Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
donderdag 20 augustus 2009 om 19:44
Hola hola maisjes! Ik zei: 'EEN' vriend!
En ik zeg lekker niks. Het is tenslotte ook niet aan mij he?
Als ik naar mijn ouders had geluisterd dan was ik ook niet bij manlief geweest.
Klinkt als een leuk uitstapje met je oma, Gelfling.
Prachtig weer die taart Rainz!
Tja, ik ben al (even) getrouwd, anders huurde ik je meteen in om ook de mijne te maken.
Spannend voor je kind Coebergh.
En extra leuk met nieuwe schoenen.
Hier is aardig wat regen gevallen, dus het is lekker afgekoeld.
Vandaag (alweer) een boel was weggewerkt.
Morgenmiddag even met de oudste naar Rosada.
Ze kon op de zwarte Markt niet slagen dus we gaan het even daar proberen.
(misschien vind ik zelf ook nog wel wat )
En ik zeg lekker niks. Het is tenslotte ook niet aan mij he?
Als ik naar mijn ouders had geluisterd dan was ik ook niet bij manlief geweest.
Klinkt als een leuk uitstapje met je oma, Gelfling.
Prachtig weer die taart Rainz!
Tja, ik ben al (even) getrouwd, anders huurde ik je meteen in om ook de mijne te maken.
Spannend voor je kind Coebergh.
En extra leuk met nieuwe schoenen.
Hier is aardig wat regen gevallen, dus het is lekker afgekoeld.
Vandaag (alweer) een boel was weggewerkt.
Morgenmiddag even met de oudste naar Rosada.
Ze kon op de zwarte Markt niet slagen dus we gaan het even daar proberen.
(misschien vind ik zelf ook nog wel wat )

donderdag 20 augustus 2009 om 19:55
Goed gedaan Zoeb!!!
Ik vind zijn haar wat minder,verder is ie wel heel spontaan!
pssttt...heeft ook vaak een soort van diadeem in...brrr
Maar ieder zijn smaak!
Gold...ligt een beetje aan vriend zijn werk maar wij wilden ook naar Rosada.Heb daar pas 2 koekenpannen gekocht en die dingen trekken helemaal krom en branden aan.Snap er echt niks van..
Ik vind zijn haar wat minder,verder is ie wel heel spontaan!
pssttt...heeft ook vaak een soort van diadeem in...brrr
Maar ieder zijn smaak!
Gold...ligt een beetje aan vriend zijn werk maar wij wilden ook naar Rosada.Heb daar pas 2 koekenpannen gekocht en die dingen trekken helemaal krom en branden aan.Snap er echt niks van..
donderdag 20 augustus 2009 om 20:03
Ow Coebergh zou leuk zijn!
Als je me zoekt: wij zijn er rond half 3 (dochter moet eerst werken) en we hebben ook de dochter van mijn zus bij. Kijk dus uit naar 3 meisjes!
Nu even een rondje wandelen.Vandaag alweer zonder te snoepen doorgebracht! Gisteren ook niet te veel gegeten met bbq-en. Ik ga heel snel resultaat zien!
Als je me zoekt: wij zijn er rond half 3 (dochter moet eerst werken) en we hebben ook de dochter van mijn zus bij. Kijk dus uit naar 3 meisjes!
Nu even een rondje wandelen.Vandaag alweer zonder te snoepen doorgebracht! Gisteren ook niet te veel gegeten met bbq-en. Ik ga heel snel resultaat zien!
donderdag 20 augustus 2009 om 20:05

donderdag 20 augustus 2009 om 20:12
quote:HoiPippiLangkous schreef op 20 augustus 2009 @ 20:01:
Zoeb ik ga je ff een dikke geven.
Dank je schat. Maar waar heb ik die aan verdient? Om die discussie op het andere topic? 'k Had zin in een rel en ik wilde ze eens even met de neus op de feiten drukken. En nu blijven de grote waffels van het begin opeens weg. Zijn zeker hun zonden aan het overdenken.
In elk geval een dikke pakkerd terug. Je weet wel zo'n lekkere dikke natte.
Zoeb ik ga je ff een dikke geven.
Dank je schat. Maar waar heb ik die aan verdient? Om die discussie op het andere topic? 'k Had zin in een rel en ik wilde ze eens even met de neus op de feiten drukken. En nu blijven de grote waffels van het begin opeens weg. Zijn zeker hun zonden aan het overdenken.
In elk geval een dikke pakkerd terug. Je weet wel zo'n lekkere dikke natte.

donderdag 20 augustus 2009 om 20:34
donderdag 20 augustus 2009 om 20:45
Het is hier zo donker en ik vind het eng!!
Ik heb net het andere topic gelezen en dames Pips en Zoeb jullie verdenen een dikke pluim! Gisteravond had ik een reactie gegeven met de gedachte dat ik er vandaag nog wel aan toe zou komen. Maar alles is gezegd! En de mensen met de grote monden zijn inderdaad verdwenen.
Het was in de stad waar ik geboren ben, dat maakt het toch iets anders voor mij.
Ik ben vandaag zo heerlijk aan het tuttelen met Ixsje geweest! Alle kinderliedjes zijn voorbij gekomen....ik kende alleen de tekst van 'hop paardje hop' niet meer, maar dat had hij geloof ik niet in de gaten
Ik heb net het andere topic gelezen en dames Pips en Zoeb jullie verdenen een dikke pluim! Gisteravond had ik een reactie gegeven met de gedachte dat ik er vandaag nog wel aan toe zou komen. Maar alles is gezegd! En de mensen met de grote monden zijn inderdaad verdwenen.
Het was in de stad waar ik geboren ben, dat maakt het toch iets anders voor mij.
Ik ben vandaag zo heerlijk aan het tuttelen met Ixsje geweest! Alle kinderliedjes zijn voorbij gekomen....ik kende alleen de tekst van 'hop paardje hop' niet meer, maar dat had hij geloof ik niet in de gaten