Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Middag Dames,

Ik ben vanochtend lekker terug mijn bedje ingegaan met 2 antigriepinnes.Bed helemaal natgezweet maar voel me wel wat beter.Vriend had sinasappeltjes uitgeperst en fruitsalade gemaakt.

Net het bed verschoond en een vers soepje aangezet.

Er lopen nu 7 kinderen uit klas dochter rond.Volgende week gaan ze op herfstkamp en er moet natuurlijk geoefend worden voor de bonte avond!!Gezellige zooi dus!

Nu eerst een koffie!Helpt altijd!!en bijlezen...
Poe wat vervelend, al die gezondheidsklachten hier...

Een voor iedereen die er eentje kan gebruiken.

Coebergh, daar zou ik nou helemaal geen zin in hebben, zo'n gezellige zooi als ik net m'n bed uitkwam. Knap dat je dat kunt!
Gelfling ik vind het ook niks dat de zomer voorbij is. Maar je moet wat en dan is genieten van de natuur het enige wat je erdoor sleept.

Ik fiets altijd overal als een kip zonder kop langs maar manlief ziet alles. Ach die is erin opgegroeid. Ik ben een stadsmens en dan leer je het nooit

Dus sleep ik hem mee op mijn fietstochtjes en hij gaat ook steeds een stukje verder mee. (Hij moet wel)

Dus straks nog meer foto's op mijn herfsttopic.
1609..komende weken kan er hier sowieso niet zoveel dus voelde me beetje schuldig om dit af te zeggen....Ze zijn ondertussen allemaal weer weg en hebben de rotzooi netjes opgeruimd!

Nu zoon naar training!
goedemiddag

zumba is geweldig, ik heb me meteen voor een heel aantal keer ingeschreven

voor de rest vooral snipverkouden en gezien de reactie van de buurman zag ik er erg eng uit

goldie bedankt voor je lieve kaart

straks bijlezen eerst eten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mounteverwash is geslonken tot heuvel proporties.

Nu nog ff eten tussendoor en dan gaan we weer naar buiten met pup, heeft vannacht trouwens haar wond weer helemaal open gelikt en gebeten, want ze heeft zich uitgekleed.

Ze heeft een hemd aan, want met een kraag komt er nog steeds viezigheid in.

Vannacht maar kraag en hemd dan en dan maar niet in de bench.

Dat zijn mijn sores, schaam me er haast voor als ik jullie sores lees.

Coebergh gaat het weer een beetje?
Hey Its, nou ben ik toch wel benieuwd naar de reactie van de buurman!

Oh, de rotzooi opgeruimd dat scheelt al weer, Coebergh!

Zus, wat sneu dat pup de wond weer helemaal open heeft gelikt.
hij zei letterlijk was je aan het slapen of zie je er gewoon heel slecht uit. Dus.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 30 september 2009 @ 20:23:

hij zei letterlijk was je aan het slapen of zie je er gewoon heel slecht uit. Dus.

Oei Its ook alweer zo'n opmerking. Nu maar echt hopen dat het komt omdat je je niet lekker voelt.

Ja zeg, het is een ziekenboegje hier. En ook nog allemaal niet standaard klachten zoals een griepje ofzo.

Ik ga niet klagen, ik ga niet klagen, ik zeg niks.

Ik ben nu aan het werk. Er is niets te doen. Fijn zo. Forummen in de baas zijn tijd. Tot tien uur werken en dan vuurwerk kijken. Normaal geef ik geen bal om vuurwerk maar samen met de collega's is het wel leuk.

Ik had vandaag nogal veel plannen en er is niets van terecht gekomen. Lekker gefietst in de bossen. Is veel fijner dan huishouden. Ik zie het morgen wel weer. Dan moet het schoon en opgeruimd zijn want arbo-arts van manlief komt thuis. Goede reden om er morgen weer eens doorheen te razen.
pffffff....dat hebben we ook weer gehad...

Maar het was een succes dus niemand hoort me klagen. Gelukkig had ik hulp van mijn nichtje en ook vriendin viel even binnen met een extra paar handen.

Kleine troela als stralende middelpunt van duidelijk genietende vriendinnetjes...was voor mij ook genieten...

Maar he he...vanaf nu begint het echte rust nemen...

Livre hoe gaat het nu met jouw pees? Nog steeds niet beter?

Leuk, zo'n opmerking Its. Maar niet heus...

(Ben blij en opgelucht dat de kaart goed is aangekomen!)

Coebergh, het is niet te hopen dat je zo vlak voor de operatie ziek wordt.

En ik moet ook niet denken aan 7 meiden over de vloer als ik niet lekker ben!...Waar haal je de kracht vandaan?

Ach zielig het hondje Zusenzo. Ik dacht dat het goed aan het genezen was?

Herfsttopic? Zo even zoeken.

Ik hou van de kleuren van de herfst, maar niet van de kou.

Nu is het 's ochtends al flink fris, de kleine heeft haar winterjas al aan als ze dan naar school fietst.

Tjonge Gelfling, jij ook al? Het gaat hier goed met de pijntjes en kwaaltjes....
Fijn dat het feest geslaagd was! Nu rusten maar met die arm, je wil écht niet zo'n spuit. Die zijn gemeen joh!

Ik fiets nog steeds op mijn slippertjes naar mijn werk! Zomerjas heb ik pas sinds een week 2 aan en ik heb het nog niet koud gehad.

Lekker Zoeb, fietsen is veel fijner, leuker en beter dan schoonmaken!

Fijn zo'n duidelijke buurman Its!

Ik ga douchen, net 'hardgelopen' lekker in de motregen!

En dan een lekker shakie maken van banaan, sinaasappel, yoghurt en ijsblokjes.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Komt nog even trusten zeggen. Man, wat ben ik moe.

Goldie, leuk, zo'n feest, ga je zelf ook gloeien van de blijdschap van die kleine..

Morgen:

Start to run (zou ik, durf ik dit echt aan?)

Dagindeling voor het weekend maken en mailen

Afspraak

Zoon naar intake creatieve therapie

Mss 's avonds een konijnenkooi kopen (wordt gebracht, dus da's niet veel werk). Op de een of andere manier moet dat samen met de kooi die ik heb een konijnenflat worden.
Succes morgen met lopen Mamz!

EN met alle andere dingen natuurlijk ook! Het maakt je hoofd écht lekker leeg.

Slaap lekker!

Nog even een berichtje voor het slapengaan..

Net lekker gesport en.. het ging prima! Teen kon ik redelijk ontzien en ik geloof dat mn rug er alleen maar op vooruit is gegaan dus ik heb geen spijt!

Itsme, zumba wil ik ook nog een keertje uitproberen. Ik ben alleen nogal een hark dus of het voor mij ook zo'n succes is vraag ik me af maar... binnenkort maar gewoon eens proberen. Leuk dat je zo enthousiast bent.

Komend weekend hebben we ons 'familieweekend' (piepklein familietje, we zijn met zn zevenen), heel gezellig maar t wordt wel erg slecht weer. Hoop dat het niet teveel in het water valt allemaal. We gaan lekker allemaal mutsige toerist-dingen doen, eigenlijk speciaal voor oma, die dat helemaal geweldig vindt. Dus naar t streekmuseum en een rondvaart (hoop bijvoorbeeld dat dat wel doorgaat met slecht weer..), s'avonds lekker eten. De volgende dag ontbijten we nog met zn allen en dan gaat ieder weer zijn eigen kant op. Heb er wel zin in!

Ga nu mn bedje opzoeken..

Trusten allemaal!
Goldie ik vergeet helemaal je feestje.. heb je het gered met je arm? Is op zo'n dag natuurlijk helemaal onhandig..

En je jasje, is dat nog gelukt of heb ik eroverheen gelezen?

Mamz, superstoer dat je gaat lopen, gaat je heus lukken!!

Nu echt douchen en slapen, daaaaaag.
Mogguh! Voor iedereen die ziek, zwak of misselijk is een
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh. Verdikkeme is Pips me voor. Wat ben jij altijd vroeoeoeg.

Straks douchen en werken.

Nu eerst koffie.
Net zo vroeg als jij Zoeb Veel te vroeg

Krijg vandaag denk ik te horen of het project wordt verlengd, duim maar voor me

Blegh, moet het weekend ook werken had ik helemaal niet aan gedacht. Nouja, ben ik ma + di vrij, ook lekker.

Vandaag

Werken (duhuh)

CAK bellen

Rijlessen inplannen

En eens een beetje gaan zitten denken of die rugpijn stress was of echt lichamelijk. Ik merk de laatste weken weer dat ik blokkades opwerp, die moeten omver. Ik weet alleen nog niet hoe en wat en waarom.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja ik moet een schop. Om te douchen dan. 't Koud in huis. Nou ja dan ben ik meteen goed wakker.

Coeberg het komt nu wel erg dichtbij hé. Geniet nog van het weekend.
Goedemorgen allemaal en een dikke voor iedereen die er eentje kan gebruiken.

Hpl, ik duim voor je!

Zoebie, hier ook koud in huis. Helemaal niet lekker maar om nou voor dat halve uurtje de verwarming aan te zetten gaat ook weer wat ver..

Regent het bij jullie ook zo hard? Ik heb straks een buitenactiviteit met mijn groep
Moggû,

Ik ga duimen dat het droog wordt 1609 en dat HotPip goed nieuws krijgt vandaag.

Lastig met die rug, ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt.

Fijne dag allemaal!
16 't Is hier droog. Al met al heeft het hier nog steeds heel weinig geregend. We moeten de plantjes nog steeds zelf water geven want de hemel doet het niet.

Maar wij zitten wel in de droogste regio van Nederland.

En ik ga ook duimen voor je dat het droog wordt.

Pips ik duim ook voor jou. Succes.

Nee hoor ik heb geen verwarming aangezet en het viel gelukkig nogal mee met de kou toen ik uit de douche kwam.

Ben al aan het op mijn werk
Goedemorgen allemaal!

Pips, ik duim voor je dat het project doorgaat. Beterschap met je rug.

Hoofdpijn was gisteren na een pijnstiller gelukkig wel weg. Was ook niet zo heel druk in de winkel, heb de hele dag aan een bruidssuiker-bestelling gewerkt.

Hier is het ook droog, en weliswaar fris, maar nog niet echt koud. Zomerjas is in ieder geval nog voldoende, maar ik stap ook nog geregeld zonder jas naar buiten.

Lijstje voor vandaag:

stofzuigen

dweilen

was wegwerken

strijken

huiswerk leren
Mogguh maisjes..

Hier is het ook droog.

Mamz, tuurlijk is het Start2run iets voor jou. Je begint er gewoon aan en je ziet wel hoe ver je komt. Het is echt heel leuk, Evi die je verteld hoe goed je wel niet bezig bent!

(zegt zij die bij les 13 is blijven steken...)

Gelfling, feestje was dankzij de hulp van nichtje en vriendin een succes.

Jasje ga ik zo voor kijken. Gisteren stond ik er om 1 uur maar bleek ie pas om half 2 open te gaan ...tja toen kwamen de kindertjes al, dus dat hield op.

Op goed geluk straks om 10 uur snel even terug.

Rainz, zit je wel weer een beetje beter in je vel?

In de middag is het soms nog erg behaaglijk , maar de ochtenden zijn kouhoud!

Zoeb, ik dacht dat ik dit jaar in de droogste regio zat?

Hier zijn de boeren ook steeds nog het land aan het beregenen...

Voor alle meisjes die moeten werken: Werk ze!

En voor 1609 hoop ik op droog weer voor de buitenactiviteit.

Wat ga ik doen:

Stofzuigen

Wassen (beddengoed) blabla

Goumetstel proberen schoon te maken (met anderhalve arm)

Naar de outlet

Meteen bij Blokker langs voor een schoenlepel (kleine krijgt haar nieuwe schoenen niet alleen aan )

Meteen langs Zeeman omdat er een naad stuk is van een nieuw t-shirt (en zo krijg ik meteen weer spijt dat ik me heb laten verleiden daar iets te kopen. Al weet ik ook best dat je er ook leuk en goed kan kopen), maar zoiets daar baal ik dan weer van..

Maar..ik draaf door.

Koffie en de krant en dan aan de slag!

Fijne dag en tot laterr! (flower)
Morning!!

HPL ik ga heel hard voor je duimen dat je project verlengd wordt!!

Hoor je het vandaag al?? Spannend.....

Coebergh, hoe gaat ie? Beetje opgeknapt?

Hier is het droog en best lekker dus ben maar weer op de fiets naar mn werk gegaan. Gisteren regende het dus toen heb ik overgeslagen maar ik wil toch eigenlijk wel zo veel mogelijk blijven fietsen, lekker wakker worden

Vandaag:

- werken (natuurlijk)

- borrel van werk

- ...... waar ik nog zin in heb (wasje draaien, losse rommel ruimen etc.)

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven