Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 13:48:

Dit topic tovert toch altijd weer een glimlach op m'n gezicht.en jij bij mij met je mooie lokplaatje van vanmorgen
Hai allemaal!

gekkenhuis op werk! pfff. Maar ik hou wel van gekkenhuizen, voel ik me thuis

ben dus weer weg! Aju!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Bij mij op het werk is gisteren plotseling een dierbare collega overleden, vreselijk. Doei, DD.
He bah, WDR, wat vreselijk. Gecondoleerd.
Ja heel naar. Hartaanval in de trein. Was wel een maat van me, nog geen 50. Vanmorgen gesproken bij een speciale bijeenkomst voor hem. Het leven kan soms hard zijn hé...

Sorry, was hier tijdje niet en kom meteen de sfeer verpesten...
Niks sorry, kom op zeg.

Knap dat je dat kon vanochtend.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 14:04:

Niks sorry, kom op zeg.

Knap dat je dat kon vanochtend.

Hij was een échte man. En om zijn leven te vieren gaan we vanmiddag met wat vrienden van het werk een biertje pakken op hem.

Hoe is jullie dag?

Ik hielp vanmorgen nog een motorrijder overeind die slipte in de sneeuw. TAM rijd jij nog motor als het zo glad is?
Mooi dat jullie dat doen vanmiddag.

Mijn dag is redelijk. Doe heeeel rustig omdat ik me gisteren iets te druk heb gemaakt. Daardoor werkt m'n lijf nu niet echt mee.
Goed werk pimpel. Waar heb je ook alweer last van, als ik zo brutaal mag zijn te vragen?
Wdr... wat heftig zeg... en dat in de decembermaand, zo onverwachts...
quote:DeeDee86 schreef op 06 december 2012 @ 14:21:

Wdr... wat heftig zeg... en dat in de decembermaand, zo onverwachts... Op 5 december en hij had een jonge dochter. Zo zie je maar dat niets zeker is in het leven.
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:14:

Goed werk pimpel. Waar heb je ook alweer last van, als ik zo brutaal mag zijn te vragen?

Nou nou, wel heel brutaal dit

Ik ben herstellende van een dubbele longembolie, en heb een trombosebeen. Die longen doen pijn nu, kou helpt niet...
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:23:

[...]

Op 5 december en hij had een jonge dochter. Zo zie je maar dat niets zeker is in het leven.Getver. Krijg er kippenvel van. Bah.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 14:28:

[...]

Nou nou, wel heel brutaal dit

Ik ben herstellende van een dubbele longembolie, en heb een trombosebeen. Die longen doen pijn nu, kou helpt niet...Vervelend zeg. Uitzicht op (spoedig) herstel?
Als ik de verhalen moet geloven, duurt dat wel een paar maanden. Zeker m'n conditie is om te janken...
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:23:

[...]

Op 5 december en hij had een jonge dochter. Zo zie je maar dat niets zeker is in het leven. pfff verschrikkelijk... krijg er de kriebels van. Knap dat je vanmorgen hebt gesproken hoor!
quote:DeeDee86 schreef op 06 december 2012 @ 14:33:

[...]

pfff verschrikkelijk... krijg er de kriebels van. Knap dat je vanmorgen hebt gesproken hoor!En nu heb ik mijn nare gevoel weer op jullie overgebracht. Moest het ff kwijt. Wat dat laatste betreft: ben dan ook een échte man he. Hij verdiende dat, een mooie speech. Niet dat hij er verder iets aan heeft maar toch...
Hebben jullie nog mooie kado's gekregen van de Sint?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 14:32:

Als ik de verhalen moet geloven, duurt dat wel een paar maanden. Zeker m'n conditie is om te janken...Ja volgens mij zit je echt te balen. Waar komt zoiets vandaan, zo'n embolie? Was je daarvoor kerngezond?
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:37:

[...]

En nu heb ik mijn nare gevoel weer op jullie overgebracht. Moest het ff kwijt. Wat dat laatste betreft: ben dan ook een échte man he. Hij verdiende dat, een mooie speech. Niet dat hij er verder iets aan heeft maar toch...

Maak je daar nou maar niet druk om. Dat hebben wij eerder ook gedaan.

Trots op je WDR!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 14:39:

[...]

Maak je daar nou maar niet druk om. Dat hebben wij eerder ook gedaan.

Trots op je WDR!precies! DeeDee ook trots!
Dank. Het liefst had ik gewoon die kerel terug maar dat kan niet.
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:39:

[...]

Ja volgens mij zit je echt te balen. Waar komt zoiets vandaan, zo'n embolie? Was je daarvoor kerngezond?

Kerngezond ja. Wel al een tijdje oververmoeid thuis. Daardoor dus minder beweging. En dat, gecombineerd met roken en de pil, is waarschijnlijk de oorzaak...

En ik balen? Jawel. Maar ben ook dankbaar dat ik nog leef. Want het had helemaal fout kunnen aflopen.
Pfoe Pimpel, blij dat je nog leeft. Dan heb je ook wel door dat het leven fragiel is. Ik steek hier een kaarsje op voor spoedig herstel.
En dan zeggen, 't is maar internet. Maar wat ben ik blij met jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven