Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
ja en natuurlijk is in mijn sector het allemaal wat lichamelijker. Maar dat wil niet zeggen dat mijn collega's en ik iedere dag knuffelend door de gangen lopen. Laat staan met vreemden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik zal Neef vragen zijn camera weer eens af te leveren GL
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
O getverdemme Its, ik zit hier helemaal te gruwelen van het idee alleen al.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 oktober 2009 @ 14:53:

Ik zal Neef vragen zijn camera weer eens af te leveren GL Is da beloofd?
*zet een lijdzame puberblik op en zucht*

Jaaaahaaaaaaaaaaa

Pips

En nu ga ik echt even languit op de bank.
Het is gewoon herfst, meiden Zoveel melancholie in de lucht, dan moet dat wel.

Gesprek met IB-er levert op dat ze e.e.a. nog eens gaan bespreken, en kijken of Oudste terug in de RT (remedial teaching, Pippi) kan voor spelling en spellingsregels.

Ook gaat ze samen met Oudste het huiswerk plannen vanaf volgende week. In de hoop dat hij op den duur leert dit zelf te plannen.

Nu in vrij volle vaart door naar de creatief therapeute.
Dacht even snel bij te lezen...zit ik hier te janken om jullie wijze woorden!Stof tot nadenken.Ben sowieso erg opgefokt en emotioneel,zal wel met volgende week te maken hebben...

Mamz..fijn dat je wel gehoord word en er niet meer alleen voor staat wb oudste en huiswerkperikelen.

Nu eerst koffie en alles laten bezinken
Coebergh
Er worden hier inderdaad wijze woorden gesproken. Is het niet vrouwen eigen, ons schuldig te voelen dat we een dag niets doen terwijl er genoeg te doen is. Ik kan dat erg goed gelukkig. Ik plan wat en er komt niets van. So what. Dan maar morgen of overmorgen of volgende week. Ik ben daar erg makkelijk in en manlief wil altijd maar 1 procentje van mij hebben want dat maakt het leven een stuk verdraagzamer. En toch heb ik ook wel die schuldgevoelens. Alleen niet wat het huishouden betreft. Maar wel over mijn werk. Nu vanmorgen weer. Ik werk nog steeds maar anderhalf uur per dag. Zeg ik tegen een collega dat ik me daar schuldig over voel omdat ik misschien toch wel meer kan. Iedereen zegt dat ik moet wachten tot ik bij de Arbo-arts ben geweest. Dat ik genoeg heb meegemaakt en rustig aan moet doen. Maar zelf zou ik het initiatief willen nemen het te proberen. En toch is er twijfel want misschien is het ook nog wel te vroeg zo net na schoonmoeder en met broer in het vooruitzicht. Het is zo dubbel, omdat ik nu pas bij aan het komen ben van alle misère, dus misschien wel meer kan werken maar aan de andere kant zie ik er ook weer tegenop, want wat is het volgende. En voor hoe lang hou ik het vol. Het is al een paar keer misgegaan. Komt bij dat ik een behoorlijk drukke baan heb met veel verantwoordelijkheden en er nog steeds tegenop zie al die taken weer op me te moeten nemen. Nu kan ik nog rustig aan doen.

Moeilijk is het wel hé?
Oh en Arbo-arts van manlief is niet geweest. Ze waren vergeten de mensen af te bellen. Nou ja zeg, ik was ziedend. Wij moeten eens proberen een afspraak niet na te komen. En manlief zag er al dagen tegenop omdat ie zo twijfelt of hij het werken wel aan kan. Maar als ie het niet probeert, weet hij het niet. Nu belt de arts de 15e op voor een nieuwe afspraak en dan zijn we zomaar een maand verder en dat wil ik niet. Hij MOET aan het werk van mij. Dus ik heb hem gesommeerd zijn baas te bellen. Alleen zit die nu in vergadering. Belt zodra het kan. Manlief doet er wel de moeite voor, dus ik denk zomaar dat hij het ook wel wil. Drie dagen in de week een paar uur alvast om te proberen moet toch lukken.

Baas kan daar toch niet tegen zijn.
Schuldgevoelens heb ik dan weer weinig last van.

Zoeb, wat een kuttekoppen bij die ARBO.
Ja zeg wat hadden ze geluk dat ze manlief aan de telefoon hadden. Ik was echt laaiend. Zitten we hier anderhalf uur te wachten op niemand. Er moest een collega naar Maastricht op controle. Die was met de trein gegaan. Die kwam daar ook voor niets. Vergeten af te bellen. Niet dat ze dan nog eens gaan nakijken of ze nog meer zijn vergeten. Stelletje trutten daar. En ze geven elkaar de schuld.

Nou ja, ik heb wel beneden nu alles weer eens gepoetst.
Wat mooi om te lezen wat hier besproken is vandaag en wat een wijze woorden! (Heb verder geen tijd om te reageren maar wilde dit toch even zeggen)

Enne, iedereen bedankt voor het duimen, het heeft geweldig goed geholpen. De zon brak door en het werd zowaar heerlijk weer :-)

En nu ga ik lekker uit eten...
Lieve dames, even een zwaai vanaf hier.

Alles oke, maar druk. En ongesteld, dus blergh.

Elders wel even gereageerd op meet.

Ik ga eens wat doen, ben gewoon zo lekker bezig dat ik niet eens aan jullie toekom. Isdawa!

Oh, en nu ik plaatjes heb gezien van een groepshug vind ik het minder aantrekkelijk

Terwijl ik deze: dan weer wel leuk vind.

Ik doe er een voor Druif:
Nee die kleffe groupshug hoeft voor mij ook niet. Blugh zeg. Doe mij maar de gewone eigen

Ik ben vanmiddag weer lekker met de fiets het bos in geweest. De zon scheen en het was heerlijk. Je ruikt de herfst. Ik heb een mooi herfsstuk voor op tafel gemaakt.

Nu ga ik zwijmelen bij Grease.
Moet er nog een beetje kleur in aanbrengen zo te zien.
Oh wat leuk Zoeb, een herfststuk!

Maakte ik jaren geleden ook altijd. Met mini appeltjes en peertjes, noten. mooie bladeren, eikeltjes, kastanjes.....

ISinds de verhuizing naar huidige huis nooit meer gedaan...waarom eigenlijk niet vraag ik me opeens af....

Nee geen kleffe grouphug. Wel een gewone:
Waar zijn de tamme kastanjes, al opgegeten?

Die zouden op zich voor de kleur kunnen zorgen. Of wilde kastanjes.
Hallo allemaal

Ga weer proberen te slapen, tot straks!
Mogguh
Goedemorgen

off to work
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lag ik gisteravond lekker vroeg op bed, komt Mr N met een hoop herrie de slaapkamer op. Gevolg: wakker en niet meer in slaap kunnen komen
Ik ga vandaag de posts van gister maar eens uitprinten voor in mijn motivatieboek
Mogge

Bah wat waren jullie vroeg. Zelfs Its is er al.

Pips goed idee dat uitprinten.

Jaja die mannen. Achter het behang plakken kun je ze af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven