Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Coebergh dat is toch ook geweldig voor je manneke. Zoiets maak je maar een keer mee. Krijgen we nog foto's op de BH?
Dat zal vast!Hij wilde namelijk alle foto's en de uitnodiging graag op zijn kamer ophangen.
Gaaf Coeberg ben benieuwd...

Zit ik op het weertopic en dan lees ik dat bij de brand hierachter mogelijk asbest is vrijgekomen. Whaaaaa. Lekker dat ik daar via het Vivaforum achter moet komen.

Heb wel voor de stank van de rook meteen alle ramen dicht moeten doen. Het hele huis stinkt natuurlijk want dat komt overal doorheen.
Asbest? Als dat echt zo is dan komt de brandweer toch waarschuwen? Wel schrikken.

Vandaag

huisarts bellen

werken

sporten

iets lekkers verzinnen om het weekend uitgebreid te kokkerellen

Morgen

rijles

schoenen behanedlen met anti schimmelzooi
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ze doen niet zo moeilijk, lijkt het wel, met asbest.

Was hier met de brand ook, het was er, en opeens was het weg. Maar het kon geen kwaad.

Lijst voor vandaag,

- Werken.

- Wasjes opruimen.

- Achter een taart aan voor Sportman.

Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Totdat je zelf asbest weg moet laten halen. Dán komen opeens de marsmannetjes tevoorschijn.Lijkt wel altijd zo te zijn met brand, dan zijn er metingen gedaan en geen gevaarlijke stoffen gemeten. Maar oh wee als je zelf eens een plasticje in de fik steekt.

Maar goed, ik wilde beginnen met Goedemorgen!

Internet doet het Zo fijn als dingen eens wel gewoon in één keer goed gaan! Gevalletje van inpluggen en we kunnen weer

Coebergh, ik had zo'n medelijden met je zoon. Hondenweer was het om zeven uur! Fijn om te lezen dat hij het dan toch zo leuk heeft gehad! Kon helaas niet meer even gaan kijken, moest tot net voor de wedstrijd programma's uitdelen.

Vandaag:

- wasmachine loopt al

- droger loopt al

- kleren in de kast stoppen

- rekeningen betalen

- naar de vuilstort

- zolder voor Zoon leegruimen, stofzuigen en zijn speelgoed wegzetten

- evt nog een kastje schilderen

Oh, en Gelfling, ik las dat je me ergens een supergoede bezemert vindt. Nou, als ík iets níet ben is het dat hoor Nu met de verhuis stouw ik heel wat werk weg, maar dat is echt niet altijd zo hoor! En ik doe het idd zo dat ik een half uurtje wat doe en dan weer pauze houd. Anders lukt het al helemaal niet!

Fijne dag allemaal!
Morgens allemaal!

Hier dus helemaal geen regen gezien, wel is mijn zuster naar het strand geweest en werd om 14.30 op last van de politie van het strand gestuurd ivm het weer alarm, de lucht was nog helemaal blauw. Het stran dwer dgewoon pier voor pier geleegd.

Ze hadden een autistische jongen bij zich die direct van het strand vluchtte en ze dus nog even op zoek konden gaan, hij bleek bij de auto te staan, want erg dreigde ernstig gevaar, vervolgens is er dus niks geen regen of onweer gekomen.

Vandaag maar even flink aan de slag aan gezien de temperatuur het nu toe laat.

Mount Ever wash times 4 wegwerken

Stofzuigen en dweilen (alle 3 de verdiepingen.......)

Stoffen

Toiletten en badkamers

(De tuin onkruid vrij maken)

Bedden verschonen

Nou ik hoop alles gedaan te krijgen want het is hier net de zoete inval, ben ik net lekker bezig komt er visite, wel gezellig hoor maar niet echt bevorderend.
Mogu Dames,

Fuss..het maakte zoon helemaal niet uit dat het regende!Ik ga hem zeker vaker opgeven!Hij zit er nu nog helemaal vol van..

Ben zo benieuwd naar de foto's!

Hier heeft het wat geregend en beetje gedonderd maar verder viel het wel mee!Geen noodweer iig..

Vandaag:

oorbellen voor dochter vriendin kopen(is morgen jarig)

stofzuigen

wassen

stofzuigen

vaatwasser in en uitruimen

keuken dweilen

Fijne dag lieve bezemerts!
Goedemorgen!

Gelfling, zijn de 10 minuten gelukt?

Zus, wat vreemd dat het strand schoon geveegd werd! Alle commotie om niks. Ik zie dat joch trouwens zo voor me, wat zal hij zich naar gevoeld hebben.

Succes met het bezemen!

Coeberh, ben ook benieuwd naar de foto's! En ik vind het haar van die voetbalmeneer niet mooi. Sorry

Zoeb, hoe is het met de asbest? En is de rooklucht al een beetje uit je huis?

Rainz, mooie taart weer!

Bezemtaken voor vandaag:

* stofzuigen, want anti-vlooeienpoederspul voor de katten

* bed verschonen

* was vouwen

* vaatwasser in en uit

* info over de opleiding naar mijn werkcoach brengen

Geniet!
Kom, Jonna, Patrick Zwaanswijk heeft prachtige haren!

Nee, zijn haar is niet alles, maar hij is altijd wel heel aardig bij de line-up (voor de kinderen dus). Iets wat je niet van alle voetballers kan zeggen. Laat ik zo zeggen, je kunt er meestal precies uithalen wie er zelf kinderen heeft en wie niet

Wat balen zeg van je stranddag Zus. Ik ben wel blij dat het meeviel. Geloven jullie een volgende keer weer in een weeralarm? ik wel hoor trouwens.

Succes bij je werkcoach Jonna!

Ik heb de zolder leeg, ik ga eens richting stort. Tot strakkies
Wat raar van dat strand en wat sneu voor dat jochie.

Huisarts is op vakantie, maandag maar ff bellen. Mr N haalt Betadine voor me, kijken of dat helpt.
goedemorgen

hoop niet dat je iets ernstigs hebt HPL

mijn bezemlijstje bestaat uit de volgende dingen

- boekenkast afmaken (nog zeven planken)

- de gang opruimen

- de beruchte jamie oliver chocolade taart bakken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Krijg net een mail dat de moeder van een van mijn teamleden is overleden. Zo zielig.
Nee hoor its, gewoon voetschimmel die niet weg wil
Mogguh meissies.

Jee Pips wat naar. Zijn altijd nare dingen.

Hardnekkige schimmel heb je zeg. Maar ik vind die poeder ook niet helpen.

Zo druk al op de vroege morgen.

Ik heb keelpijn van de rooklucht. Het stinkt hier in huis nog steeds. Alles staat tegen elkaar open. Ik lag vannacht in bed en hoorde dat ze nog steeds aan het nablussen waren (Stal lag vol hooi) toen bedacht ik me dat het toch wel erg dichtbij was dit keer. Denk maar niet verder, anders ga ik onweer heel anders bekijken en dat wil ik niet.

Er is bijna geen regen gevallen gisteren. Dat is wel jammer.
Zo zielig voor die jongen Zoeb.

Denk maar niet te ver door over die brand inderdaad
dat zijn de klotemails HPL

wij hebben op het werk een poedertje daarvoor maar ik geloof dat deze inderdaad alleen maar op recept te verkrijgen is. Ik zal even googelen voor de zekerheid
Erg dichtbij iid Zoeb, zou ik ook de kriebels van krijgen.

Ik was trouwens gisteren thuis gebleven ivm het het afgegeven weeralarm, mijn zuster was gegaan met haar kinderen en die vertelde dat verhaal.
Daktarin (zalf) helpt hier altijd wel HPL, heb je dat al geprobeerd?
Ik smeer en poeder al een maand, geen idee waarmee
Ja dat is wel dom inderdaad Iets tegen de schimmel, dat wel
die poeder die wij hebben is onder de naam daktarin gewoon verkrijgbaar op internet maar die heb je waarschijnlijk al.
Je moet eens weten HPL wat mensen allemaal slikken gewoon op commando, geen vragen niks....waarom, voor wat....

Dus het verbaasd me niks dat je niet weet hoe je creme heet voor je voeten.
Die strandtenten hebben dan ook een flinke strop zeg. Heb je eindelijk tropisch weer en dan blazen ze het strand leeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven