Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)

donderdag 20 augustus 2009 om 22:49
Gaaf Coeberg ben benieuwd...
Zit ik op het weertopic en dan lees ik dat bij de brand hierachter mogelijk asbest is vrijgekomen. Whaaaaa. Lekker dat ik daar via het Vivaforum achter moet komen.
Heb wel voor de stank van de rook meteen alle ramen dicht moeten doen. Het hele huis stinkt natuurlijk want dat komt overal doorheen.
Zit ik op het weertopic en dan lees ik dat bij de brand hierachter mogelijk asbest is vrijgekomen. Whaaaaa. Lekker dat ik daar via het Vivaforum achter moet komen.
Heb wel voor de stank van de rook meteen alle ramen dicht moeten doen. Het hele huis stinkt natuurlijk want dat komt overal doorheen.
vrijdag 21 augustus 2009 om 06:49
Asbest? Als dat echt zo is dan komt de brandweer toch waarschuwen? Wel schrikken.
Vandaag
huisarts bellen
werken
sporten
iets lekkers verzinnen om het weekend uitgebreid te kokkerellen
Morgen
rijles
schoenen behanedlen met anti schimmelzooi
Vandaag
huisarts bellen
werken
sporten
iets lekkers verzinnen om het weekend uitgebreid te kokkerellen
Morgen
rijles
schoenen behanedlen met anti schimmelzooi
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 21 augustus 2009 om 07:30
vrijdag 21 augustus 2009 om 07:45
Totdat je zelf asbest weg moet laten halen. Dán komen opeens de marsmannetjes tevoorschijn.Lijkt wel altijd zo te zijn met brand, dan zijn er metingen gedaan en geen gevaarlijke stoffen gemeten. Maar oh wee als je zelf eens een plasticje in de fik steekt.
Maar goed, ik wilde beginnen met Goedemorgen!
Internet doet het Zo fijn als dingen eens wel gewoon in één keer goed gaan! Gevalletje van inpluggen en we kunnen weer
Coebergh, ik had zo'n medelijden met je zoon. Hondenweer was het om zeven uur! Fijn om te lezen dat hij het dan toch zo leuk heeft gehad! Kon helaas niet meer even gaan kijken, moest tot net voor de wedstrijd programma's uitdelen.
Vandaag:
- wasmachine loopt al
- droger loopt al
- kleren in de kast stoppen
- rekeningen betalen
- naar de vuilstort
- zolder voor Zoon leegruimen, stofzuigen en zijn speelgoed wegzetten
- evt nog een kastje schilderen
Oh, en Gelfling, ik las dat je me ergens een supergoede bezemert vindt. Nou, als ík iets níet ben is het dat hoor Nu met de verhuis stouw ik heel wat werk weg, maar dat is echt niet altijd zo hoor! En ik doe het idd zo dat ik een half uurtje wat doe en dan weer pauze houd. Anders lukt het al helemaal niet!
Fijne dag allemaal!
Maar goed, ik wilde beginnen met Goedemorgen!
Internet doet het Zo fijn als dingen eens wel gewoon in één keer goed gaan! Gevalletje van inpluggen en we kunnen weer
Coebergh, ik had zo'n medelijden met je zoon. Hondenweer was het om zeven uur! Fijn om te lezen dat hij het dan toch zo leuk heeft gehad! Kon helaas niet meer even gaan kijken, moest tot net voor de wedstrijd programma's uitdelen.
Vandaag:
- wasmachine loopt al
- droger loopt al
- kleren in de kast stoppen
- rekeningen betalen
- naar de vuilstort
- zolder voor Zoon leegruimen, stofzuigen en zijn speelgoed wegzetten
- evt nog een kastje schilderen
Oh, en Gelfling, ik las dat je me ergens een supergoede bezemert vindt. Nou, als ík iets níet ben is het dat hoor Nu met de verhuis stouw ik heel wat werk weg, maar dat is echt niet altijd zo hoor! En ik doe het idd zo dat ik een half uurtje wat doe en dan weer pauze houd. Anders lukt het al helemaal niet!
Fijne dag allemaal!
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:23
Morgens allemaal!
Hier dus helemaal geen regen gezien, wel is mijn zuster naar het strand geweest en werd om 14.30 op last van de politie van het strand gestuurd ivm het weer alarm, de lucht was nog helemaal blauw. Het stran dwer dgewoon pier voor pier geleegd.
Ze hadden een autistische jongen bij zich die direct van het strand vluchtte en ze dus nog even op zoek konden gaan, hij bleek bij de auto te staan, want erg dreigde ernstig gevaar, vervolgens is er dus niks geen regen of onweer gekomen.
Vandaag maar even flink aan de slag aan gezien de temperatuur het nu toe laat.
Mount Ever wash times 4 wegwerken
Stofzuigen en dweilen (alle 3 de verdiepingen.......)
Stoffen
Toiletten en badkamers
(De tuin onkruid vrij maken)
Bedden verschonen
Nou ik hoop alles gedaan te krijgen want het is hier net de zoete inval, ben ik net lekker bezig komt er visite, wel gezellig hoor maar niet echt bevorderend.
Hier dus helemaal geen regen gezien, wel is mijn zuster naar het strand geweest en werd om 14.30 op last van de politie van het strand gestuurd ivm het weer alarm, de lucht was nog helemaal blauw. Het stran dwer dgewoon pier voor pier geleegd.
Ze hadden een autistische jongen bij zich die direct van het strand vluchtte en ze dus nog even op zoek konden gaan, hij bleek bij de auto te staan, want erg dreigde ernstig gevaar, vervolgens is er dus niks geen regen of onweer gekomen.
Vandaag maar even flink aan de slag aan gezien de temperatuur het nu toe laat.
Mount Ever wash times 4 wegwerken
Stofzuigen en dweilen (alle 3 de verdiepingen.......)
Stoffen
Toiletten en badkamers
(De tuin onkruid vrij maken)
Bedden verschonen
Nou ik hoop alles gedaan te krijgen want het is hier net de zoete inval, ben ik net lekker bezig komt er visite, wel gezellig hoor maar niet echt bevorderend.

vrijdag 21 augustus 2009 om 08:39
Mogu Dames,
Fuss..het maakte zoon helemaal niet uit dat het regende!Ik ga hem zeker vaker opgeven!Hij zit er nu nog helemaal vol van..
Ben zo benieuwd naar de foto's!
Hier heeft het wat geregend en beetje gedonderd maar verder viel het wel mee!Geen noodweer iig..
Vandaag:
oorbellen voor dochter vriendin kopen(is morgen jarig)
stofzuigen
wassen
stofzuigen
vaatwasser in en uitruimen
keuken dweilen
Fijne dag lieve bezemerts!
Fuss..het maakte zoon helemaal niet uit dat het regende!Ik ga hem zeker vaker opgeven!Hij zit er nu nog helemaal vol van..
Ben zo benieuwd naar de foto's!
Hier heeft het wat geregend en beetje gedonderd maar verder viel het wel mee!Geen noodweer iig..
Vandaag:
oorbellen voor dochter vriendin kopen(is morgen jarig)
stofzuigen
wassen
stofzuigen
vaatwasser in en uitruimen
keuken dweilen
Fijne dag lieve bezemerts!
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:56
Goedemorgen!
Gelfling, zijn de 10 minuten gelukt?
Zus, wat vreemd dat het strand schoon geveegd werd! Alle commotie om niks. Ik zie dat joch trouwens zo voor me, wat zal hij zich naar gevoeld hebben.
Succes met het bezemen!
Coeberh, ben ook benieuwd naar de foto's! En ik vind het haar van die voetbalmeneer niet mooi. Sorry
Zoeb, hoe is het met de asbest? En is de rooklucht al een beetje uit je huis?
Rainz, mooie taart weer!
Bezemtaken voor vandaag:
* stofzuigen, want anti-vlooeienpoederspul voor de katten
* bed verschonen
* was vouwen
* vaatwasser in en uit
* info over de opleiding naar mijn werkcoach brengen
Geniet!
Gelfling, zijn de 10 minuten gelukt?
Zus, wat vreemd dat het strand schoon geveegd werd! Alle commotie om niks. Ik zie dat joch trouwens zo voor me, wat zal hij zich naar gevoeld hebben.
Succes met het bezemen!
Coeberh, ben ook benieuwd naar de foto's! En ik vind het haar van die voetbalmeneer niet mooi. Sorry
Zoeb, hoe is het met de asbest? En is de rooklucht al een beetje uit je huis?
Rainz, mooie taart weer!
Bezemtaken voor vandaag:
* stofzuigen, want anti-vlooeienpoederspul voor de katten
* bed verschonen
* was vouwen
* vaatwasser in en uit
* info over de opleiding naar mijn werkcoach brengen
Geniet!
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:03
Kom, Jonna, Patrick Zwaanswijk heeft prachtige haren!
Nee, zijn haar is niet alles, maar hij is altijd wel heel aardig bij de line-up (voor de kinderen dus). Iets wat je niet van alle voetballers kan zeggen. Laat ik zo zeggen, je kunt er meestal precies uithalen wie er zelf kinderen heeft en wie niet
Wat balen zeg van je stranddag Zus. Ik ben wel blij dat het meeviel. Geloven jullie een volgende keer weer in een weeralarm? ik wel hoor trouwens.
Succes bij je werkcoach Jonna!
Ik heb de zolder leeg, ik ga eens richting stort. Tot strakkies
Nee, zijn haar is niet alles, maar hij is altijd wel heel aardig bij de line-up (voor de kinderen dus). Iets wat je niet van alle voetballers kan zeggen. Laat ik zo zeggen, je kunt er meestal precies uithalen wie er zelf kinderen heeft en wie niet
Wat balen zeg van je stranddag Zus. Ik ben wel blij dat het meeviel. Geloven jullie een volgende keer weer in een weeralarm? ik wel hoor trouwens.
Succes bij je werkcoach Jonna!
Ik heb de zolder leeg, ik ga eens richting stort. Tot strakkies
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:44
vrijdag 21 augustus 2009 om 09:56
Mogguh meissies.
Jee Pips wat naar. Zijn altijd nare dingen.
Hardnekkige schimmel heb je zeg. Maar ik vind die poeder ook niet helpen.
Zo druk al op de vroege morgen.
Ik heb keelpijn van de rooklucht. Het stinkt hier in huis nog steeds. Alles staat tegen elkaar open. Ik lag vannacht in bed en hoorde dat ze nog steeds aan het nablussen waren (Stal lag vol hooi) toen bedacht ik me dat het toch wel erg dichtbij was dit keer. Denk maar niet verder, anders ga ik onweer heel anders bekijken en dat wil ik niet.
Er is bijna geen regen gevallen gisteren. Dat is wel jammer.
Jee Pips wat naar. Zijn altijd nare dingen.
Hardnekkige schimmel heb je zeg. Maar ik vind die poeder ook niet helpen.
Zo druk al op de vroege morgen.
Ik heb keelpijn van de rooklucht. Het stinkt hier in huis nog steeds. Alles staat tegen elkaar open. Ik lag vannacht in bed en hoorde dat ze nog steeds aan het nablussen waren (Stal lag vol hooi) toen bedacht ik me dat het toch wel erg dichtbij was dit keer. Denk maar niet verder, anders ga ik onweer heel anders bekijken en dat wil ik niet.
Er is bijna geen regen gevallen gisteren. Dat is wel jammer.