Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 6 december 2012 om 14:51
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 14:44:
[...]
Kerngezond ja. Wel al een tijdje oververmoeid thuis. Daardoor dus minder beweging. En dat, gecombineerd met roken en de pil, is waarschijnlijk de oorzaak...
En ik balen? Jawel. Maar ben ook dankbaar dat ik nog leef. Want het had helemaal fout kunnen aflopen.
[...]
Kerngezond ja. Wel al een tijdje oververmoeid thuis. Daardoor dus minder beweging. En dat, gecombineerd met roken en de pil, is waarschijnlijk de oorzaak...
En ik balen? Jawel. Maar ben ook dankbaar dat ik nog leef. Want het had helemaal fout kunnen aflopen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 6 december 2012 om 15:28
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 15:08:
Moet je bij mij komen zitten. Over 10 minuten komen de kinderen thuis, en die laat ik thee zetten. Want moeders moet met d'r pootje omhoog
wat handig, personeel!
Heb toch mn eigen theetje maar gehaald... wel zo lekker met dit deprimerende weer!
Moet je bij mij komen zitten. Over 10 minuten komen de kinderen thuis, en die laat ik thee zetten. Want moeders moet met d'r pootje omhoog
wat handig, personeel!
Heb toch mn eigen theetje maar gehaald... wel zo lekker met dit deprimerende weer!
donderdag 6 december 2012 om 16:35
quote:zammm schreef op 06 december 2012 @ 15:54:
Er ligt morgen een dik pak sneeuw. Iedereen winterbanden?
nope... mijn kleine auto'tje heeft dunne zomerbandjes, handig he? denk dat ie niet eens wil starten met dit weer
winterbanden zijn denk ik meer waard dan mijn auto en kan gelukkig gewoon met de fiets naar mn werk. Morgen dus door de sneeuw ploegen... Stiekem vind ik het wel wat hebben hoor, witte wereld (mijn stad is ook echt prachtig met een wit laagje) !
Er ligt morgen een dik pak sneeuw. Iedereen winterbanden?
nope... mijn kleine auto'tje heeft dunne zomerbandjes, handig he? denk dat ie niet eens wil starten met dit weer
winterbanden zijn denk ik meer waard dan mijn auto en kan gelukkig gewoon met de fiets naar mn werk. Morgen dus door de sneeuw ploegen... Stiekem vind ik het wel wat hebben hoor, witte wereld (mijn stad is ook echt prachtig met een wit laagje) !