Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 5 december 2012 om 12:00
Hug voor Pimpel. Die eerste keren zonder zijn hartstikke zwaar.
De zwaarste Kerst en O&N was toen we wisten dat het de laatste van m'n vader waren. Vooral O&N was gewoon traumatisch. We wisten dat m'n vader dat jaar niet vol zou maken. We wisten toen nog niet dat ie nog maar 18 dagen van het nw jaar mee zou maken.
De zwaarste Kerst en O&N was toen we wisten dat het de laatste van m'n vader waren. Vooral O&N was gewoon traumatisch. We wisten dat m'n vader dat jaar niet vol zou maken. We wisten toen nog niet dat ie nog maar 18 dagen van het nw jaar mee zou maken.
woensdag 5 december 2012 om 14:41
Helemaal niet stom DD, dat had ik ook de eerste keer. Voelde me ook heel zielig de eerste keer. Vrienden nodigen me altijd uit maar ik heb daar niet zoveel zin in. Ben altijd wat labiel zo'n avond en vind het 0.00u-moment, dat iedereen elkaar gaat lopen zoenen en ik daar in mn eentje sta vreselijk.
Nu vind ik het helemaal niet erg meer om thuis te zijn. Ik leg mezelf ten eerste al geen druk op: als ik moe ben ga ik naar bed. Ik haal lekkere dingetjes (eten en drinken) in huis, ga eerst lekker in bad en daarna op de bank naar tv kijken. Als ik 0.00u haal dan knal ik de kurk van mijn kleine flesje champagne, kijk ik vuurwerk (kan vanuit mn raam vrij ver kijken), stuur wat whatsappjes en dan ga ik slapen.
Nieuwjaarsdag vind ik vaak vervelender trouwens. Als iedereen naar familie gaat. Mijn familie woont te ver weg om even op een dag heen en weer te gaan. Dan voel ik me meer alleen dan op oudejaarsavond.
Nu vind ik het helemaal niet erg meer om thuis te zijn. Ik leg mezelf ten eerste al geen druk op: als ik moe ben ga ik naar bed. Ik haal lekkere dingetjes (eten en drinken) in huis, ga eerst lekker in bad en daarna op de bank naar tv kijken. Als ik 0.00u haal dan knal ik de kurk van mijn kleine flesje champagne, kijk ik vuurwerk (kan vanuit mn raam vrij ver kijken), stuur wat whatsappjes en dan ga ik slapen.
Nieuwjaarsdag vind ik vaak vervelender trouwens. Als iedereen naar familie gaat. Mijn familie woont te ver weg om even op een dag heen en weer te gaan. Dan voel ik me meer alleen dan op oudejaarsavond.
woensdag 5 december 2012 om 15:06
Klinkt op zich wel leuk eigenlijk wie weet... hoop toch nog iemand te strikken, eigenlijk wel zin in een feestje. maar ach, dat hele decembergedoe is toch niet echt mijn ding.
'vier' het komend weekend mn verjaardag en heb tot nu toe bijna alleen nog maar afmeldingen gekregen stomme tijd om jarig te zijn hoor, volgens mij komen er maar 4 mensen. Nouja.....
'vier' het komend weekend mn verjaardag en heb tot nu toe bijna alleen nog maar afmeldingen gekregen stomme tijd om jarig te zijn hoor, volgens mij komen er maar 4 mensen. Nouja.....
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 5 december 2012 om 16:36
quote:Amand schreef op 05 december 2012 @ 12:01:
Kerst en O&N is dus kut, kunnen we concluderen.
Hartgrondig mee eens!
Afgelopen jaar de zoveelste "eerste keer zonder" gevierd, nu weer m'n man van wie we hopelijk morgen horen wat ie mankeert....met een beetje pech heeft ie Crohn. (Amand, dat blijkt dus ook de reden te zijn waarom hij geen "tijd/zin" heeft de boel hier aan te sluiten, je weet wel, dat glasvezelkabelverhaal).
[sarcasme modus aan] Zo geweldig, die decembermaand [sarcasme modus weer uit]
Oh... Hallo allemaal!
Kerst en O&N is dus kut, kunnen we concluderen.
Hartgrondig mee eens!
Afgelopen jaar de zoveelste "eerste keer zonder" gevierd, nu weer m'n man van wie we hopelijk morgen horen wat ie mankeert....met een beetje pech heeft ie Crohn. (Amand, dat blijkt dus ook de reden te zijn waarom hij geen "tijd/zin" heeft de boel hier aan te sluiten, je weet wel, dat glasvezelkabelverhaal).
[sarcasme modus aan] Zo geweldig, die decembermaand [sarcasme modus weer uit]
Oh... Hallo allemaal!
woensdag 5 december 2012 om 16:36
quote:DeeDee86 schreef op 05 december 2012 @ 15:06:
Klinkt op zich wel leuk eigenlijk wie weet... hoop toch nog iemand te strikken, eigenlijk wel zin in een feestje. maar ach, dat hele decembergedoe is toch niet echt mijn ding.
woensdag 5 december 2012 om 16:50
quote:DeeDee86 schreef op 05 december 2012 @ 15:06:
Nou, dan komen wij wel op je verjaardagsfeestje hoor !!
* gaat slingers en ballonnen uit de kast halen *
Nou, dan komen wij wel op je verjaardagsfeestje hoor !!
* gaat slingers en ballonnen uit de kast halen *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 5 december 2012 om 17:09