. Ben benieuwd of het beeld in mijn hoofd klopt)

Doe eens stoer en gooi een foto op de BH!

Ik kreeg gisteren ook het ene compliment na het andere. Ik had dus die zwarte combi van legging, wikkeljurkje en lange laarzen met hoge hak aan.

Tjaaa, ik zag er echt spetterend uit al zeg ik het zelluf...

Net zwarte leren jasje gescoord trouwens. YES!

Ook nog een zooi (Merk)spijkerbroeken gepast, maa rde enige die ik echt leuk vond was me te groot. Hi ha, wat een mop.

Liep net over de markt hier in mijn stadje...waren ze de kermis aan het opbouwen... Whaahaa, ik kon me nog net beheersen niet gillend weg te lopen.

Oh wat leuk Its!

Ik heb ook een schat van een man, maar er is ooit iets gebeurd waardoor ik nooit van ze-lang-zal-ze-leven meer bloemen krijg...

Lekker wandelen Mamz, ook leuk en goed!

Wat ik net in de stad deed leek achteraf gezien ook vast verdacht veel op snelwandelen...

Nu Koffie!
het mooie is dat we volgende maand pas zeven jaar samen is. Dus hij is wel heel galant.

Goldie ben benieuwd waarom jij geen bloemen meer krijgt.

ik ga zo even de gang beneden opruimen. Eerst even zin maken
Yes in elk geval een maand erbij!

GL heb geen digi camera dus kan geen foto plaatsen
Its wat lief!
Duh Pips, we hebben ook al eens een foto van je gezien zonder hoofd, ook in een nieuwe outfit!

Kom op, verzin een betere smoes !

Its, dat was in de tijd (een jaar of 9 geleden) dat ons huwelijk in een flinke dip zat. Hij altijd aan het werk, ik eeuwig en altijd alleen met de kinderen. Hij werkte aan zijn carrière, was een echte workaholic, ik voelde 'ons' overbodig en een blok aan zijn been.

En als hij dan vrijdagavond laat thuis kwam had ie een mega boeket bloemen bij. Op een goede vrijdagavond heb ik hem en zijn en zijn wekelijkse 'zoethoudertje' of 'compensatie-bloemen' huilend de deur gewezen.

Veel gepraat en gehuild, uitgelegd dat ik het op deze manier niet meer zag zitten en dat hij moest kiezen: Of hij ging op de oude voet verder, dan mocht ie het alleen doen. Of hij ging de gulden middenweg zoeken. Hij is als een blad aan een boom omgedraaid en sindsdien is ons huwelijk alleen maar beter geworden.

Maar bloemen krijg ik nooit meer. Vind ik ook niet erg, ik heb hem liever zoals ie nu is als dan ie toen was....
Dat was de camera van Neef GL
Dan leen je die nog een keer Pips
Dat zou ik kunnen doen he GL?
Jazeker..

Wat houdt je tegen?

Grrr, mijn koffiepot is leeg.

Nu moet ik wel aan het werk...
daar heb je wel gelijk in goldie. Dat zou ik ook wel moeilijk vinden.

ik zeg leen die camera pips, want ik ben er ook wel heel benieuwd naar ondertussen
o ja werken

dan loop ik maar even naar beneden
Ok.. misschien wat overdreven (?) maar toch gefeliciteerd Pip! Ik neem aan dat je het een leuk project vindt dus dan is het toch lekker als je nog een maandje kunt blijven.

Goldie, leuk dat je het jasje hebt!!

Its.. wat lief van je man! Ik ben heeeeeel gek op mijn vriend maar erg romantisch of attent op die manier is hij niet. Maar ach, je kunt niet alles hebben en trouwens.. hij is er altijd voor me en dat is toch het belangrijkste. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik een bloemetje of kaartje stiekem best een keertje leuk zou vinden.. dat dan weer wel

Als ik jullie zo over kledingcombi's hoor, krijg ik bijna zin om te gaan shoppen en dat is heeeeel bijzonder. Ik heb niet zoveel met winkelen en kleding en loop al jaren veilig met spijkerbroek en iets (simpels) erop. Zou nu eigenlijk stiekem ook wel eens een keer een jurk met laarzen ofzo willen. Maar ja, ben soms een erg behoudend tiepje maar wie weet vind ik toch een keer lef!

Ok, nu weer snel aan de bak.. veel te doen vandaag!
Nou wie weet doe ik dat wel

Ik zit een beetje over mezelf te piekeren. Piekeren is niet het juiste woord, wat is het, introspectie? Zoiets.

Afvallen lukt niet meer, sporten is niet meer leuk, ben weer krengerig, ik moet er echt achter komen waar het niet goed gaat.

Eén ding weet ik wel, ik moet mezelf weer prio geven. Mr N heeft natuurlijk heel lang op nr 1 gestaan, met ontslag en de winkel. Dat heeft behoorlijk druk gelegd op mij met mijn werk (thank God voor dat vaste contract), mijn ouders, zijn ouders, sinds Mr N thuis zit nooit meer een avondje alleen, druk van rijlessen en theorie, pffffff.

Pas op de plaats dus.

In de trein weer gemediteerd, dat was erg lekker. Ik moet echt een plekje in huis regelen waar ik dat kan blijven doen. Heb nu een plekje in de hal, maar dat is zo koud En ongezellig dus daar zit ik ook niet.

Slaapkamer zou kunnen maar dan zonder wierook en kaarsjes, of kleine kamer maar dan moet ik Mr N opvoeden (en mezelf) dat het daar geen bende blijft.
Thnx Gelfling! Ik ben er wel blij mee!
fijn dat je nog een tijdje op dit project mag blijven pips

kun je niet mediteren op de badkamer. Dat is hier in huis de enige plek waar het zou kunnen.

denk je dat sporten dan ook weer leuker wordt, toen ik gisteren ging was ik buiten trots op mezelf ook echt weer blij dat ik geweest was.
Ja Pips leen die camera nou maar

Mediteren in de trein? Daar kan ik me echt niks bij voorstellen.

Fijn dat je project nog een maand doorgaat! *Duim omhoog*

Net een restje pannenkoekmeel op staan bakken. Dat was niet slim voor het schoudertje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven