Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)

donderdag 20 augustus 2009 om 21:05
quote:itsme26 schreef op 20 augustus 2009 @ 20:34:
dames kan ik iemand blij maken met de volgende boeken
de reiziger van diana gabaldon
harry potter en the order of the phoenix
Heb mij lief en blijf bij mij van Josie loyd en emelyn rees
en caroline van wil vreeburg
Oh Its de reiziger wil ik wel. Dat is het eerste boek he. Die had ik 2, een heb ik weggegeven en een uitgeleend en die uitgeleende weet ik niet meer aan wie en die ben ik dus nu kwijt.
Zo jammer want ik heb de hele serie.
dames kan ik iemand blij maken met de volgende boeken
de reiziger van diana gabaldon
harry potter en the order of the phoenix
Heb mij lief en blijf bij mij van Josie loyd en emelyn rees
en caroline van wil vreeburg
Oh Its de reiziger wil ik wel. Dat is het eerste boek he. Die had ik 2, een heb ik weggegeven en een uitgeleend en die uitgeleende weet ik niet meer aan wie en die ben ik dus nu kwijt.
Zo jammer want ik heb de hele serie.

donderdag 20 augustus 2009 om 21:10
Jonna:
Hop! hop! hop! paardje in galop,
over hekken, sloten henen
maar voorzichtig - breek geen benen;
Hop! hop! hop! paardje in galop!
Hop! hop! ho! paardje eet geen stro,
'k zal het paardje haver kopen,
dat het in galop zal lopen;
Hop! hop! ho! paardje eet geen stro!
Zoebie en HPL, wat een mooie bijdragen in het 'andere topic'. Jullie zijn top.
Mooie taart, Rainz. Hij lijkt me heerlijk..
Coebergh, wat zul je trots zijn!!!
Mijn berg was, is nog steeds een berg was... morgen weer een dag.
Hop! hop! hop! paardje in galop,
over hekken, sloten henen
maar voorzichtig - breek geen benen;
Hop! hop! hop! paardje in galop!
Hop! hop! ho! paardje eet geen stro,
'k zal het paardje haver kopen,
dat het in galop zal lopen;
Hop! hop! ho! paardje eet geen stro!
Zoebie en HPL, wat een mooie bijdragen in het 'andere topic'. Jullie zijn top.
Mooie taart, Rainz. Hij lijkt me heerlijk..
Coebergh, wat zul je trots zijn!!!
Mijn berg was, is nog steeds een berg was... morgen weer een dag.
donderdag 20 augustus 2009 om 21:24
Oh en toen had Jonna er zelf ook al een mooie opgezet.
Och Jonna en Druif en de anderen die het hebben gelezen, ik zat me zo verschrikkelijk te ergeren aan dat geroddel en al die achterklap op dat andere topic. Alsof die mensen die het is overkomen daar op zitten te wachten. En als ze nou nog weten waar ze het over hebben, maar dat hebben ze niet eens.
En ik had die schattige Pips achter me staan en andersom ook. We vulden elkaar goed aan.
Och Jonna en Druif en de anderen die het hebben gelezen, ik zat me zo verschrikkelijk te ergeren aan dat geroddel en al die achterklap op dat andere topic. Alsof die mensen die het is overkomen daar op zitten te wachten. En als ze nou nog weten waar ze het over hebben, maar dat hebben ze niet eens.
En ik had die schattige Pips achter me staan en andersom ook. We vulden elkaar goed aan.
donderdag 20 augustus 2009 om 21:44
Hop hop hop mijn paardje
is er niemand thuis
Nee alleen X-je,
die past op het huis
En waar is dan zijn mama
die is naar de stad
om een klein cadeautje
voor die lieve schat.
Jonna, hoe is het nu met je dochter?
Zoeb hoe is het met jou manlief?
Ben druk geweest dus 'het andere topic' niet gelezen, kan er dus niks over zeggen.
Its zijn er boeken bij die leuk zijn voor een 17 jarige meid?
Mijn oudste is nogal een lezert.
Manlief en ik hebben net een kilometertje of 6 stevig doorgestapt. Was heerlijk!
is er niemand thuis
Nee alleen X-je,
die past op het huis
En waar is dan zijn mama
die is naar de stad
om een klein cadeautje
voor die lieve schat.
Jonna, hoe is het nu met je dochter?
Zoeb hoe is het met jou manlief?
Ben druk geweest dus 'het andere topic' niet gelezen, kan er dus niks over zeggen.
Its zijn er boeken bij die leuk zijn voor een 17 jarige meid?
Mijn oudste is nogal een lezert.
Manlief en ik hebben net een kilometertje of 6 stevig doorgestapt. Was heerlijk!
donderdag 20 augustus 2009 om 22:09
Druif die van jou ken ik opeens weer! Zo zong ik die vroeger altijd! Die van jou niet GL. Was daar geen regen dan GL, dat jullie gewandeld hebben?
Met dochter gaat het prima! Maar ze hebben dan ook nog lekker vakantie!
Zoeb, er viel niets meer aan toe te voegen, Pips en jij hebben het heel goed verwoord en gezegd hoe ik er ook over denk!
Met dochter gaat het prima! Maar ze hebben dan ook nog lekker vakantie!
Zoeb, er viel niets meer aan toe te voegen, Pips en jij hebben het heel goed verwoord en gezegd hoe ik er ook over denk!

donderdag 20 augustus 2009 om 22:24
Zoon kwam helemaal hyper thuis!Mocht met een speler van Villareal het veld op en kreeg een knuffel en een aai over zijn bol van hem.Vriend had hem nog snel mucha gracias(correct me if i'am wrong)geleerd en blijkbaar werd dat gewaardeerd!
Ben stiekem best wel trots terwijl hij er niks voor hoeft te doen behalve uitgeloot worden....
Vriend,die niks om voetbal geeft vond het ook zeker voor herhaling vatbaar!En ikke weer blij omdat ze het samen zo naar hun zin hebben gehad
Ben stiekem best wel trots terwijl hij er niks voor hoeft te doen behalve uitgeloot worden....
Vriend,die niks om voetbal geeft vond het ook zeker voor herhaling vatbaar!En ikke weer blij omdat ze het samen zo naar hun zin hebben gehad
donderdag 20 augustus 2009 om 22:31
donderdag 20 augustus 2009 om 22:36
Het hele durp was hier uitgelopen. De bliksem was in een stal geslagen. Het brand blijkbaar flink (ben niet gaan kijken hoor) want er lag net vers hooi opgeslagen. Het paard mankeert gelukkig niets, die hebben ze eruit kunnen halen.
Maar het was me ook een knal. Ik sprong echt een meter omhoog van mijn stoel.
Wel leuk want de hele straat stond hier buiten te kwekken en ik zat lekker achter mijn pc. Ik dacht opeens wat is er toch buiten aan de hand.
Maar het was me ook een knal. Ik sprong echt een meter omhoog van mijn stoel.
Wel leuk want de hele straat stond hier buiten te kwekken en ik zat lekker achter mijn pc. Ik dacht opeens wat is er toch buiten aan de hand.